61. RAJD POLSKI

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez beeper_ » środa, 12 maja 2004, 17:55

a ja sobie bede siedzial na wykladach... :evil:
Avatar użytkownika
beeper_
N4
 
Posty: 2056
Dołączył(a): sobota, 5 lip 2003, 10:21
Lokalizacja: Kraków


Postprzez ldevil » środa, 12 maja 2004, 18:50

Ja tez :evil: :(
I co gorsza taka jazde mam co tydzien, wiec dla mnie sezon rajdowy zaczyna się po roku szkolnym i trwa tylko do pażdziernika :(
No fear - next gear
gg: 1898324
JID: ldevil@jabber.wp.pl
Avatar użytkownika
ldevil
N2
 
Posty: 110
Dołączył(a): poniedziałek, 8 wrz 2003, 09:29
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez mirosław » środa, 12 maja 2004, 19:20

jak słysze nawijke o zlym zawieszeniu albo o kiepskim aucie to krew mnie zalewa :evil: ... Fryczu zaczyna nawijac jak holek ze zwieszenie nie to ze skrzynia za krotka ze auto to nie jest na nasze os... Panowie trzeba po prostu przyznac ze Grzyb pozamiatal konkurencje na elmocie :twisted: oby nie bylo tak do konca bo nudno bedzie ale ja zabardzo nie licze na konkurencje chyba ze Grzyb auta nie bedzie miec na kolejne rajdy :(
Avatar użytkownika
mirosław
N1
 
Posty: 54
Dołączył(a): sobota, 17 sty 2004, 16:28
Lokalizacja: POLAND

Postprzez tom k-b » środa, 12 maja 2004, 19:32

To prawda ! Jeśli na kolejnych eliminacjach tak będzie to Fryta ma pozamiatane. Grzyb łatwo nie miał a wykazał się charakterem i umiejętnościami. Między sezonami nie trenował. Auto też nie pewne na resztę sezonu. Wielu zawodników jechałoby zachowawczo bojąc się dzwona i tego że wpadką zrażą sponsora. Grzyb wykonał plan w 150 %. Liczę na to że to nie koniec !
Avatar użytkownika
tom k-b
N2
 
Posty: 102
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2004, 21:14
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez ulka » środa, 12 maja 2004, 20:42

po Elmocie Fryta mówił, że na ostatnią pętlę znaleźli już optymalne ustawienia Kropki i zaczęło mu się lepiej śmigać i było to faktycznie widać po czasach... miejmy więc nadzieję, że na Polskim będzie już cisnął od początku. dodatkowo Grzyb, Pelikan, Thiry, inni i walka może być naprawdę suuuper!
"...byłeś najszybszy, teraz jesteś najwyżej i nikt już Cię nie pokona..."
Avatar użytkownika
ulka
 
Posty: 45
Dołączył(a): poniedziałek, 7 lip 2003, 15:29
Lokalizacja: Olsztyn GG:5194186

Postprzez rubens » czwartek, 13 maja 2004, 00:18

widze ze wszyscy rozpatruja walke w 1600 ( w Polsce ) tylko o Frycza i Grzyba. a czy ktos pamieta o panu z Zabkowic Slaskich? pierwszy start w 1600 i zwyciestwo ! ! ! drugi OS do momentu odpadniecia 4 sek. przewagi nad Grzbem. wg. wskazan komputerka moc aua na tych OSach byla wykorzystana w 80% coz sadze ze tutaj jest potencja w tym Panul ! ! ! zaraz powiecie ze zwyciescy sa na mecie - pewnie-macie racje, ale puchar peugeota tez zaczynal ze zmiennym szczesciem, ale pozniej wygral 7 eliminacji ! ! ! wiec prosze nie zapominac o Pelikanie i mimo wszystko nie przyklejac mu na czolo naklejki "DZWONNIK" :) mysle ze bedzie dobrze i jeszcze nie jednemu wyjasni o co chodzi w tym sporcie
rubens
N2
 
Posty: 156
Dołączył(a): czwartek, 13 maja 2004, 00:11

Postprzez pwrc » czwartek, 13 maja 2004, 00:35

rubens napisał(a):drugi OS do momentu odpadniecia 4 sek. przewagi nad Grzbem.


nie chcę być uszczypliwy, ale II vice mistrz Polski z roku 2003
na Polskim miał (wg nieoficjalnych informacji) 5 sek przewagi
nad Bruno (miał dopuki jechał)

no ale nie ważne jak facet zaczyna ... :wink:

aha, czy ktoś się orientuje, jak będzie wygladało liczenie punktacji
w generalce w sezonie 2003 :?:
może po prostu bedzie mozna sobie jeden rajd odliczyc :?:
dla Czopera, Bębnów i Pelikana byłoby to niezłe rozwiązanie
Avatar użytkownika
pwrc
A5
 
Posty: 667
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 19:14
Lokalizacja: w-wa

Postprzez tom k-b » czwartek, 13 maja 2004, 01:06

ulka napisał(a):po Elmocie Fryta mówił, że na ostatnią pętlę znaleźli już optymalne ustawienia Kropki i zaczęło mu się lepiej śmigać i było to faktycznie widać po czasach...


Trudno to ocenić. Na ostatniej pętli wszystko w sumie było już wyjaśnione, więc większość załóg trochę odpuszczała. Fryta też już nie miał o co walczyć i na pewno nie jechał wszystkiego. Jeśli cały Elmot strawił na kombinowaniu z nastawami to na Kormoranie może być podobnie. Tam doświadczenie z Elmotu i Polskiego się nie przyda. Co wtedy ? Kolejny rajd w plecy ?
Trochę za wcześnie na takie oceny, ale wcale się nie zdziwię jeśli Fryta sezon 2004 zakończy jako trzeci na pudle S1600 ....
Avatar użytkownika
tom k-b
N2
 
Posty: 102
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2004, 21:14
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Evil » czwartek, 13 maja 2004, 10:01

Jak oglądaliście relacje z Elmotu na TVN Turbo to zobaczycie jak Frycz mieszał z wymówkami:
Na koniec pierwszego dnia powiedział, że prześpi się z tym i od rana zacznie odrabiać i wygra klasę! (beeehhee!)
Na koniec rajdu już nie Frycz ale TVN turbo komentuje, że Frycz wiedział że nie ma szans na dogonienie Grześka i testował zawieszenie i samochód cały drugi Dzień!!! Niezłe testy ponad minutę w plecy.
Nie ma szans do Grześka jeśli ten będzie jeździł Ignisem!!! Bardzo mu tego życzę.
Co do Pelikana to chłopak przeszarżował znany jest ze swojej "ułańskiej odwagi". Nie wiem jak wpływa na niego presja Mediów a nawet Frycza, który nieźle go podkręca. Byłem na BK1 to słyszałem jak Frycz podkręca Pelikana. Myślę, że po Elmocie Pelikan zobaczył kogo powinien się obawiać. Moja rada dla Pelikana przed rajdem powinien skoncentrować się na sobie, samochodzie i swojej ekipie. Z Fryczem oczywiście powinien mieć bardzo dobry kontakt ale powinien wiedzieć że to stary wyjadacz, który wie co robi.
Moje typy na Polski to 1. Grzyb 2. Pelikan 3. Frycz 4. Kościuszko. Nie wiem co będzie z Adamusem ale gdyby wystartował to może nawet przesunie Frycza o jedno miejsce w dół!
ANDEV
Evil
 
Posty: 8
Dołączył(a): wtorek, 9 mar 2004, 17:31
Lokalizacja: Jawor

Postprzez stein911 » czwartek, 13 maja 2004, 10:20

Po jednym rajdzie grzebiecie Frycza. Na Polskim się wszystko okaże. A Pelikan ma moim zdanie największy potencjał. Oby tylko mógł się doszlifować.
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez Alien » czwartek, 13 maja 2004, 11:00

Moze bierzcie tez pod uwage ze Punto ustawiaja WLOSI z firmy Procar. Ich doswiadczenie w polskich rajdach i na polskich drogach to miniony sezon z Jurczakiem i to byloby na tyle. Wedlug nich jak rajd jest asfaltowy to zawias MUSI byc ustawiony tak jak oni to robia u siebie, a nie na skrzyzowanie bruku, szutru i asfaltowych łat. Zanim sie dogadaja z Fryczem, to jak widac troche czasu minie. Na mecie Fryta mowil, ze sie bal jechac Punciakiem po zakretach pierwszego dnia, bo tak fura skakala. Po Polskim faktycznie sie okaze, kto z kik bedzie sie cial w S1600, ale mimo wszystko uwazam ze goscie beda gora. Thiti i Jean Joseph to klasa i doswiadczenie. I Grzyb i Pelikan i Fryta jeszcze musza na to popracowac
Avatar użytkownika
Alien
A5
 
Posty: 699
Dołączył(a): poniedziałek, 2 wrz 2002, 14:15

Postprzez tom k-b » czwartek, 13 maja 2004, 11:48

stein911 napisał(a):Po jednym rajdzie grzebiecie Frycza


No nie ! Zupełnie nie tak. Ja juz przed sezonem wcale nie stawiałem na Frycza a raczej na Grzyba czy Pelikana. Elmot tylko potwierdził moje przypuszczenia. Tak czy inaczej robi się ciekawie i zobaczymy jak to bedzie wyglądało na Polskim. Ważne jest to żeby awarie i dzwony nie zepsuły tej rywalizacji i nie wypaczyły końcowego wyniku.
Avatar użytkownika
tom k-b
N2
 
Posty: 102
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2004, 21:14
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez tom k-b » czwartek, 13 maja 2004, 11:51

Alien napisał(a):Moze bierzcie tez pod uwage ze Punto ustawiaja WLOSI z firmy Procar. Ich doswiadczenie w polskich rajdach i na polskich drogach to miniony sezon z Jurczakiem i to byloby na tyle.


Pełny sezon w Polsce to w końcu dosyć dużo czasu i powinni znać już specyfikę naszych os-ów
Avatar użytkownika
tom k-b
N2
 
Posty: 102
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2004, 21:14
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez *fly* » czwartek, 13 maja 2004, 14:54

nie przekreslajcie jeszcze Fryty! jeden nieudany start o niczym nie swiadczy! pokazcie mi kierowce ktory nie mial nigdy potkniecia!! jedyne co moge po elmocie powiedziec to to ze walka w klasie bedzie jeszcze ciekawsza i polski bedzie arcyciekawy jak do walki wlacza sie przyjezdni!!

wiecie moze czy sa juz gdzie mapki rajdu polskiego??
Avatar użytkownika
*fly*
A5
 
Posty: 624
Dołączył(a): piątek, 17 paź 2003, 11:00
Lokalizacja: Żary-Kraków

Postprzez tom k-b » czwartek, 13 maja 2004, 15:57

Nie ma jeszcze na stronie harmonogramu czasowego ze spisem os-ów. Mapek też zero ....
Avatar użytkownika
tom k-b
N2
 
Posty: 102
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2004, 21:14
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

cron