(M.Ś.) Corrado - out!

Archiwum

Moderator: SebaSTI

(M.Ś.) Corrado - out!

Postprzez żółtodziób » czwartek, 10 lut 2005, 11:27

No i stało się, po serii niepowodzeń głowa poleciała. Zastanawia mnie tylko jedno, czy poleciała w wyniku niepowodzeń, czy po prostu szykowany jest faktycznie odwrót Peugeota z WRC... Pewnym jest że najbardziej charyzmatyczny szef zespołu w rajdach zadarł z FIA, może PSA w ten sposób usiłuje załagodzić sytuację... Co Wy myślicie na ten temat?
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz


Postprzez Mars » czwartek, 10 lut 2005, 14:00

Szkoda, że Corrado odchodzi, był on taką ikoną rajdową wśród szefów.
Napewno wpływ na to miało to, że popełnił on duży błąd z zawczesnym wprowadzeniem 307-ki oraz to, że jak powiedziałeś zadarł z FIA...
Natomiast ciekaw jestem jaki to ma związek z decyzją o wycofaniu się Puga z WRC...z jednej strony może to oznaczać, że zespół naprawdę zbiera się ku końcowi ale z drugiej...może szykują jakiś boom i reorganizują team...;););)
Mam nadzieję, że jednak to drugie bo naprawde szkoda by było, żeby odeszli z WRC.
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez TommiCrazy » czwartek, 10 lut 2005, 17:40

niesądze zeby wyniki PUGA byly powodem, Provera był zabardzo ceniony od lat i założe się ze zbyt porządany u innych temów, wydaje mi się ze PUG sie szykuje w nową ere wyścigów, wkoncu juz prezentowali 407ke, sam niewiedziałem ze od tk dawna był związany z takimi osiągnieciami Puga jak wymienli w newsie na autoklubie, takich mostów się niepali.
A ikoną szefów dlamnie prędzej była głowa subaru lub forda
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez !ADI! » czwartek, 10 lut 2005, 17:45

Tak mi się wydaje, że chyba szefem szefów, oczywiście oprócz Krzysztofa Jarzyny ze Szczecina jest Dave Richards.

Najpierw Subaru, potem rozwój relacji z WRC a teraz jeszcze BAR. No i widać jak wziął się do roboty w tej F1.

On dla mnie jest takim przykładem menadżera czy szefa i to nie tylko zaspołu.
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez Łukasz » czwartek, 10 lut 2005, 21:22

Będzie mi brakowało Corrado Provery, bardzo go ceniłem i lubiałem, uważam że zrobił potężną robotę dla Peugeota. Jak dla mnie był najbardziej wyrazistym szefem wsród wszystkich rajdowych szefów...wiecznie z tym swoim cygarem :) ...wielka szkoda że odchodzi, zespół Peugeota dużo straci :( .
Tommi Makinen - My name is Legend
Avatar użytkownika
Łukasz
N3
 
Posty: 497
Dołączył(a): sobota, 27 lis 2004, 20:28
Lokalizacja: Opole

Postprzez żółtodziób » czwartek, 10 lut 2005, 22:30

No właśnie, Pug się przymierza do wyścigów, byc może faktycznie się reorganizują. Dziwi mnie tylko taka postawa, koszty co prawda będą mniejsze i to znacznie, ale wokół WTCC nie ma tyle szumu ile wokół WRC. Inna sprawa że być może sport buduje prestiż, ale nie wpływa na sprzedaż aż tak, żeby łożyć na niego takie pieniądze. może więc Pug szuka "złotego środka" pomiędzy wydatkami a korzyściami otrzymanymi?
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Łukasz » czwartek, 10 lut 2005, 23:07

Ale ma wrócić Hyundai więc nie ma się czym martwić, jak mówi powiedzenie - pierwsi będą ostatnimi a ostatni pierwszymi :wink: . A tak już zupełnie poważnie to wielka szkoda jakby się Pug i Citrus wycofały z rajdów.
Tommi Makinen - My name is Legend
Avatar użytkownika
Łukasz
N3
 
Posty: 497
Dołączył(a): sobota, 27 lis 2004, 20:28
Lokalizacja: Opole

Postprzez TommiCrazy » piątek, 11 lut 2005, 01:56

łukasz, wielka szkoda by była ale to IMPOSSIBLE
to własnie częśc polityki, poco koncernowy"PSA" DWA topowe zespoły w rajdach , żeby walczyly miedzy sobą o zwycięstwo? toż to podwójny koszt dla koncernu a sukces ten sam!
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez żółtodziób » niedziela, 13 lut 2005, 21:32

moim zdaniem fakt że wystawili dwa zespoły z dwoma różnymi samochodami dowodzi że ponosi ich fantazja i wcale nie wydaje mi się niemożliwe że się teraz wycofują. wcale bym się nie zdziwił gdyby zostali, ale wysiadka też jest możliwa
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Łukasz » niedziela, 13 lut 2005, 23:00

To po co waliliby taką ściemę i robili takie zamieszanie :roll: :?: Chyba nie po to by było ciekawiej.
Tommi Makinen - My name is Legend
Avatar użytkownika
Łukasz
N3
 
Posty: 497
Dołączył(a): sobota, 27 lis 2004, 20:28
Lokalizacja: Opole

Postprzez TommiCrazy » poniedziałek, 14 lut 2005, 01:52

juz było wiele razy powiedziane, żeby wystraszyć FIA
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez Hultay WRC » poniedziałek, 14 lut 2005, 09:22

Mam nadzieję że zostanie jeden z nich. Byłoby całkiem miło gdyby jeden zespół był w WRC a drugi w WTCC. Mam nadzieję, że oba francuzy się nie obraża na FIA i coś zostanie, a tamte wiadomości były tylko blefem, który ma stymulować FIA do zmian. To, że cytryna zawiesza prace nad C4 WRC, nie musi być prawdą. Tak se myśle... :roll:
Już nie wiem co o tym myśleć. Wszystko wyjaśni się z czasem, a w tym czasie możemy sobie podyskutować. :P
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez stein911 » poniedziałek, 14 lut 2005, 11:35

Mnie się wydaje, że citroen zostanie w rajdach i wcale nie zawiesił programu C4 WRC. PSA pewnie już od jakiegoś czasu chciała wycofać peugeota, ale ogłosila, że wycofa obie marki żeby postraszyc FIA. Peugeot buduje turystyczna 407, odszedł Provera, to już jest chyba ostatni sezon w WRC :( .
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez TommiCrazy » poniedziałek, 14 lut 2005, 12:18

Hultay :) niewiesz co myśleć, i oto wtym wszystkim chodzi, oni to tak robią żeby nikt niewiedział co myśleć , w szczegolnosci FIA, gdybys Ty się domyślił to sztab FIA tez juz by wiedział i cała ta ENIGMA był by nanic :)

swoją drogą, szoda mi peugeota, bo to wlasnie peugeot odebral miską tytol oraz szanse Tommiemu na 5ty triumf :) to PUG wymusłil zmiane regulminu technicznego dla homlogacjii aut, zmineili podejscie do BAZOWYCH modeli, nażucił trend MAŁYCH autek, i pewnie za posrednictwem PSA marcus trafi do cytryny i juz wogole bedzie team niedo pokonania. ale kto wie, moze reszta "techników z peugeota też przejdzie do mitsubishi" tego bym się nieobraził ale to jak mowie wszystko DOMYSŁY i gra PSA

a wyscigowy PUG juz taki piękny niejest jak rajdowki
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez żółtodziób » poniedziałek, 14 lut 2005, 15:11

Marcusowi kontrakt wygasa zdaje się pod koniec 2005, wydaje mi się że to moze być dowód na to że wycofać się chcą właśnie teraz. Jeśli PSA chce cokolwiek wymusić to brak zmian w regulaminie. Nie po to budowali z takim zawzięciem swoje maszynkiżeby teraz kazali im połowę elektroniki posłać do czorta i zaczynać od zera. Całkiem możliwe jest więc że wyszli właśnie z takiego załozenia - skoro i tak trzeba zacząć od nowa to już nie w rajdach. Na poczatku wydawało mi się to niewiarygodne, 307 ma porzecież dopiero rok, C4 w fazie budowy i tu nagle wszystko precz, gruba kasaw błoto, całkiem jednak możliwe że zmiany które mają wejśc w przyszłym sezonie wymuszaja jeszcze większe koszty (trzeba połowę wozu opracować na nowo - kolejny "mądry" pomysł FIA) może latego lepiej jest przebudowac wózki na wyścigówki.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron