Na e30 szkoda czasu i pieniedzy, to juz klasyk.
Saxo/106 oryginalne vts 16s gti z silnikiem 16v to tez powoli zadkosc i ceny za zdrowy egzemplaz okolo 10k. Sa tansze, przewaznie maja za soba rozne historie lub nie maja podlogi.
Niestety ale korozja nie omija tych samochodow, ale oczywicie mozna znalezc zdrowa sztuke.
Mozna tez kupic zdrowe 1.0/1.1 i zgnite vts/gti i swapnac. robota latwa i przyjemna.
Clio II sport cenowo jak saxo/106 ale blacharsko lepiej, o wiele
206 s16 jest takim niechcianym dzieckiem, troszke za ciezkie troszke za slabe ale za to ceny niskie mozna wybierac, tez mozna z tego cos zrobic zeby to mialo rece i nogi.
homologacja FIA czy ja masz czy nie masz mozesz jezdzic w superoesach kjsach skjsach i imprezach niezwiazanych z pzm
W zawodach wyzszej rangi wazne sa homologacje FIA i czy auto jest zbudowane zgodnie z homo. ale swiat poszedl do przodu i sa klasy open 2wd czy open n gdzie hom. fia nie jest wymagana wiec teoretycznie mozna zglosic sie kazdym pojazdem (spelniajac inne kryteria)
Wybor w.w samochod jest sluszny tzn sa znane u nas, rozkminione, czesci dostepne itd itp
Ladnych pare lat temu startowalismy podobnie jak Ty i do dzis to swietna przygoda
Always ready for a ride...