Moderator: SebaSTI
Mad Max napisał(a):Niemcy i Japonia - asfaltowe rajdy w październiku = wielkie prawdopodobieństwo deszczu = dzwony - inna sprawa że takie Niemcy w Październik to ciekawa i kusząca opcja dla nas, bo w tej porze roku jakby rajdów mniej więc można kombinować i się wybrać. Niby wszyscy piszą że to sezon zbioru winogron, ale to Niemcy a nie Polska i tam się ludzie dogadać potrafią - tak naprawdę to jeden dzień jest tylko w winnicach - no dobra drugi jest na zapoznaniu, ale przelecieć trasę jakąś zamiatarkę co czyści ulice to nie jest wielki problem, a plantatorzy dwa dni wolnego też mogą zrobić - poza tym kolorowe liście winnic pod foto jak złoto
Mad Max napisał(a):naprawdę śmieszy mnie to jak Malkolm mówi że chciałby Tanaka u siebie - buhahahaha, wszyscy by qwa chcieli...
Chyba coś ci się pomyliło, a kiedy to musiał go przepuszczać ?? wygrał dwa rajdy, w Szwecji i Argentynie był pozycję przed Ogierem a dwa inne rajdy kończył dwie pozycje przed Ogierem.grzesiek811 napisał(a):Miał go u siebie to nie pozwalał mu walczyć z Ogierem tylko kazał go przepuszczać.
No z tym się nie do końca zgodzę, bo w u wczesnej sytuacji Toyota nie dawała żadnych gwarancji że będzie to auto którym da się wygrywać w WRC, poza tym bardzo głośno mówiło się o powrocie Ogiera do Citroena. Niestety ale taki żywot Malkolma że od dawna wychowuje sobie kierowców ale nie może ich przy sobie zatrzymać, z prostego powodu $$$$$.grzesiek811 napisał(a):Tanak uciekł z M-sport głównie dla szansy walki o tytuł, a nie tylko dla kasy.
No to w końcu Tanak czy Evans miał przepuszczać Ogiera ?? Tanak żadnego rajdu nie skończył bezpośrednio za Ogierem - z Evansem owszem była taka sytuacja. Ja nie zauważyłem żeby Tanak był w jakikolwiek sposób ograniczany w walce z Ogierem i moim zdaniem wyniki to potwierdzają. Makinen miał ciśnienie i środki na ściągnięcie do zespołu topowego kierowcy i to zrobił bo przed Tanakiem jeszcze wiele lat ścigania, nie udało mu się z Lappim który uciekł do Citroena... pewnie bał się że przez Tanaka będzie miał ograniczenia w walce o tytułgrzesiek811 napisał(a):Pamiętam, że w którymś rajdzie Wilson kazał mu odpuścić, żeby nie walczył z Ogierem. Nie chce mi się kopać teraz po necie. Na szybko znalazłem tylko, że Evans przepuszczał Ogiera.
Nie miał tam równych szans z Ogierem i musiał coś zmienić, żeby móc walczyć.
Jeśli chodzi JML to nawet jak skończy się jego kariera w Toyocie (a skończy się w tym roku)
to Malkolm przygarnie go z otwartymi rękoma,
może zdjęcie jakieś presji pomogło by mu wrócić do lepszej formy
- choć ja uważam że on podobnie jak Hirvonen całe życie będzie drugi,
a od jakiegoś czasu powiedzonko "całe życie ciągle drugi, nawet jak pierwszy byłem to czułem się jak drugi" zaczynam przyklejać Neuvillowi który kolejny sezon z rzędu rozpoczyna od mocnego uderzenia a im dalej w rok tym gorzej.
Co do K.Rovanpery to też bym się tak nie rozpędzał, gość ma potencjał jest szybki, ale parę bud będzie musiał skasować i podobnie jak kilku innych przypadkach Lappi/Sunninen uważam że jego proces adaptacji do WRC będzie trwał co najmniej dwa sezony - niestety proces przejścia z WRC2 do WRC jest w obecnych czasach bardzo utrudniony bo nikt z tych zawodników nie ma pojedynczych startów autem WRC tak jak było to kiedyś - i myslę że młody Solberg może mieć trochę łatwiej bo on dzięki ojcu różnymi dziwnymi wynalazkami w życiu jeździł - zresztą uważam że O.Solberg będzie lepszy od K.Rovanpery - czas pokaże.
grzesiek811 napisał(a):A czy ja mówię, że Wilson zrobił coś źle?
Wręcz przeciwnie, postawił wszystko na Ogiera a ten mu się odwdzięczył dwoma tytułami.
I wszystko prawda, że Tanak rozwinął się dzięki M-sportowi.Po prostu chciał powalczyć o najwyższe laury a ciężko było to zrobić mając za partnera Ogiera.
Mad Max napisał(a):Co do K.Rovanpery to też bym się tak nie rozpędzał, gość ma potencjał jest szybki, ale parę bud będzie musiał skasować i podobnie jak kilku innych przypadkach Lappi/Sunninen uważam że jego proces adaptacji do WRC będzie trwał co najmniej dwa sezony - niestety proces przejścia z WRC2 do WRC jest w obecnych czasach bardzo utrudniony bo nikt z tych zawodników nie ma pojedynczych startów autem WRC tak jak było to kiedyś - i myslę że młody Solberg może mieć trochę łatwiej bo on dzięki ojcu różnymi dziwnymi wynalazkami w życiu jeździł - zresztą uważam że O.Solberg będzie lepszy od K.Rovanpery - czas pokaże.
A skoro już wspomniałem o Loebie, to zastanawiam się dlaczego on w sumie odszedł z WRX. Przecież obecnie dwa Peugeoty od Hansena są na pudle klasyfikacji sezon, można domniemywać, że Loeb też by się gdzieś tam kręcił, więc byłaby szansa na tytuł. A tak to w sumie goni ogony w WRC
Witcher1990 napisał(a):W WRX moim zdaniem on nie chciał być tłem i startować w prywatnym/semi-fabrycznym zespole Hansena. To nie jego poziom, zresztą nie wiem czy miałby taką ofertę, chodzi też o wynagrodzenie dla niego.
Kasa kasa i tylko kasa. Po tym jak Peugeot ogłosił rozstanie z WRX tak naprawdę nikt nie wiedział jak to dalej będzie. Hanssen podjął się ciągnięcia tego tematu dalej ale od razu było wiadome że będzie to w wymiarze na 2 auta chyba że znajdą sponsora co wypełni lukę po kasie Peugeota, i ze w pierwszej kolejności wsadzi do tych samochodów swoich synów, a do tego trzeba by jeszcze doliczyć pensję dla Loeba czyli kolejna kasa i to nie mała. Loeb widocznie też nie miał na tyle samo zaparcia i pewnie też chęci żeby bawić się w to na własny koszt i kołować na szybkiego auto i sponsorów - dostał propozycję z Hyundaia z której skorzystał - co oczywiście nie oznacza że w 2020 nie zobaczymy go ponownie w WRX - taki Dream Team Loeb-Solberg to by było cośwoocasch napisał(a):Też nie wiem czy miał taka ofertę, być może nie było pewne czy Hansen sam pociągnie temat w WRX, ale z perspektywy czasu, oczywiście moim zdaniem, Loeb miał w tym roku zostać mistrzem świata. Za darmo by pewno nie jeździł, ale widać oferta Hyundaia była dla niego lepsza. Jego kariera i jego decyzje.Witcher1990 napisał(a):W WRX moim zdaniem on nie chciał być tłem i startować w prywatnym/semi-fabrycznym zespole Hansena. To nie jego poziom, zresztą nie wiem czy miałby taką ofertę, chodzi też o wynagrodzenie dla niego.
Piszesz też, że nie jego poziom, ale w Dakarze prywatnym Peugeotem jechał, więc dało się
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości