Patenty na zawias do GSMP

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Patenty na zawias do GSMP

Postprzez yapko » środa, 19 sty 2005, 23:15

Witam,

Przygotowuje samochod do HS w GSMP i mam maly zgryz z zawiasem. Wiadomo powszechnie ze do sportu tylko Bilstein ale nie ma seryjnego zestawu do mojego samochodu (Zastava). W zwiazku z tym trzeba wykonac amortyzatory "na miare" ale koszt takiego amorka to min 1200 zl/szt. Cztery takie amorki to kosmiczny koszt w porownaniu do klatki, obspawania budy, zrobienia motoru itd.

Myslalem o takich mozliwosciach:

1. "Zwykly" B6, bez gwintu, z przerobionym dolnym mocowaniem. Cena pewnie od 700-800/szt.

2. Olejowe z wiekszym tlumieniem. cena pewnie od 200-250 zl/szt.

3. Gazowy z innego samochodu (ciezszego) przerobiony tak jak B6. Cena od 300 zl...

Czy olejowe amory na takich krotkich dystansach i wzglednie rownej nawierzchni nie daly by rady? moze ktos robil jakis zawias na zamowienie ktory sie sprawdzil?
yapko
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): wtorek, 14 gru 2004, 23:32


Postprzez LuiG » czwartek, 20 sty 2005, 13:28

A jaki Model zastavy?
Avatar użytkownika
LuiG
N3
 
Posty: 230
Dołączył(a): niedziela, 10 paź 2004, 21:12
Lokalizacja: Opole

Postprzez yapko » czwartek, 20 sty 2005, 14:37

LuiG napisał(a):A jaki Model zastavy?


1100 Mediteran z silnikiem 1300. Czyli zawias do Zastavy 1100 / Fiat 128.
yapko
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): wtorek, 14 gru 2004, 23:32

Postprzez mop » czwartek, 20 sty 2005, 15:52

wydaje mi sie ze olejowy zda egzamin, zasadniczo w gorach nie masz dziur i jest rowno

w gorach jezdzilem sejem na olejowych i wszystko dziala jak trzeba :)
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez ZOWA » czwartek, 20 sty 2005, 16:11

proponuje wybrac sie do gosci ktorzy naprawiaja amorki.oni utwardzaja i robia niekiedy cuda z amorkami.pogadac z nimi jak oni sie zapatruja na to moze by przerobili to jakos
ZOWA
A6
 
Posty: 1110
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 13:12
Lokalizacja: Kraków GG1342916

Postprzez Berni » czwartek, 20 sty 2005, 16:36

no ja mam zamiar tez w seju poleciec na olejowym.. zobaczymy jak to zda egzamin...
"Zycie jest walka":)
Avatar użytkownika
Berni
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): poniedziałek, 3 sty 2005, 19:57
Lokalizacja: wawa

Postprzez yapko » czwartek, 20 sty 2005, 20:36

Dzieki chlopaki, pogadam w zakladzie regeneracji amorkow i dowiem sie co sa w stanie zrobic i za ile.

Jak ktos ma jeszcze jakies sugestie to piszcie.
yapko
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): wtorek, 14 gru 2004, 23:32


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron