Moderator: SebaSTI
Kuba M. napisał(a):Delta S4 miała 480 koni przy 8400 rpm i 490 nm przy 5000 rpm. Przy czym trzeba wziąć pod rozwagę, że są to dane oficjalne i w praktyce, podobnie zresztą jak w przypadku WRC, dane wartości mogą być wyższe. Skoro trzymamy się już jednak oficjalnych to WRC ma coś koło 300 koni przy 6500 rpm oraz 550 nm przy 4000 rpm. Jak widać lepsze parametry, czy to mocy czy momentu, ma B-grupa. Idźmy dalej, B-grupy ważyły poniżej tony, WRC ważą coś koło 1240 kg z tego co pamiętam, przynajmniej takie jest regulaminowe minimum. Silnik umieszczony centralnie w B-grupie, WRC z przodu. Pod względem przeniesienia napędu nie ma nawet o czym dyskutować, podobnież ma się kwestia hampli, układu kierowniczego oraz zawiasu. Co jest szybsze? Można tylko gdybać na ten temat, na każdej prostej B-grupa odjeżdża samochodom WRC, wszystko może zależeć od configa trasy, jak tak patrze na przebieg tras i średnie szybkości w dzisiejszych rajdach B-grupa jest raczej bez szans.
mototom napisał(a):To pogada ktoś o Dakarze? Ale może nie o Hołku bo zaraz kłutnia będzie. Proponuję temat do rozmowy: Fenomen Kamaza. Nie zastanawia was to, że ci ruscy od lat klepią "elektroniczne" Dafy czy Merole jak chcą? Ciekawi mnie to, jakby to wyglądało gdyby Kabirova i Czagina posadzić do fabrycznych Pajero. Co o tym sądzicie?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość