Łada VTS

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Łada VTS

Postprzez rozstep » piątek, 11 lut 2005, 16:33

Witam. Zapodajcie wszystko na temat tego modelu( Foto,dane tech, filmy). Bede wdzieczny i pozdrawiam!
Na sucho to nawet trawa nie rosnie;-)
rozstep
 
Posty: 9
Dołączył(a): poniedziałek, 24 sty 2005, 16:51
Lokalizacja: Sydney


Postprzez schwepes » piątek, 11 lut 2005, 16:45

VTS-y to są cytryny.. Lada to VFTS

tu masz homologację: http://www.zsiguli.hu/tuning/homolog/VF ... omolog.pdf
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Łada VTS

Postprzez rozstep » piątek, 11 lut 2005, 16:57

Faktycznie jeblo mi sie;/ No homologacje juz mam ale po francusku czy nie wiem po jakiemu. Posieadam 2105 8) i glownie godzi mi o jakis maly przeszczep 1600 albo cos wiekszego. MOze ma ktos cos takiego wrzuconego i by mi przyblizyl co jak i kiedy. JAkies patenciki itd. I z jakimi kosztami musze sie liczyc zeby przygotowac w miare kompleksowo do jazd na codzien(glownie silnik z osprzetem no i zawias). Dzieki i pozdro!
Na sucho to nawet trawa nie rosnie;-)
rozstep
 
Posty: 9
Dołączył(a): poniedziałek, 24 sty 2005, 16:51
Lokalizacja: Sydney

Postprzez schwepes » piątek, 11 lut 2005, 17:04

Proponuję zerknąć na stronę Lada Club Polska ( http://www.clublada.of.pl/ ). Jest tam kontakt do osoby która sprowadza z Rosji wałki rozrządu, wały korobwe i całe zestawy do zwiększania pojemności.

Polecam też ich forum ( http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvf&c=0&f=22 ). Ten temat był już tam kilkukrotnie poruszany i można na ten temat sporo poczytać. Jedna osoba nawet zbudowała silnik 1600 na podwójnych gaźnikach (szukaj po nicku Krzysztof-Fleszer)
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Buncol » sobota, 12 lut 2005, 12:52

VFTS u nas to raczej rzadkosc. W Wegrach duzo ludzi przerabia lady, wiec polecilbym przejzec wegeirskie sajty. Ogolnie auto bardzo fajne. Lata bokami az milo, a na dwoch gaznikach mozna wykrzesac spora moc. Trzeba sie liczyc z wysoka awaryjnoscia tego auta.
Obrazek
Buncol
A6
 
Posty: 1151
Dołączył(a): wtorek, 5 paź 2004, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez rozstep » sobota, 12 lut 2005, 15:51

No awaryjnosc jest napewno duza. ALe mi chodzi raczej o taka bardziej cywilna wersje zebym mogl na codzien sobie jezdzic bo narazie nei stac mnie na nic innego. A silnik mam w niej 1.3 wiec mol straszliwy dlatego chcialem sie dowiedziec jaki silniczek by sie dobrze spisywal mysle ze 1.6 te 120 kucy i dupa juz powinna solidnie leciec&-)
Na sucho to nawet trawa nie rosnie;-)
rozstep
 
Posty: 9
Dołączył(a): poniedziałek, 24 sty 2005, 16:51
Lokalizacja: Sydney

Postprzez teyfi » poniedziałek, 8 sie 2005, 10:27

Co do Ladzianki 1.3 to węgrzy robią z tego silnika 1.6 poprzez wstawienie krótszych korbowodów, i wału z silnika 1.6 - wychodzi taka zarąbiście mocna hybryda, która spisuje się o niebo lepiej niż oryginalne 1.6, ma wyższy moment a bokami lata że hoho.. Polecam strony węgierskie tam goście robia cuda z Ładami. Przydałoby się żeby tak ktos latał bokami po oesach jak oni :-)))
Pozdrawiam!
Jakby co to mam szersze informacje.
Avatar użytkownika
teyfi
 
Posty: 17
Dołączył(a): piątek, 18 lip 2003, 13:16
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez pigal » środa, 17 sie 2005, 01:37

Ja chcialem tak latac bokami jak w czasach 80 i z racji ze kiedys startowalem polonezem to chcialem do tego powrocic ale niestety niemoge znales takiego auta przygotowanego w polsce.nie mowie juz o wypozyczaniu.
a niestety sam nie zbuduje, bo nie mam o tym pojecia i koszty by mi zabraly za duzo odlozonego na starty.
pigal
pigal
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): środa, 9 mar 2005, 14:08


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości