Krzysztof Hołowczyc

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Re: Krzysztof Hołowczyc

Postprzez Iwan Drago » poniedziałek, 19 mar 2018, 22:18

Pytanie czy Hołek sprawdził ciśnienie w radjowozie legalizowanym manometrem czy tak na bolka oko odczytał??? :wink:
Iwan Drago
 
Posty: 46
Dołączył(a): piątek, 20 cze 2014, 09:14


Re: Krzysztof Hołowczyc

Postprzez tomeQ_ » poniedziałek, 19 mar 2018, 22:26

Podsumowując ten cały cyrk jaki tu innym czytającym zgotowaliśmy, odniosę się do tylko przedstawionych "kontrargumentów" i milknę w trollowym lesie :wink:

Kajtofan napisał(a):Oki, żeby się przekonać przeprowadziłem test. Pacjent to Skoda Octavia 2017r 2.0 TDI, opony 205/55 R16

Najpierw napompowałem obydwa przednie koła do 2.5 atm. Wynik to wskazania GPS i radaru przy drodze 94 km/h przy licznikowych 100 km/h.

Potem spuściłem powietrze z obu przednich kół do 0.9 atm. Auto opuściło się o 3.1 cm.
To przy wysokości do osi koła 31 cm daje różnicę 10% czyli 10 km/h przy 100 km/h. Po przejechaniu około 2 km włączył się alarm od ciśnienia w oponach.

Wynik wskazania GPS i radaru przy drodze to nadal 94 km/h przy licznikowych 100 km/h. Tak więc potwierdzone eksperymentalnie - ciśnienie w kołach nie ma wpływu na wskazania prędkościomierza.

Polecam zrobić test samemu.
A co do systemu wykrywającego spadek ciśnienia z sygnału zębatek absu - widocznie jest jakaś różnica, ale na pewno grubo poniżej 1%. Myślę, że w okolicach 0.1 % ze względu na jakąś minimalną rozciągliwość obwodu opony.


Jak pisałem ten pomiar nie może być uznany za miarodajny ponieważ algorytm wyliczania prędkości pojazdu przez ECU nie jest oparty o 1 czujnik, to jest zupełna bzdura.

Kajtofan napisał(a):
tomeQ_ napisał(a):Test prędkości z Octavia może być z przysłowiowej dupy bo nie wiem i podejrzewam, że autor także, skąd komp bieże dane do wyświetlenia na liczniku, może z kół tylnych, może robi średnią więc doświadczenie obarczone błędem grubym.
No i zaczęło się trollowanie. Zanim zabierzesz sie za fizykę, na początek zacznij może od przećwiczenia ortografii, potem sprawdź sobie co oznacza błąd gruby, a na końcu sprawdź skąd jest brany w samochodach (np. w Octavi) sygnał do prędkościomierza. Pomiar zrobiłem rzetelnie, a wyniki były jednoznaczne.

Samodzielne myślenie i doświadczenia wskazują także, że robiąc podstawowe obliczenia na poziomie fizyki z dawnej podstawówki można sobie policzyć jaka będzie prędkość liniowa przy założeniu stałej prędkości kątowej zmieniając tylko promień okręgu, spowoduje to szybki koniec wątpliwości i dyrdymałów.

Samodzielne myślenie i doświadczenie wskazuje, że nawet nie wiesz, że promień opony nie jest stały na całym obwodzie i wypisujesz dyrdymały.
Odkształcone koło samochodowe - nie jest kołem w sensie geometrycznym. Więc co po wzorze 2xPIxR, skoro próbujesz opisać nim figurę, do której ten wzór się NIE NADAJE? Natomiast obwód opony jest STAŁY i podczas jednego pełnego obrotu osi koła samochodu każdy punkt na obwodzie opony styka się z tylko jednym punktem na jezdni - zatem po kolejnym obrocie zetknie się z punktem leżącym dalej DOKŁADNIE o długość obwodu opony -i nie ma tu znaczenia kształt opony, czyli fakt, że jest niedopompowana.

Jak tego tłumaczenia nie zrozumiesz, to nic już nie pomoże.... przykro mi.


Patrz argument z gąsienicą i jej obwodem w odniesieniu do prędkości kątowej/liniowej tak zmierzonego parametru

Kajtofan napisał(a):Większość nowych aut odczytuje prędkość z czujników abs. Np. SO jest to odczyt z lewego przedniego koła.

A to, że nie było żadnej różnicy w twoim teście to oczywiście prawda, bo wskazania prędkościomierza nie zależą od ciśnienia w oponach, a przynajmniej nie w takim stopniu, aby miało to jakiś wpływ na odczyt prędkości.

W moim teście też nie było żadnej różnicy.

Zresztą nie mogło być co wynika nawet z poniższego filmu. Nawet po dużym upuszczeniu powietrza obwód opony praktycznie się nie zmienia:
https://www.youtube.com/watch?v=_2l5bOhHNxU .


Jak wyżej, algorytm wyliczania nie jest oparty wyłącznie o 1 czujnik.

Kajtofan napisał(a):
ZbyszekChaosu napisał(a):Dowód jest prosty, opona to nie dętka i jak spada ciśnienie to nie zmniejsza się obwód opony.
Co do Twojego cytatu to nie dotyczy on prędkości liniowej przy obrotach koła tylko różnicy tych prędkości dla kół w jednej osi o różnym ciśnieniu. Podejrzewam, że wynika to z różnej przyczepności. Poza tym spójrz na różnicę jaką oni wskazują 0,3%, tj. 0,3km/h przy 100 km/h. Czy te wideorejestratory mają taką czułość, żeby takie różnice wychwycić, czy np mają tolerancję +-1km/h? Może zaraz mi powierz, że pomiar powinien być nie ważny bo jedna opona ma o 0,06mm inną grubość bieżnika? Wybacz, że nie czytałem twoich artykułów w języku angielskim ale mój techniczny angielski nie jest na takim poziomie.

Gość nie wie o czym pisze. Wysmarował całkiem pokaźny stek bzdur w tym swoim poście. Wrzuca skany z podręcznika Orzełowskiego dotyczące rozdziału o oporach ruchu, który zupełnie nie dotyczy zagadnienia o którym rozmawiamy.

Dzisiaj zmierzyłem różnicę obwodu koła przy 2.5 bara i 1.0 bara. Wyszło niecałe 0,4 cm, co się przekłada na 0,2 km/h różnicy przy 100 km/h.
To chyba kończy temat.


Z poniższych zrzutów można się będzie dowiedzieć, że zmiana promienia dynamicznego w funkcji ciśnienia wynosi dla konkretnej opony ~0,3 cm co obliczeniowo spowoduje zmianę obwodu o ~20mm
Różnice w promieniu dynamicznym, czyli prędkości liniowej w funkcji promienia dynamicznego (ciśnienia) dla tego przypadku dochodzą do 1%, tyle miałem do przekazania

Źródło1
Obrazek
Obrazek
Źródło 2
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

źródło 1:http://zbc.ksiaznica.szczecin.pl/ZUT/Content/31091/Go%C5%82%C4%99biewskiWdr.pdf
źródło 2: http://zbc.ksiaznica.szczecin.pl/ZUT/Co ... skiWdr.pdf
"Barbórka 2008" nasze hasło :
Płać albo spieprzaj dziadu !
tomeQ_
N2
 
Posty: 131
Dołączył(a): środa, 28 mar 2007, 09:47

Re: Krzysztof Hołowczyc

Postprzez Kajtofan » poniedziałek, 19 mar 2018, 23:39

tomeQ_ napisał(a):Podsumowując ten cały cyrk jaki tu innym czytającym zgotowaliśmy, odniosę się do tylko przedstawionych "kontrargumentów" i milknę w trollowym lesie :wink:

Kajtofan napisał(a):Oki, żeby się przekonać przeprowadziłem test. Pacjent to Skoda Octavia 2017r 2.0 TDI, opony 205/55 R16

Najpierw napompowałem obydwa przednie koła do 2.5 atm. Wynik to wskazania GPS i radaru przy drodze 94 km/h przy licznikowych 100 km/h.

Potem spuściłem powietrze z obu przednich kół do 0.9 atm. Auto opuściło się o 3.1 cm.
To przy wysokości do osi koła 31 cm daje różnicę 10% czyli 10 km/h przy 100 km/h. Po przejechaniu około 2 km włączył się alarm od ciśnienia w oponach.

Wynik wskazania GPS i radaru przy drodze to nadal 94 km/h przy licznikowych 100 km/h. Tak więc potwierdzone eksperymentalnie - ciśnienie w kołach nie ma wpływu na wskazania prędkościomierza.

Polecam zrobić test samemu.
A co do systemu wykrywającego spadek ciśnienia z sygnału zębatek absu - widocznie jest jakaś różnica, ale na pewno grubo poniżej 1%. Myślę, że w okolicach 0.1 % ze względu na jakąś minimalną rozciągliwość obwodu opony.


Jak pisałem ten pomiar nie może być uznany za miarodajny ponieważ algorytm wyliczania prędkości pojazdu przez ECU nie jest oparty o 1 czujnik, to jest zupełna bzdura.


No to mało wiesz. W Octavi odpięcie lewego przedniego czujnika powoduje zaprzestanie działania prędkościomierza. Odpięcie wszytkich 3 pozostałych nic nie zmienia. W BMW jest to prawy tył.
Z poniższych zrzutów można się będzie dowiedzieć, że zmiana promienia dynamicznego w funkcji ciśnienia wynosi dla konkretnej opony ~0,3 cm co obliczeniowo spowoduje zmianę obwodu o ~20mm
Różnice w promieniu dynamicznym, czyli prędkości liniowej w funkcji promienia dynamicznego (ciśnienia) dla tego przypadku dochodzą do 1%, tyle miałem do przekazania.



W dalszym ciągu pomijasz fakt, że na tych skanach jest mowa o dynamice koła, a dokładnie o zależności między siłą napędową, a momentem napędowym na kole oraz zależnością siły oporu i momentu oporu toczenia. Stosunek tych wielkości zależy od promienia dynamicznego i to jest jasne.

Natomiast próba wyliczenia obwodu koła z promienia dynamicznego (jak usiłujesz to zrobić) to kpina i całkowity brak zrozumienia tematu.
Kajtofan
N3
 
Posty: 348
Dołączył(a): poniedziałek, 29 gru 2014, 16:43

Re: Krzysztof Hołowczyc

Postprzez tomeQ_ » wtorek, 20 mar 2018, 01:20

Kusisz :)
Poszukaj sobie algorytmów jakimi posługuje się ECU do wyznaczenia prędkości pojazdu, podrzucony patents.google jest super, coś od Robert Bosch, będzie adekwatne dla Skody.
Kpina to Twoja interpretacja tego co widzisz, przecież w zrzutach z badania promienia dynamicznego prędkość jest ustalana z poziomu hamowni i to hamownia napędzała koła i utrzymywała stałą prędkość obrotową. Gdzie tam widzisz dyskusje i wyliczenia momentu napędowego, siły, oporów ? Jest wskazana jasno zmiana promienia dynamicznego w zależności od ciśnienia, a że wzór na prędkość liniową jest jaki jest to już trudno, jakoś trzeba z tym żyć i przekształcić w drugą stronę jak potrzeba :)
Podyskutuj w takim razie także z BMW, oni jednak korzystali, korzystają z promienia dynamicznego do określania prędkości, może się mylą, nie wiem, nie ogarniam:
https://patents.google.com/patent/DE4434480A1/en
https://register.dpma.de/DPMAregister/p ... &full=true
https://patents.google.com/patent/DE3912014A1/en
https://register.dpma.de/DPMAregister/p ... E3912014A1

Obrazek
Obrazek
"Barbórka 2008" nasze hasło :
Płać albo spieprzaj dziadu !
tomeQ_
N2
 
Posty: 131
Dołączył(a): środa, 28 mar 2007, 09:47

Re: Krzysztof Hołowczyc

Postprzez wanderer » wtorek, 20 mar 2018, 12:16

Iwan Drago napisał(a):Pytanie czy Hołek sprawdził ciśnienie w radjowozie legalizowanym manometrem czy tak na bolka oko odczytał??? :wink:

Ponoć zrobił tylko zdjęcie, więc raczej było "mierzone" na oko.
Ale generalnie niezle was Hołek strollował. Chłop chwyta się wszystkiego by wybronić się z trudnej do wybronienia sytuacji, więc czepił się m.in. anegdoty o wpływie ciśnienia opon na pomiar prędkości. I teraz od kilku stron o tym dyskutujecie, tak jakby policjanci z drogówki byli kompletnymi blondynkami, które popylają po drogach na flaku. :roll:
wanderer
A6
 
Posty: 1201
Dołączył(a): wtorek, 7 wrz 2010, 13:21

Re: Krzysztof Hołowczyc

Postprzez Kajtofan » wtorek, 20 mar 2018, 13:41

wanderer napisał(a):
Iwan Drago napisał(a):Pytanie czy Hołek sprawdził ciśnienie w radjowozie legalizowanym manometrem czy tak na bolka oko odczytał??? :wink:

Ponoć zrobił tylko zdjęcie, więc raczej było "mierzone" na oko.
Ale generalnie niezle was Hołek strollował. Chłop chwyta się wszystkiego by wybronić się z trudnej do wybronienia sytuacji, więc czepił się m.in. anegdoty o wpływie ciśnienia opon na pomiar prędkości.


Jak widzisz temat byłby już dawno zakończony, a mit obalony, gdyby nie jeden gość próbujący dowodzić jakichś dziennych teorii i próbujący wprowadzić w błąd.
Generalnie jakiś minimalny wpływ jest (0.1-0.2%), ale nie ma to istotnego wpływu na pomiar prędkości.
Kajtofan
N3
 
Posty: 348
Dołączył(a): poniedziałek, 29 gru 2014, 16:43

Re: Krzysztof Hołowczyc

Postprzez żółtodziób » środa, 21 mar 2018, 03:51

Kajtofan napisał(a):Zapomniałem, że wyleciałeś z hukiem z tego stanowisko, za swoje chamstwo, bezczelne odzywki i brak obiektywizmu.


Odezwało się ucieleśnienie kultury, które dorobiło się kilku banów... Widzę że wróżbiarstwo to podstawa twojej egzystencji. Gwoli ścisłości sam zrezygnowałem, bo robiono mi ograniczenia w tępieniu takich trolików jak ty. Napawaj się chwilą póki możesz, bo prędzej czy później i tak polecisz. Jak nie z mojej ręki to z czyjejś innej, od samego początku były z tobą problemy, myślę że jak teraz się dobrze "rozbujasz" to w końcu się doigrasz. Tylko część banów jakich się dorobiłeś była ode mnie i akurat ich słuszność ani razu nie była kwestionowana, więc na twoim miejscu bym raczej uważał...

Nawet nie wiesz co mierzyłem....
viewtopic.php?p=351546#p351546


Mierzyłeś obwód, stoi jak byk. Chyba, pogubiłeś się we własnych ściemach i sam już nie wiesz co piszesz.

Przebadałem. Opona zdjęta z samochodu, czyli nieobciążona nie zmienia obwodu z powodu zmiany ciśnienia.


Taaak? Przysiągłbym, że w innym miejscu napisaleś coś takiego:
Chyba się niezbyt precyzyjnie wyraziłem. Ja zmierzyłem tzw. obwód toczny czy odległość jaką zostawia opona na jezdni przy pełnym obrocie. I ta wielkość zmieniła się o niecałe 4 mm.


To w końcu zmienia się o 4mm czy nie zmienia się wcale? I ile przebadałeś opon? 1, 2, 10, czy 50? Co to były za opony? Jaki profil, jakie przeznaczenie? Ile miały lat? W zasadzie pytam tylko retorycznie, bo cokolwiek napiszesz to i tak wywoła tylko salwę śmiechu, bo każdy kto ma jakiekolwiek pojęcie o metodach badań, o ich skalowaniu i tak już wie że zmyślasz. A i na jakąkolwiek autorefleksję to w twoim przypadku nie liczę.

Oczywiście. Większa prędkość spowoduje, że mniejsze ciśnienie w jakimś stopniu będzie skompensowane przez siłę odśrodkową i różnica będzie jeszcze mniejsza.

Robiłeś jakieś badania czy wydaje ci się bo miałeś 31% na maturze z fizyki? Uwzględniłeś w swoich spekulacjach taki drobiazg jak wpływ obciążenia masą pojazdu czy po prostu wpadłeś na pierwsze z brzegu pasujące tobie wyjaśnienie i uważasz, że powinni ci dać doktorat? Jak wytłumaczysz to, że uzyskane przez ciebie wyniki różnią się o cały rząd wielkości od wyników które przeprowadził Szeszkin?

Jeszcze raz napiszę: W zakresie normalnych ciśnień np. 1.6-2.5 bara i przy normalnych profilach opon, ta różnica będzie z pewnością pozniżej 0,1 km/h przy 100 km/h.


Pisz sobie ile chcesz, kłamstwo powtarzane 1000 razy nie staje się prawdą. Staje się co najwyżej ściemą którą kupił ciemny lud, ale do tego są potrzebne zdolności wciskania kitu których nie posiadasz. Inaczej tylko się kompromitujesz. Ku mojemu ubawieniu zresztą.


wanderer napisał(a):Ale generalnie niezle was Hołek strollował. Chłop chwyta się wszystkiego by wybronić się z trudnej do wybronienia sytuacji, więc czepił się m.in. anegdoty o wpływie ciśnienia opon na pomiar prędkości. I teraz od kilku stron o tym dyskutujecie, tak jakby policjanci z drogówki byli kompletnymi blondynkami, które popylają po drogach na flaku


Akurat w popylanie na widocznym flaku jestem skłonny uwierzyć. Nie takie rzeczy widywałem na własne oczy. Nie często, ale widywałem. Generalnie może nie ma jakiejś masakry, ale święci nie są, więc nie ma sensu idealizowanie ich obrazu. Poza tym oczywiście jest możliwe, że Hołek się chwycił tego jak pijany płotu, problem w tym że nikt nie był i nie widział, a sądy jakie tu padają są kategoryczne i jednoznaczne. Poczekajmy jak te dowody ocenią biegli. Tutaj sam się trochę zagalopowałem, bo flaka w radiowozie nie powinienem był uznawać jako fakt tylko jako linię obrony jednej z zainteresowanych stron. Wycofuję się z tego i przyznaję - Hołek nie musi mieć w tej kwestii racji. Przypadek spod Mławy już pokazał, że popłynęły obydwie zainteresowane strony. Dlatego uważam, że wszelkie przytoczone argumenty można oceniać na razie jedynie przez pryzmat potencjalnej wiarygodności.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Krzysztof Hołowczyc

Postprzez Kajtofan » środa, 21 mar 2018, 13:54

żółtodziób napisał(a):
Kajtofan napisał(a):Zapomniałem, że wyleciałeś z hukiem z tego stanowisko, za swoje chamstwo, bezczelne odzywki i brak obiektywizmu.


Odezwało się ucieleśnienie kultury, które dorobiło się kilku banów... Widzę że wróżbiarstwo to podstawa twojej egzystencji. Gwoli ścisłości sam zrezygnowałem, bo robiono mi ograniczenia w tępieniu takich trolików jak ty. Napawaj się chwilą póki możesz, bo prędzej czy później i tak polecisz. Jak nie z mojej ręki to z czyjejś innej, od samego początku były z tobą problemy, myślę że jak teraz się dobrze "rozbujasz" to w końcu się doigrasz. Tylko część banów jakich się dorobiłeś była ode mnie i akurat ich słuszność ani razu nie była kwestionowana, więc na twoim miejscu bym raczej uważał...

Zaburzenia urojeniowo - prześladowcze to kolejny powód, dlaczego nie powinieneś był być nigdy moderatorem.

Do merytoryki twojego postu nawet się nie odniosę bo jest zerowa.
Kajtofan
N3
 
Posty: 348
Dołączył(a): poniedziałek, 29 gru 2014, 16:43

Re: Krzysztof Hołowczyc

Postprzez piotrg » środa, 21 mar 2018, 19:19

Był moderatorem i to dobrym. Pytałem z tydzień temu o twoje teorie mojego szefa który za nim otworzył firmę motoryzacyjną był przez wiele lat nauczycielem fizyki - stwierdził że piszesz bzdury.
Druga sprawa - nie zastanowiłeś się że osoby które atakujesz na tym forum w sposób mało kulturalny mogą być w wieku twoich rodziców ?
Kupić amerykańca w dieslu to jak pójść do prostytutki żeby się całować ...
Avatar użytkownika
piotrg
N3
 
Posty: 468
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2011, 00:44
Lokalizacja: kocerany / warszawa

Re: Krzysztof Hołowczyc

Postprzez żółtodziób » środa, 21 mar 2018, 19:39

Do merytoryki twojego postu nawet się nie odniosę bo jest zerowa.


Klasyka. Wystarczyło wypunktować błędy i skończył się pseudo-naukowy lans, a zaczęła niedojrzała wścieklizna na całego. Nie jesteś w stanie mnie obrazić, bawisz mnie.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Krzysztof Hołowczyc

Postprzez Kajtofan » czwartek, 22 mar 2018, 00:36

piotrg napisał(a):Był moderatorem i to dobrym. Pytałem z tydzień temu o twoje teorie mojego szefa który za nim otworzył firmę motoryzacyjną był przez wiele lat nauczycielem fizyki - stwierdził że piszesz bzdury.


A ja pytałem się znachora czy osteoporozę można wyleczyć kiszoną kapustą? I powiedział, że tak.
Ludzie po to macie mózgi, żeby ich używać, a nawet jak jest coś nie teges to zawsze można zrobić doświadczenie i test.

Co do moderatora to widać było jak od razu zaatakował yaniego na początku tej dyskusji - był dobrym moderatorem, ale chyba tylko pod względem ilości buchającej z pyska piany.
Kajtofan
N3
 
Posty: 348
Dołączył(a): poniedziałek, 29 gru 2014, 16:43

Re: Krzysztof Hołowczyc

Postprzez ryjas » czwartek, 22 mar 2018, 13:10

Kajtofan napisał(a):Ja akurat jestem inżynierem


To może się nie przyznawaj.

Małe ciśnienie opony zawsze zmniejszy obwód, bo zmniejszy się promień. A jak wiemy 2x promień x pi to co?

Wiem z pewnego żródła że Passat dojeżdżał do Hołka.
A jak się doda do tego że opona jest zużyta i zamiast 8,5 mm ma 5 to się okaże że zamiast tych 113 km/h było 99...


3,5 mm x 2 to mamy 7 mm. To nam daje na długości okręgu 22mm różnicy przy założeniu że opona ma 5 mm bieżnika. Dla 19 calowego koła długość obwodu to ok. 150 cm
Jesli przyjmiemy że opona miała bieżnik 3 mm to już mamy różnicę: 34 mm. Czyli sam bieżnik to różnica ponad 1,5-2,2 proc. w długości okręgu koła. Jaką to daje różnice między wskazaniem prędkościomierza 100 km/h a realną prędkością?
A jest jeszcze to nieszczęsne ciśnienie.

Wszystko sumując: czyli złe cisnienie, zużyte opony, dojeżdżanie przy pomiarze i generalnie kalibracja sprzetu może się okazać , że Hołkowi zabrano prawko niesłusznie. A to podstawa by mu wypłacić odszkodowanie. Hołek mając mandat może dalej zarabiac na życie. Nie mając prawka nie może. Taka delikatna różnica.
ryjas
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): niedziela, 15 cze 2014, 22:00

Re: Krzysztof Hołowczyc

Postprzez wanderer » czwartek, 22 mar 2018, 14:34

ryjas napisał(a):Wszystko sumując: czyli złe cisnienie, zużyte opony, dojeżdżanie przy pomiarze i generalnie kalibracja sprzetu może się okazać , że Hołkowi zabrano prawko niesłusznie. A to podstawa by mu wypłacić odszkodowanie. Hołek mając mandat może dalej zarabiac na życie. Nie mając prawka nie może. Taka delikatna różnica.

Jak na kogoś, kto zarabia na życie kręceniem kółkiem to z takim podejściem do przepisów i tak wcześniej czy pózniej straci to prawo jazdy.
wanderer
A6
 
Posty: 1201
Dołączył(a): wtorek, 7 wrz 2010, 13:21

Re: Krzysztof Hołowczyc

Postprzez ryjas » czwartek, 22 mar 2018, 15:11

wanderer napisał(a):Jak na kogoś, kto zarabia na życie kręceniem kółkiem to z takim podejściem do przepisów i tak wcześniej czy pózniej straci to prawo jazdy.


Przypominam. Hołek nie jest kierowca TIRa tylko rajdówki. Co jakiś czas uczestniczy w rajdach, pokazach, przygotowuje rajdówki innym. Żyje ze zbyt szybkiej jazdy.
Tak naprawdę złapanie go w GTRze jadącego "tylko" stówkę to porażka wymiaru sprawiedliwości ;)
ryjas
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): niedziela, 15 cze 2014, 22:00

Re: Krzysztof Hołowczyc

Postprzez wanderer » czwartek, 22 mar 2018, 16:43

ryjas napisał(a):
wanderer napisał(a):Jak na kogoś, kto zarabia na życie kręceniem kółkiem to z takim podejściem do przepisów i tak wcześniej czy pózniej straci to prawo jazdy.


Przypominam. Hołek nie jest kierowca TIRa tylko rajdówki. Co jakiś czas uczestniczy w rajdach, pokazach, przygotowuje rajdówki innym. Żyje ze zbyt szybkiej jazdy.
Tak naprawdę złapanie go w GTRze jadącego "tylko" stówkę to porażka wymiaru sprawiedliwości ;)

W rajdach to on już praktycznie nie uczestniczy, ale charakter jego pracy polega m.in. na tym, że sporo podróżuje po drogach publicznych i utrata prawa jazdy sporo życia by mu jednak utrudniła. Nie mówiąc jeszcze o stratach wizerunkowych, bo to przypał żeby ktoś taki musiał korzystać z szofera. :lol: No ale Hołek ma tu trochę szczęścia, bo w Polsce znanym ludziom pozwala się na więcej. Na zachodzie żaden poważny sponsor nie chciałby już mieć z kimś takim styczności.
wanderer
A6
 
Posty: 1201
Dołączył(a): wtorek, 7 wrz 2010, 13:21

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron