(W) regulaminy 2005

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez yapko » poniedziałek, 24 sty 2005, 17:39

Sa juz regulaminy na stronie PZM. Na szczescie w gorach wpisowe wzroslo nieznacznie (700, 400 w HS), reszta raczej bez zmian. W HS moga teraz startowac samochody z lat 82-86.
Mozna powiedziec ze odetchnalem z ulga...
yapko
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): wtorek, 14 gru 2004, 23:32


Postprzez Berni » poniedziałek, 24 sty 2005, 21:04

mam pytanie czy w gorskich w N grupie trzeba system gasniczy w tym roku?? tak jak w PPZm...
"Zycie jest walka":)
Avatar użytkownika
Berni
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): poniedziałek, 3 sty 2005, 19:57
Lokalizacja: wawa

Postprzez yapko » wtorek, 25 sty 2005, 00:07

System gasniczy tak jak w WSMP, chyba w ogole w wyscigach nie jest wymagany, ale nie jestem pewny. W kazdym razie wyposazenie bezpieczenstwa ma byc zgodne z aktualnym zalacznikem J dla wyscigow.

Ja mam natomiast pytanie czy dobrze zrozumialem ze na slowacka runde trzeba miec licencje miedzynarodowa? I wyposazenie z aktualna homologacja?

Czy WT to licencja miedzynarodowa?
yapko
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): wtorek, 14 gru 2004, 23:32

Postprzez rafaellop » wtorek, 25 sty 2005, 00:10

Czy ktoś z Was posiada może przetłumaczony na język polski załacznik K o którym mowa w regulaminie technicznym klasy historycznej ? Bardzo proszę o udostępnienie. Chciałbym uniknąć ew. nieporozumień powstałytch np. wskutek własnego tłumaczenia z wersji angielskiej.
Pozdrawiam!
Rafał
https://www.creamsoft.com
rafaellop
N2
 
Posty: 152
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2004, 21:01

Postprzez Berni » wtorek, 25 sty 2005, 01:14

ale np. siatka na szybe w gorskich akurat nie jest chyba wymagana...

ja mam caly czas problem z wylacznikiem... jedni mowia ze musi byc 6 pkt drudzy ze moze byc 2 pkt...

jeszcze jedni tlumacza ze moze byc 2 pkt ale trzeba cos rzezbic...

chyba kupie w koncu 6 pkt i bede mial zglowy..
"Zycie jest walka":)
Avatar użytkownika
Berni
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): poniedziałek, 3 sty 2005, 19:57
Lokalizacja: wawa

Postprzez nick555 » wtorek, 25 sty 2005, 11:19

yapko napisał(a):...
Ja mam natomiast pytanie czy dobrze zrozumialem ze na slowacka runde trzeba miec licencje miedzynarodowa? I wyposazenie z aktualna homologacja?



no właśnie to mnie też zdziwiło... i te siatkiw górach? otulina na klatce tak ale siatka? w tamtym roku napewno nie było!
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez yapko » wtorek, 25 sty 2005, 14:02

Siatka ALBO folia na szybie, wiec wystarczy okleic szybe kierowcy.
yapko
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): wtorek, 14 gru 2004, 23:32

Postprzez Berni » wtorek, 25 sty 2005, 19:59

ale w regulaminie nic nie ma o siatce w gorskich.. tylko ze w plaskich ma byc...

w tamtym roku nie bylo siatek a otuliny homologowane byly...

w miejscu gdzie mozesz dotykac kaskiem klatki czy np. w gornej czesci drzwi...
"Zycie jest walka":)
Avatar użytkownika
Berni
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): poniedziałek, 3 sty 2005, 19:57
Lokalizacja: wawa

Postprzez Berni » wtorek, 25 sty 2005, 20:09

Dobra to moze tak bo mi sie wszystko miesza:)

Mam dopiero zamiar wystartowac w GSMP SC Nka i mam kilka pytan na ktore kazda osoba ktora pytam odpowiada inaczej:)

Chcialbym zeby ktos z kolegow z doswiadczeniem odpowiedzial na meczace mnie pytania:)

1) czy wylacznik moze byc 2 pkt czy musi byc 6 pkt

2) czy stosowanie bielizny dlugiej jest obowiazkowe (chodzi mi o kalesony i podkoszulke) bo skarpety i balaklawe bede mial...

3) czy siatka na szybe musi byc w gorskich bo z tego co czytalem nic o niej do gorskich nie pisza..

4) czy na BT bardzo sie czepia komisja??

5) czy musi byc prawy fotel bo slyszalem ze byla akcja na jednym z wyscigow ze o to sie czepiali ... podobno mozna wlozyc seryjny:)

Bardzo prosze o odpowiedz na te pytania no i ewentualnie o jakies wskazowki na co zwrocic uwage itd..

bardzo to mi sie przyda...
"Zycie jest walka":)
Avatar użytkownika
Berni
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): poniedziałek, 3 sty 2005, 19:57
Lokalizacja: wawa

Postprzez nick555 » wtorek, 25 sty 2005, 21:29

Ad1 Wyłącznik 6 nie wiem skąd mi sie to wzięło ale gdzieś coś czytałem...

Ad2 Chyba nie bardzo jakoś nie rzucała sie w oczy w tamtym sezonie to i tweraz chyba nie ale mogę sie mylic...

Ad3 Nie, bo znam to z autopsji... nie mielismy nic a ten punkt był taki sam...

Ad4 zależy kogo i gdzie :)))

Ad5 Fotel tak no bo jak seria to seria, poza tym to zmienia wage auta... i seryjny jak najbardziej....


PS. moja propozycja to pogadaj na privie z kimś o nicku mm on ci wszystko dogłębnie wyjaśni, a i może coś podpowie.:) w końcu konkurenci w klasie powinni sobie pomagać:)
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez mop » środa, 26 sty 2005, 00:45

berni:
co jednak mi nie wierzysz? :)

1) 6 punktowy
2) tak, aczkolwiek nikt tego nie sprawdza
3) nie
4) zalezy jak wygladasz
5) musi byc prawy, moze byc seryjny
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez mm » środa, 26 sty 2005, 01:24

a ja na to:
1. wylacznik pradu musi byc, ale jaki to Twoja sprawa - ma wylaczac silnik i odlaczac akumulator, mozna zrobic to na wiele sposobow.
2. Stosowanie bielizny obowiazkowe. Komisja sprawdza, a na wyscigu na Slowacji co chwila sprawdzaja (i oprocz kary finansowej nie dopuszcza Cie dalej do zawodow - chyba, ze zaplacisz i zalozysz) - zreszta na bezpieczenstwie nie ma co oszczedzac.
3. nigdy siatka w gorach nie byla wymagana.
4. czy komisja sie czepia? komisja sprawdza to co ma sprawdzac - wszystko co zwiazane z bezpieczenstwem. Jak masz ok to jest ok. i jest bezpiecznie.
5. w gsmp w gr N musi byc prawy fotel (albo homologowany, albo seryjny oraz albo seryjne pasy, albo homologowane) oraz musi byc kolo zapasowe.
Nie moze byc natomiast plyt oslaniajacych podwozie (zbiornik paliwa, silnik, itp).

pozdrawiam
mm

ps. systemow gasniczych tez nie trzeba miec w gsmp i nie trzeba miec w wsmp.
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Berni » środa, 26 sty 2005, 18:44

hehe Mop wierze... tylko wiesz ludzie mowia rozne opcje..

kurde bede musial jakos zalozyc seryjne pasy bo homologowanych nie mam...

i wkladac seryjny fotel...

hmm z bielizna bedzie ciezko bo nikt mi jej nie pozyczy:) hahahah

ale tak powaznie to najwyzej pojde na farta z bielizna ,bede skarepety mial:)
"Zycie jest walka":)
Avatar użytkownika
Berni
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): poniedziałek, 3 sty 2005, 19:57
Lokalizacja: wawa

Postprzez nick555 » środa, 26 sty 2005, 19:32

ja bym tego głośno nie mówił...
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez cotic » środa, 26 sty 2005, 20:32

Dla mnie dziwne jest to, ze w górach potrzeba duzo dupereli (fotel, koło).
Nie wiadomo tak naprawde po co...jest to przeciez dodatkowe obciążenie...a jeszcze nie słyszałem by na 5km odcinku ktos złapał kapcia.
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron