(M.Ś.) Skoda Fabia WRC

Archiwum

Moderator: SebaSTI

(M.Ś.) Skoda Fabia WRC

Postprzez kocie_ruchy » czwartek, 19 gru 2002, 19:59

Za : http://skoda.wrc-online.net/default.asp?sid=6&pid=2&stid=1741
Skada przyznala sie , ze planuja wystartowac Fabia WRC juz podczas Argentyny w Maju....Pozyjemy zobaczymy czy 206 ma sie bac kolejnej krotkiej maszynki i Didiera
Ostatnio edytowano piątek, 20 gru 2002, 12:13 przez kocie_ruchy, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
kocie_ruchy
N2
 
Posty: 153
Dołączył(a): środa, 27 lis 2002, 21:01
Lokalizacja: Łódź


Postprzez Kusch » czwartek, 19 gru 2002, 20:11

A jak myslicie dlaczego skoda póściła Krestę do puga szpiegowanie?
Pijąc w pracy oszczędzasz czas dla bliskich.
Avatar użytkownika
Kusch
N1
 
Posty: 67
Dołączył(a): piątek, 18 paź 2002, 19:58
Lokalizacja: Bytom

Postprzez kocie_ruchy » piątek, 20 gru 2002, 12:14

Kresta raczej stwierdzil ze chce wygrywac, a octavia to troche za duza krowa, jak dla niego...oczywiscie to sa tylko przypuszczenia
Avatar użytkownika
kocie_ruchy
N2
 
Posty: 153
Dołączył(a): środa, 27 lis 2002, 21:01
Lokalizacja: Łódź

Fabia WRC

Postprzez grandmaster » piątek, 20 gru 2002, 14:25

Tak czy owak dla mnie Fabia WRC ma najładniejsze malowanie...
Zobaczymy czy pod względem technicznym też będzie w stanie zdobywać największe laury???
rally's are not a crime
.............................................
www.extreme.pl - is not a crime
Avatar użytkownika
grandmaster
N3
 
Posty: 438
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 14:23
Lokalizacja: Niemcza

Postprzez TommiCrazy » piątek, 20 gru 2002, 16:09

Jak dlamnie to zdiecie plastikowego modelu, takie coś to w polsce mieliśmy w latach 80' a nazywało się to Tarpan :D>>>>>>
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez kewals » piątek, 20 gru 2002, 16:52

jak dla mnie to za bardzo nadmuchane :) ...ale to tylko resorak :D więc może to inaczej w realu wyglądać
zapraszam do dyskusji na www.dnkforum.prv.pl
Avatar użytkownika
kewals
N3
 
Posty: 254
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 18:04
Lokalizacja: Skoczów

Kusch

Postprzez grandmaster » poniedziałek, 30 gru 2002, 16:39

Do Kusch'a:

Nie zgadzam sie z twoja teoria na temat szpiegowania Puga przez Kreste dla Skody. Z tego co wiem Kresta bedzie jezdzil w niefabrycznym Pugu ze stajni Bozian.Dlatego nie sadze ze Peugeot z ww. stajni jest lepiej rozwiniety niz fabryczna Skoda (tym bardziej ze maja teraz nowa Fabie WRC), a napewno inzynierowie z Mlada Boleslav wiedza na temat Peugotow wiecej niz sam Kresta takze duzo niepodpatrzy.Poza tym ostatnio Thiry powiedzial ze polfabryczniakami za duzo sie nie zdziala w MS, dlatego m.in. przeniosl sie na ME.
rally's are not a crime
.............................................
www.extreme.pl - is not a crime
Avatar użytkownika
grandmaster
N3
 
Posty: 438
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 14:23
Lokalizacja: Niemcza

Postprzez kocie_ruchy » poniedziałek, 30 gru 2002, 16:46

co do wygladu to w marcu(chyba) czesi pokaza fabie rs i to napewno bedzie zblizony samochod do wrc-a...oczywiscie wizuanie,bo niwsadze zebysmy mieli takiego potwora jak np.sti
...Drive the Revolution....
Avatar użytkownika
kocie_ruchy
N2
 
Posty: 153
Dołączył(a): środa, 27 lis 2002, 21:01
Lokalizacja: Łódź

Postprzez kewals » poniedziałek, 30 gru 2002, 17:00

fabia juz jezdzi..ostatnio pomykała gdzies w Czechach na testowym...paparazzi zrobił fotke ale niestety przeciek sie nie powiodł...chwycili go i skonfiskowali klisze :)
zapraszam do dyskusji na www.dnkforum.prv.pl
Avatar użytkownika
kewals
N3
 
Posty: 254
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 18:04
Lokalizacja: Skoczów

Postprzez Dobi » poniedziałek, 30 gru 2002, 18:55

To tak można?? może siłą mu zabrali ...
Dobi
 

Postprzez maciekd » wtorek, 31 gru 2002, 01:01

heh :lol: :wink:
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kocie_ruchy » wtorek, 31 gru 2002, 11:20

wedlug mnie to byl szpieg Peugeota :lol:
...Drive the Revolution....
Avatar użytkownika
kocie_ruchy
N2
 
Posty: 153
Dołączył(a): środa, 27 lis 2002, 21:01
Lokalizacja: Łódź

Postprzez **FanKuzaja** » wtorek, 31 gru 2002, 11:53

Ogulnie Fabia WRC podba mi się fajne ma malowanie itd. Zastanawia mnie dlaczego Skoda nie wystawi Fabi WRC od Rally Monte Carlo 2003.


Można się założyć że Skoda przez osatnie dwa lata pracowała nad Fabią WRC jak sie pojawiła Octavia Evo 1 a puznje Evo 2 .

A co do Paparazii tio może był ktoś z Subaru hehe :D :wink:
Avatar użytkownika
**FanKuzaja**
A6
 
Posty: 1891
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 15:54
Lokalizacja: Kraków

eeee...tam

Postprzez grandmaster » wtorek, 31 gru 2002, 14:17

Co wy...!!! To byl Waldek Doskocz i jego rodzina na wycieczce krajoznawczej w Czechach. Robil tesciowej zdjecie (w razie gdyby ktos w magazynie WRC zapytal: Panie Waldku, czy pana tesciowa takze uczestniczy w rajdach?) Wiec Sz.P Waldemar wpadl na genialny pomysl i zrobil fotke tesciowej razem z przejezdzajaca obok Fabia WRC. No coz ale wredni czesi skonfiskowali klisze i Waldemar musi zabrac tesciowa (w celach wynagrodzenia) do wesolego miasteczka. :wink:
rally's are not a crime
.............................................
www.extreme.pl - is not a crime
Avatar użytkownika
grandmaster
N3
 
Posty: 438
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 14:23
Lokalizacja: Niemcza

Postprzez Zepter » czwartek, 2 sty 2003, 15:15

Na pewno Fabia WRC będzie lepsza od Octavi (o ile lepsza tego dowiemy się po kilku rajdach). Na pewno zminiejszenia auta bazowego jest krokiem w dobrą stronę. Popatrzcie na Mitsubishi jeszcze do niedawna brylowało w MŚ a teraz po pojawieniu się coraz większych "szuflad" walczą w drugiej lidze ze Skodą i Hyundaiem. Z całą pewnością Mitsubishi zaspało również w dążeniu do coraz lepszych i skuteczniejszych rozwiązań technicznych i dało się wyprzedzić znacząco Peugeotom, Fordom i Subaru. Wielce prawdopodobne jest, że czescy konstruktorzy wezmą wiele części i rozwiązań z obecnego modelu czeskiej rajdówki: silnik, turbo, dyferencjały, skrzynia biegów, z co najwyżej pewnymi modyfikacjami wynikłymi z roku doświadczeń: modyfikacje elektroniki, oprogrmowania (przynajmniej na początku rozwoju auta).Jeżeli chodzi o wymiary to mniejsze auto o wiele szybciej reaguje na ruchy kierownicą co szczególnie ważne jest na krętych asfaltowych rajdach (Korsyka, San Remo). Ważne, żeby wraz ze zmniejszeniem wymiarów pracować nad obniżeniem środka ciężkości. Mniejsze auto o krótszym rozstawie osi jest też mniej stabilne, ważniejszy staje się niski środek ciężkości i balans całego samochodu, rozkład mas na osie. O wiele trudniejszą kwestią jest układ przeniesienia napędu. Ne ten podzespół najczęściej nażekają kierowcy fabryczni teamu z Mlada Boleslaw (jak również Damian Gielata na łamach WRC porównując Corolle i Octavie). Po pierwsze na rajdach o luźniejszej, śliskiej nawierzchni (chociaż nie tylko) układ przeniesienia napędu nie jest w stanie przenieść tego co wyprodukuje silnik, jest to również dość awaryjny "zaspół" w tym aucie. Wydaje się, że winne jest tu zbyt małe "zeszperowanie" dyferencjałów Chociaż pojęcia "szpera" i aktywny dyfer nie dają się połączyć to chciałem przez to powiedzieć, że elektrohydraulika zbyt słabo lub za póżno blokuje napęd przez co koło mające mniejszą przyczepność traci czas mieląc w miejscu przez co Octavia nie odjeżdża tak szybko po wyjściu z zakrętu jak to czyni konkurencja. Może winne jest tu tylko oprogramowanie ale fakt jest faktem. Może doświadczenie Auriola coś tu pomoże. :wink:
Avatar użytkownika
Zepter
N3
 
Posty: 434
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 22:00
Lokalizacja: Węgrów

Następna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron