Xpand Rally!

oczywiście tylko rajdy, wyścigi i tp ;-)

Moderator: SebaSTI

Postprzez Mroowa » wtorek, 2 mar 2004, 10:07

Wogóle na filmikach niby fajnie wszystko rozwalasz ale niezauważyłem uszkodzeń auta czy to ma być kosztem tych wszystkich łupów itp.?

W jednym z Trailerów widać jak autko wpada w krąg betonowy i nic mu się nie dzieje jedzie dalej.

I co tylko 4 autka chyba będą i te barwy muszą to zmienić :)
Aha najważniejsze Subaru ma jakiś dziwny spojler z tyłu :)

Wiem że to Trailer ale muszą kilka rzeczy poprawić bo bedzie lipa :)
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337


Postprzez samer_wrc » wtorek, 2 mar 2004, 13:56

"xrteam
Xpand Rally Team

witam,
mam nadzieję, że jeden z następnych filmików pozwoli nam pokazać, że równiez uszkodzenia samochodów stoja na odpowiednio wysokim poziomie i będziecie z nich zadowoleni - cały czas trwają prace nad tym elemenem gry i stąd uszkodzenia samochodu nie znalazły sie w tym ostatnim filmie...
pozdrawiam - po krótkiej nieobecności
kacper "

Pozdrawiam
13.02.2004 , dlaczego ten dzien musial byc ? :( Janusz trzymaj sie! Jestes Nadal Mistrzem

Nowe GG - 6195772
Avatar użytkownika
samer_wrc
N3
 
Posty: 466
Dołączył(a): sobota, 31 maja 2003, 17:26
Lokalizacja: Opole

Postprzez Mroowa » wtorek, 2 mar 2004, 20:31

Ok i o to chodzi pytanie czy wątpliwość odpowiedź fajnie już czekam na ten filmik :)
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez beeper_ » czwartek, 4 mar 2004, 17:07

Poniedziałek, 01 marca 2004
Dynamiczne i w pełni interaktywne otoczenie tras w Xpand Rally uzyskano dzięki powszechnemu zastosowaniu systemu symulacji fizycznych dla wszystkich obiektów w grze. Fizyka w XpandRally bazuje na enginie fizyki bryły sztywnej Open Dynamic Engine - kompleksowym rozwiązaniu symulacji fizyki poruszających się ciał, stworzonym przez Russella Smitha - autora m.in. znanego systemu MathEngine, na podstawie którego powstała fizyka do wielu gier.
Podczas prac nad fizyka w Xpand Rally system ODE został gruntownie przebudowany i poddany licznym optymalizacjom. Dzięki temu istnieje możliwość symulacji fizyki dla ciał o dowolnych kształtach, co więcej połączonych ze sobą lub z otoczeniem w dowolny sposób. Wszystkie połączenia obiektów w grze są w pełni konfigurowalne tak, że, możliwe jest ustalenia dla każdego z nich indywidualnych parametrów takich jak: liczba stopni swobody, współczynniki tarcia, sprężystości, maksymalne prędkości i wielu innych.
Dla potrzeb Xpand Rally rozszerzono również paletę parametrów połączeń o te symulujące sprężynę i amortyzator samochodu. Oprócz standardowych sił grawitacji obsłużono również tarcie powietrza, tarcie toczenia, siłę wiatru czy siły wyporu cieczy. Dzięki temu możliwe było uzyskanie niewiarygodnego stopnia interakcji samochodu z otoczeniem. Każdy obiekt na trasie jest obiektem dynamicznym a o wyglądzie i skutkach kolizji z nim decydują parametry przypisane mu w symulacji fizycznej. Samochód uderzając w płoty, balustrady, banery przy trasach, lampy, słupki, znaki czy beczki, może je przechylać, łamać, przewracać, czy wyrywać z ziemi. W celu zwiększenia realizmu gry na każdej trasie umieszczono kilka tysięcy takich obiektów!
Nie bez znaczenia dla realizmu odbioru gry jest również pełne wspomaganie systemu kolizji przez obsługę dźwięków. Podczas każdej kolizji obiektów uwzględniany jest materiał, z jakiego są one wykonane, co sprawia, że na przykład Przewrócony drewniany słup uderzając o asfalt zabrzmi inaczej niż taki sam upadając na trawiasta łąkę. Podobnie inaczej będą brzmiały kolizje z banerami przy trasach a inaczej efekt przejechania przez krzak.
Jak już wspomniano wcześniej system ODE w Xpand Rally został wzbogacony również o obsługę sił wyporu cieczy. Dzięki temu możliwe było uzyskanie efektu pływania obiektów. Jeśli po zderzeniu samochodu z reklamą wpadnie ona do pobliskiego jeziora, będzie się unosiła na falach zanim utonie. Oczywiście to samo może dotyczyć samochodu, co będzie miało szczególne znaczenie w niektórych trybach gry. Symulacja sił wyporu wykorzystana została w jeszcze innym bardzo ważnym dla gry miejscu. Gdy samochód wjeżdża w głęboką kałużę może zdarzyć się, że koło straci kontakt z nawierzchnia drogi co wpłynie na zachowanie samochodu, ale to już temat, jaki poruszymy wkrótce w kolejnych materiałach o grze - o fizyce samochodu.
Warto wspomnieć również o istotnej funkcji, jaką w enginie fizycznym odgrywa wiatr. Może on powodować bujanie się antenek na dachu samochodu, czy falowanie łanów trawy na polach, jednak najbardziej spektakularny jest efekt taśm wyznaczających trasę, zrywających się i powiewających na wietrze lub unoszonych w powietrzu nagłymi podmuchami.
Pełna symulacja fizyczna oporów powietrza pozwoliła również symulować reakcję traw na przejeżdżający samochód, kiedy fala powietrzna pędzącego samochodu przechyla roślinność znajdującą się w pobliżu. Dzięki pełnej integracji symulacji fizyki z całym systemem gry oporów powietrza zostały również zobrazowane dźwiękowo. Obiekty szybko przelatujące blisko kamery wydają charakterystyczne świsty.
Prace nad nową fizyką trwały ponad rok. Wszystko po to, aby fizyka w grze spełniała najnowsze standardy, a przede wszystkim dawała graczowi maksymalne poczucie realizmu
Avatar użytkownika
beeper_
N4
 
Posty: 2056
Dołączył(a): sobota, 5 lip 2003, 10:21
Lokalizacja: Kraków

Postprzez samer_wrc » sobota, 6 mar 2004, 03:08

"xrteam
Xpand Rally Team

Postów (wszystkie sekcje): 67
Zarejestrowany: 2002-10-30 Odp: Trasy
witam,
jak już wczesniej wspominałem dostaniecie na tyle kompletny zestaw narzędzi, że przy odrobinie chęci i umiejetności będzie mozliwe odtworzenie polskich OS'ów na potrzeby XR...
kacper "

Co wy na to ? Mowa tu oczywisce o edytorze tras w XR

Pozdrawiam
\
13.02.2004 , dlaczego ten dzien musial byc ? :( Janusz trzymaj sie! Jestes Nadal Mistrzem

Nowe GG - 6195772
Avatar użytkownika
samer_wrc
N3
 
Posty: 466
Dołączył(a): sobota, 31 maja 2003, 17:26
Lokalizacja: Opole

Postprzez sumo » sobota, 6 mar 2004, 10:38

o kurde ! No to naprawde super ! Ciesze sie :twisted:
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56

Postprzez **FanKuzaja** » sobota, 6 mar 2004, 12:02

Polskie Os to by był czad.... jeszcze jak by się dało by te Os miały prawdziwe nazwy i konfiguracje to juz by był lux...

Chyba bedzie warto poczekać.... czekam z nieciepliwością :D
Janusz Kulig 1969-2004
Michael Park 1966-2005
Na zawsze w sercach kibiców
______________________________________
Michael Park - Marko Where Are You...Where Are You
______________________________________
GG: 2963175

Leszeeek Ogień na Tłoki !!
Avatar użytkownika
**FanKuzaja**
A6
 
Posty: 1891
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 15:54
Lokalizacja: Kraków

Postprzez samer_wrc » sobota, 6 mar 2004, 16:57

Tylko kto je zrobi ? Bo to ze sie bedzie dalo to nie znaczy ze ktos je zrobi ... , ale wiem ze jest duzo zdolnych osob w necie :)
13.02.2004 , dlaczego ten dzien musial byc ? :( Janusz trzymaj sie! Jestes Nadal Mistrzem

Nowe GG - 6195772
Avatar użytkownika
samer_wrc
N3
 
Posty: 466
Dołączył(a): sobota, 31 maja 2003, 17:26
Lokalizacja: Opole

Postprzez sumo » sobota, 6 mar 2004, 17:26

a moze to bedzie taki edytor jak w GENERALLY to wtedy chyba kazdy cos tam bedzie umial wyskrobac :)
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56

Postprzez samer_wrc » sobota, 6 mar 2004, 21:46

No powiedzmy , to sumo, zrobisz rosciszow-walim ? hehehe , ale zawsze bedzie mozna zrobic ciekawe wymyslone odcinki :) zblizone do tych co znamy z rajdow :)
13.02.2004 , dlaczego ten dzien musial byc ? :( Janusz trzymaj sie! Jestes Nadal Mistrzem

Nowe GG - 6195772
Avatar użytkownika
samer_wrc
N3
 
Posty: 466
Dołączył(a): sobota, 31 maja 2003, 17:26
Lokalizacja: Opole

Postprzez sumo » sobota, 6 mar 2004, 23:17

:lol: :lol: :lol:

ja moge zrobic oesy ze śląskiego ;) ;)
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56

Postprzez samer_wrc » niedziela, 7 mar 2004, 03:18

OK , ale z dokladnoscia do 3mm ;) no troche przesadzialem , 2mm :wink:

Miejmy nadzieje ze uda im sie z ta fizyka , bo chlopaki chca. Pozostaja wlasnie umiejetnosci...
13.02.2004 , dlaczego ten dzien musial byc ? :( Janusz trzymaj sie! Jestes Nadal Mistrzem

Nowe GG - 6195772
Avatar użytkownika
samer_wrc
N3
 
Posty: 466
Dołączył(a): sobota, 31 maja 2003, 17:26
Lokalizacja: Opole

Postprzez tomas » piątek, 12 mar 2004, 20:59

Niedługo ruszają beta testy gry. Na testy te można się zapisać oczywiście. Więcej informacji pod linkiem - klik
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez sumo » piątek, 12 mar 2004, 21:50

o kurde nie na mojego kompa... heh
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56

Postprzez Mroowa » sobota, 13 mar 2004, 01:20

Ale hamówa po angielsku napisali i szczęsliwi. Wiem że to nie dla wszystkich Beta wersja ale kurde ja nie uczyłęm się Angielskiego tylko niemieckiego. XPand otrzymuje żółta kartkę :D

Ale i tak wyślę :D jak ktoś pomoze :D
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gry komputerowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron