Moderator: SebaSTI
Voo - kasa na cały team czy "przyłożenie palca" to dla takiej korporacji jak FMC to pryszcz. Kilkadziesiąt baniek to dla nich naprawdę nic takiego. Tutaj masz przykładzik jaką oni kasą obracają i jaką zarabiają: https://media.ford.com/content/dam/ford ... ancial.pdf . Brak zainteresowania cyklem WRC to wynik spadającej popularności WRC. Czy kibic ma prawo to uznać za głupie? Nie. Kibic powinien zrozumieć, że świat się wkoło niego nie kręci, a tym bardziej nie kręci się wkoło pustaków z FIA.
Ford to nie jest instytucja charytatywna i finansuje takie projekty tylko do momentu kiedy przekłada się to na sprzedaż. Okrutne? Owszem, ale taki lajf, tak działa biznes, nie ma nic za darmo. Nawet jak wspierają jakieś akcje charytatywne to tylko po to, żeby trąbić o tym na 4 strony świata jacy są super i w ogóle.
Same wozy były napakowane elektroniką pod sam dach i były znacznie kosztowniejsze niż obecne. Mimo to jeździła wurcami cała masa prywaciarzy, a teraz żeby przykryć fakt totalnej posuchy wprowadzono idiotyczny przepis, że tylko fabryczni mogą jeździć wozami WRC. Kompletny absurd. I to jest prawdziwy adresat wszelkich pretensji, nie producent, który stracił zainteresowanie pakowaniem hajsu w coś co mu się nie zwróci , ale organizacja, której celem istnienia jest promocja motorsportu i która nie daje rady, bo zamiast dbać o dobro sportu dba tylko o to,żeby hajs się zgadzał. Ford nie postąpił głupio w żadnym momencie, postąpił pragmatycznie. Poza tym M-Sport jest tylko tunerem, nigdzie nie jest napisane, że musi świadczyć usługi na rzecz Forda. W wyścigach GT wystawił Bentleya, własność koncernu VAG. Mógł się Wilson równie dobrze dogadać z każdym innym producentem, jest przecież ich ładnych paru i jakoś nie ustawiła się kolejka zainteresowanych. Dlaczego? Dlatego, że nie dostrzegają w tym sensu, widzą zjadanie własnego ogona, z którego może paru producentów jeszcze coś dla siebie w sensie marketingowym jest w stanie wyciągnąć, ale już nie każdy tak jak miało to miejsce kiedyś.
Bo Mitsu za takie pomysły bierze się same.Witcher1990 napisał(a):No właśnie dlaczego Mitsu nie mogłoby zgadać się z Wilsonem? To fajny pomysł.
Witcher1990 napisał(a):No właśnie dlaczego Mitsu nie mogłoby zgadać się z Wilsonem? To fajny pomysł.
Witcher1990 napisał(a):Voo - kasa na cały team czy "przyłożenie palca" to dla takiej korporacji jak FMC to pryszcz. Kilkadziesiąt baniek to dla nich naprawdę nic takiego. Tutaj masz przykładzik jaką oni kasą obracają i jaką zarabiają: https://media.ford.com/content/dam/ford ... ancial.pdf . Brak zainteresowania cyklem WRC to wynik spadającej popularności WRC. Czy kibic ma prawo to uznać za głupie? Nie. Kibic powinien zrozumieć, że świat się wkoło niego nie kręci, a tym bardziej nie kręci się wkoło pustaków z FIA.
Błąd-ten sport jak i każdy inny kręci się wokół kibiców. Nie będzie kibiców, nie będzie reklamy i sprzedaży samochodów. Sam to napisałeś "Brak zainteresowania cyklem WRC to wynik spadającej popularności WRC."
Seraf napisał(a):Rovanpera jest lepszym kąskiem niż Tidemand.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości