Po 2005 Citroen i Peugeot odchodza z WRC

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez mati_WRC » czwartek, 4 lis 2004, 23:55

Jakoś nie chce mi się w to wierzyć...wydaje mi sie, że za wcześnie deklarować w tym momencie decyzje na 2006 rok - przecież najbliższy sezon może strasznie dużo zmienić, no a czemu akurat za rok a nie teraz.

No i z tym wycofywanie się jak jest się numerem 1 to też tak nie dokońca - przecież nie maja pewności, że najbliższy sezon będzie równie udany. Uważam, że to jeden wielki blef, może jakies potyczki na szczycie (między władzami FIA a PSA), kurcze no nie wiem.


A co do citryn cywilnych nie są według mnie takie złe, a C2 jest dla mnie świetnym samochodzikiem (zwłaszcza VTR :D )....
http://www.cherubicstudio.pl CherubicStudio

..::Uzależniony od zapachu rajdowego paliwa::..
GG: 5422949
Avatar użytkownika
mati_WRC
A5
 
Posty: 560
Dołączył(a): środa, 8 sty 2003, 22:43
Lokalizacja: Kraków


Postprzez solota » piątek, 5 lis 2004, 00:29

ta decyzja Puga i Citroena jest nei rozsądna z innej perspektywy. Jelsi chcą miec tytuł w producentachw przyszłym roku to np. Pug musi mieć Martina, a Markko nawet pod zachętą bajońskich milionów euro nie pójdzie do Puga jeśli bedzie miał tylko rok startów, tak samo bedzie z Duvalem
JANUSZ KULIG 1969-2004

FOREVER IN MEMORY
Avatar użytkownika
solota
N3
 
Posty: 404
Dołączył(a): poniedziałek, 22 mar 2004, 23:20
Lokalizacja: Kwidzyn

Postprzez Marcin z Mtl » piątek, 5 lis 2004, 05:55

Ciekawe jak do tego ma sie fakt, ze Mosley odchodzi na emeryture. Darujcie jednak, ale za chiny nie pomne gdzie to wyczytalem.
Rajdy na surowo - wpadnij, obejrzyj, powspominaj :)
https://www.youtube.com/playlist?list=PLhhfJHl8yZJdyxOSkcyCBqytamF3PJ2Eg
Avatar użytkownika
Marcin z Mtl
N3
 
Posty: 290
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 13:02
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mototom » piątek, 5 lis 2004, 11:48

Jeszcze się okarze, że oprócz PSA reszta producentów ogłosi wycofanie z WRC, to dopiero będzie wesoło. Wtedy FIA sie może kapnie, że cos jest nie tak.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Roxi » piątek, 5 lis 2004, 15:22

Marcin z Mtl napisał(a):Ciekawe jak do tego ma sie fakt, ze Mosley odchodzi na emeryture. Darujcie jednak, ale za chiny nie pomne gdzie to wyczytalem.

w ostatnim magazynie F1 jest wywiad baaardzo długi z szefem teamu ferrari - Jean Todt'em- otoz on mowi wlasnie o tym ,ze Mosley planuje przejsc na emeryture w najblizszym czasie
Mosley i Todt sa przyjaciolmi- Mosley namawia Jeana ,aby zostal jego nastepca w FIA,Mosley mysli rowniez ,aby podzielic FIA na jakby 2 "działy"-jeden od rajdow ,drugi od F1 i inn.
najdziwniejsze jest dla mnie jednal to ,ze Todt zgadza sie ze wszytskimi tymi udziwnieniami ,ktore FIA chce wprowadzic do F1 od nastepnego sezonu i uwaza je za sluszne :? podobno ma to ograniczyc koszty ??tylko zastanawiam sie jak ?? przeciez jechanie 2 eliminacji(+treningi +kwalifikacje) na 1 silniku i jechanie calego wyscigu na jednym komplecie opon wymusi ogromne naklady na stworzenia takiej technologii ,ktora podolalaby temu zadaniu
dla mnie to wszystko to NONSENS
mam nadzieje,ze decyzja PSA oznacza forme nacisku na fia - bo jesli obie marki wycofaja z MS to naprawde powieje nuda :?
troche odbieglam od tematu rajdow - ale mniej wiecej polityka FIA w f1 i rajdach jest zbiezna
"Wiem jedno - gdyby szybkie podróżowanie samochodem należało do łatwych zajęć nie trzeba by się tego uczyć, a ja uczę się wciąż i będę jeździł dopóty, póki ściganie będzie dla mnie trudną, lecz pasjonującą zagadką".
Avatar użytkownika
Roxi
N2
 
Posty: 127
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 23:03
Lokalizacja: Poznań/Nysa/Solbergowo

Postprzez pwrc » sobota, 6 lis 2004, 00:23

zastanawiam się, czy decyzja Forda o pozostaniu w mistrzostwach nie wynika po części z tego, że wycofuja się Pug i Cytryna :roll:
jeszcze kilka miesięcy temu wydawało sie niemal przesądzone, że Ford sie wycofa, i nagle zmiana
teoretycznie Fordowi w 2006r pozostanie jeden poważny konkurent-Subaru, a jesli Subaru nie znalazłoby sobie kogos sensownego na miejsce Hirvonena raczej nie ma szans na tytuł w kat producentów

mozliwe, że Ford dowiedział sie o planach PSA nieco wcześniej i jako vicelider kat. producentów zdecydował sie powalczyc o pierwsze miejsce

auto mają znakomite, kierowcy tez niezli, mogliby tylko popracować nad bezawaryjnoscią

ciekawe czy w obecnej sytuacji Marko przejdzie do Puga czy zostanie w Fordzie :roll:

co do Mosleya - przypomnę, że kilka miesięcy temu ogłosił swoje odejście po czym po kilku dniach stwierdził, ze jednak nie zrezygnuje z szefowania FIA i pozostanie jesli mnie pamięć nie myli jeszcze rok czy półtora :twisted:
inf o tym pojawiła sie m in na www.fia.com
Avatar użytkownika
pwrc
A5
 
Posty: 667
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 19:14
Lokalizacja: w-wa

Postprzez Alien » sobota, 6 lis 2004, 01:47

Z tego co pamietam, to Martin juz podpisal z Pugiem. A po 2005 r i tak przepisy WRC maja sie zmienic, wiec raczej francuzi oglosili stan faktyczny dla wszystkich. (Misiek juz jest pozbawiony aktywnych dyfrow) epoka WRC idzie do historii tak jak B grupa, dobrze by jednak bylo, gdyby zamiast tego, dziadki zaproponowaly cos rownie ekscytujacego i widowiskowego. I niech w koncu ogranicza liczbe eliminacji, bo jeszcze chwila i tylko Xboxy Billa G beda w stanie zaplacic za pelen sezon.
Avatar użytkownika
Alien
A5
 
Posty: 699
Dołączył(a): poniedziałek, 2 wrz 2002, 14:15

Postprzez jonsi15 » wtorek, 9 lis 2004, 13:30

Mam nadzieje ,że PSA i Ford chcą tylko postraszyć FIA i po zmianie przepisów (S2000,tańsze WRC??) zostaną w rajdowej karawanie.Bo jeżeli nie to czarno widze przyszłość rajdów:))))))))))))))))
!!!!!rajdowcy wszystkich krajów łączcie się!!!!!
gg5227231 e-mail mahomet2@o2.pl
Avatar użytkownika
jonsi15
N2
 
Posty: 135
Dołączył(a): czwartek, 6 mar 2003, 13:54
Lokalizacja: Mysłakowice k.JeleniejGóry

Postprzez PawelRally » wtorek, 9 lis 2004, 14:30

Jonsi15- pisząc że czarno widzisz przyszłość rajdów to czemu tak dużo uśmiechów zamieszczasz czy bys się tak cieszysz jak by rajdy poszły na psy :x
Rajdy wporzO!
(BRT) - Banasik Rally Team ;)
Avatar użytkownika
PawelRally
A6
 
Posty: 1773
Dołączył(a): poniedziałek, 25 sie 2003, 20:50
Lokalizacja: ZAMBRÓW

Postprzez karcin » wtorek, 9 lis 2004, 22:31

Ja natomiast uważam że Citroen i Pug robią takie specialne zagranie żeby zastraszyc w jakims stopniu FIA o zmienienie przepisów bo to co FIA kombinuje to jest nieraz niedopomyslenia. Tak więc uważam iż Citroen napewno nieodejdzie z Mistrzostw Świata a napewno nie po tym jak posmakowali smaku zwycięstwa.
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=7430425065d34ed7 Obrazek
Avatar użytkownika
karcin
A6
 
Posty: 1035
Dołączył(a): czwartek, 19 sie 2004, 17:29
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez solota » środa, 10 lis 2004, 08:30

Citroen i Pug mają także wyrobioną markę i raczej nie opłaca im się odchodzić z WRC. Wytłumaczenie, że samochody się nie sprzedają jest bzdurą, bo kto wpuszcza na rynek takie nowości jak Peugeot: 1007, 407 i niedługo 207, a Citoren C4 i C2,
JANUSZ KULIG 1969-2004

FOREVER IN MEMORY
Avatar użytkownika
solota
N3
 
Posty: 404
Dołączył(a): poniedziałek, 22 mar 2004, 23:20
Lokalizacja: Kwidzyn

Postprzez *fly* » środa, 10 lis 2004, 09:03

uwazam ze to sciema i tyle! cytrynki i pugi beda jezdzily jeszcze dlugo!
Avatar użytkownika
*fly*
A5
 
Posty: 624
Dołączył(a): piątek, 17 paź 2003, 11:00
Lokalizacja: Żary-Kraków

Postprzez *fly* » wtorek, 16 lis 2004, 19:18

"Francois Duval podpisał kontrakt z Citroenem i będzie go reprezentował w przyszłorocznych Rajdowych Mistrzostwach Świata. 24-letni Belg zastąpi w mistrzowskim teamie Carlosa Sainza, który odszedł na emeryturę. Duval będzie partnerem tegorocznego mistrza świata – Sebastiena Loeba. Do Citroena wraz z Belgiem przechodzi jego pilot - Stephane Prevot. "

to tym bardziej przekonuje mnie ze to musi byc sciema! Duval chyba by nie przeszedl do teamu ktory mialby sie wycofac za jeden sezon! to nie mialo by dla niego sensu by znow za rok szukac pracodwacy jak kontrakt czekal na niego w fordzie!
Avatar użytkownika
*fly*
A5
 
Posty: 624
Dołączył(a): piątek, 17 paź 2003, 11:00
Lokalizacja: Żary-Kraków

Postprzez PeterWRC » wtorek, 16 lis 2004, 19:48

No to ford jest ugotowany , bo nie ma kierowców. Martin będzie razem z Gronholmem w Peugeocie , a Duval z Loebem reprezentował Citroena , więc te teamy maja najlepszy skład kierowców na 2005 rok, bo Subaru ma tylko mistrza Solberga ,a do drugiej subaryny niewiadomo kto wsiądzie ale jak jusz ktoś wsiądzie to napewno nie szybszy od wspomnianych przezemnie kierowców u góry, więc Subaru znowu nie powalczy o tytół producentów. Ford ma najgorszą sytuacje z fabrycznych teamów bo aktualnie nie ma nikogo dobrego kto mógł by walczyc o wysokie lokaty, według mnie nawet Skoda i Mitsubishi moga miec lepszyszych driverów w 2005 a u nich z koleji samochody nie stanowią mocnej strony. Wiec jak Duval przejdzie do cytryny no to bedzie cieżko pokonac go subaru , pugowi może sie uda jeśli 307 nie bedzie takie awaryjne ...
RWD...../ /---*---/ /......--->RWD <--- ! ! !
PeterWRC
N2
 
Posty: 175
Dołączył(a): piątek, 7 lis 2003, 17:42
Lokalizacja: WROCŁAW

Postprzez mototom » wtorek, 16 lis 2004, 20:03

Jedyna rozsądna alternatywa dla Forda to chyba Rovanpera, i jakis młodziak wyróżniający się w S1600. W tej chwili to Ford może mysleć o sezonie 2006. Jeśli francuzi faktycznie wycofają się to na "rynku pracy" będzie niezła bitwa.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron