Słabnący Diesel

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Słabnący Diesel

Postprzez rosso » wtorek, 25 maja 2004, 10:18

Witam:)
Mam pytanko zwiazane z silnikiem diesla. Po przejechaniu 180tys silnik 2,5td stal sie bardzo slaby, jego osiagi sa duzo gorsze niz podaje ksiazka. Jezeli wiecie co moze byc przycyna to piszcie....
rosso
 
Posty: 5
Dołączył(a): wtorek, 25 maja 2004, 10:14
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński


Postprzez Alien » wtorek, 25 maja 2004, 10:42

Moze czas wymienic olej? :wink:
A jak kiedys w moim 205 tak sie stalo, to poprostu przestal byc szczelny
Avatar użytkownika
Alien
A5
 
Posty: 699
Dołączył(a): poniedziałek, 2 wrz 2002, 14:15

Postprzez rosso » wtorek, 25 maja 2004, 12:08

chodzi o to ze wymienilem olej, filtr oleju, powietrza i paliwa i dalej jest to samo. Czy przyczyna moze byc turbina??
rosso
 
Posty: 5
Dołączył(a): wtorek, 25 maja 2004, 10:14
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez schwepes » wtorek, 25 maja 2004, 18:22

turbina, przepływka..
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez micz » poniedziałek, 14 cze 2004, 19:27

Jakie auto, jaki rocznik.

Jak napisał schweps przeopływka (i na to stawiam), turbo, ic (jeżeli masz) albo nieszczelność przewodów.
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez rosso » poniedziałek, 14 cze 2004, 23:08

volvo 2,5td 99rok 140km.
rosso
 
Posty: 5
Dołączył(a): wtorek, 25 maja 2004, 10:14
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez eSWu » środa, 16 cze 2004, 14:36

Najpewniej przepływka. Może być też czujnik recyrkulacji spalin EGR (jeśli wówczas już to montowali) z tym że tu najczęściej pojawia się znacznie większe dymienie. Może być wąż od turbiny choć to małoprawdopodobne i byłoby widać.
Moje fotki lotnicze.

http://www.airliners.net/search/photo.search?pid=34090 moje airliners.net
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=20927 moje jetphotos.net
Avatar użytkownika
eSWu
N3
 
Posty: 349
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:09
Lokalizacja: Pyrlandia

Postprzez micz » środa, 16 cze 2004, 23:05

ja tez stawiam przepływkę.
Silniki 2,5 tdi w volvo były niestety cieniutkie i np. to, że dymią to normalka. Podjedź na diagnostyke i sprawdź przedewszystkim przepływkę.
Może pomoże wymiana filtu powietrza.

A ja jak nie to wszytkie węże po kolei, wtryski, kompresja

daj znać jak cos sprawdzisz. Będziemy mysleć
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron