de fast (?) end de fiurios...

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Postprzez żółtodziób » środa, 23 kwi 2003, 00:50

nio, i właśnie o to mi się rozchodzi, ciekawie zrobionych wozów tyle że na palcach jednej ręki można je policzyć... Póki co jest to jednak impreza główniedla wiadomo kogo, choć mam nadzieję że z czasem będzie coraz lepiej. W sumie jednak dobrze że ktoś nawet dla drechów robi takie zawody, lepiej że tam wyładują swoje emocje niż na ulicy, pod światłami... Przy okazji spalą sobie oponki i prędko nie będą mieli na następne wiec nie będzie palenia gum po nocach pod oknami. Mam tylko zastrzerzenia co do faktu patronatu udzielonego przez PZMot. Jeśli tan patronat oczyści te zawody z lamerstwa i dresiarstwa to w porządku, ale niech przy okazji uzdrowi RSMP, WSMP i inne serie będące od dawna w jego gestii i przezeń zaniedbane. Znając jednak PZM to będą trąbić naookoło że wspaniałomyślnie utworzyli nowy rodzaj wyścigów i poza tym dalej nie będzie się działo nic, to mnie głównie drażni... ale pożyjemy zobaczymy.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz


Postprzez schwepes » środa, 23 kwi 2003, 01:32

rudniki (czyli tuning.pl cup) nie sa pod patronatem PZM... tylko zawody organizowane przez SSS czyli jak sie nie myle to najblizszy bedzie modlin... (poszukaj na streetracing.pl jak baaardzo chcesz ;))

mysle ze po tym podziale na zawody oficjalne i nieoficjalne rudniki stana sie zawodami dla 'drechow' (sadzac po towarzystwie odwiedzajacym forum.tuning.pl ), a na zawody SSS beda przyjezdzali ci co chca sprawdzic swoje fury..

ja ciagle licze na to ze dzieki temu znajda sie nowi sponsorzy, ktorzy sie zainteresuja najpierw 400metrowcami a potem przyjda do "jedynych slusznych dyscyplin motorowych w ktorych trzeba machac kierownica" 8)
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez żółtodziób » środa, 23 kwi 2003, 11:18

rozumiem Cię doskonale, ale mnie nie chodzi o konkretną imprezę tylko o fakt ze PZMot w ogóle zajmuje się takimi rzeczami. No, ale jeśli dzięki temu pozyskają kasę na rajdy i normalne wyścigi to w sumie nie będę miał nic przeciwko...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez stein911 » piątek, 27 lut 2004, 20:58

Ostatnio przeglądałem forum streetracerów. Poza kilkoma świadomymi głosami raczej same ciemniaki. Ale jeszcze bardziej zdumiałem się, gdy odwiedziłem strone popularnego w ich środowisku tunera VTG. Wyobraźcie sobie, że majaca z nitro 550 KM audi A3 ma zawieszanie "od audi TT", to samo hamulce :shock: Inna audi A3 o mocy dobrze ponad 300 KM ma seryjny zawias :shock: Jak taka firma moze sie podejmowac tuningu silnika w samochodzie z seryjnym zawieszeniem. A morał z tego taki, że dobrze że strirejserzy jeżdzą tylko po prostej...
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez Kuba M. » piątek, 27 lut 2004, 23:07

Mówisz o forum.streetracing.pl? Czasami sobie poczytuje i jest tam parę naprawdę mądrych osób od których mozna się wiele dowiedzieć, ale często ich wartościowe wypowiedzi giną w stercie bzdur generowaną przez 'sztritrejserów" z brewkami i magnetyzerami. Niestety to problem każdego większego forum, a szczególnie jeśli traktuje o takim czymś jak wyścigi na prostej. Streetracingować może każdy, w tym problem...

Jeśli chodzi o tuning, to ja głupi myślałem, że silnik to jest ostatnia sprawa za jaką się należy zabrać, ale widać, byłem w błędzie!
Swoją drogą ja bym się bał jeździć na zawiasie z Audi TT mając 500 koni, to auto samo w sobie jakoś trochę słabo jeździ. Zresztą, wolność Tomku w swoim domku...
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom

Postprzez ZOWA » sobota, 28 lut 2004, 00:36

moj kolega jarek jest aktualnym misztrzem polski w klasie turbo(startowal zlotym volvo v40 360KM)
ZOWA
A6
 
Posty: 1110
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 13:12
Lokalizacja: Kraków GG1342916

Postprzez Kuba M. » sobota, 28 lut 2004, 02:28

A zmienił zawias czy zostawił seryjny? :lol:

Pozatym gratulacje.
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom

Postprzez stein911 » sobota, 28 lut 2004, 10:41

Wiem, że np. firma Grabowskiego nie modyfikuje silnika, o ile ten nie ma mocniejszego zawieszenia.
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez żółtodziób » sobota, 28 lut 2004, 11:23

Po co inwestować w zawias jak za tę samą kasę można kilka razy napełnić butlę z podtlenkiem :) przecież wiadomo że chłopcy rozróżniają tylko dwa rodzaje wyścigów, na wprost (1/4 mili) i w miejscu (co nazywają paleniem gumy, wygrywa ten, kto najszybciej coś uszkodzi, rozwali oponę, zjara sprzęgło, silnik, ukręci przegub, niepotrzebne skreślić :))
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez schwepes » sobota, 28 lut 2004, 11:46

ZOWA napisał(a):moj kolega jarek jest aktualnym misztrzem polski w klasie turbo(startowal zlotym volvo v40 360KM)

został zwycięzcą klasy turbo.. tytułu mistrza polski nie przyznano ze względu na zbyt małą liczbę startujących

A zmienił zawias czy zostawił seryjny?

zmienił.. amory koni sport i sprężyny eibach z tego co mi wiadomo..

Po co inwestować w zawias jak za tę samą kasę można kilka razy napełnić butlę z podtlenkiem przecież wiadomo że chłopcy rozróżniają tylko dwa rodzaje wyścigów, na wprost (1/4 mili) i...

może i dobrze że nie modyfikują zawieszeń w tych samochodach którymi się ścigają w modlinie i jednocześnie jeżdżą po ulicy.. bo ustawienia amorów 'na prostą' nie sprawdzają się specjalnie z zakrętach i mogło by być jeszcze niebezpieczniej :lol:
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez stein911 » sobota, 28 lut 2004, 12:50

Jakiś czas temu pokazywali najwieksze potwory strirejserów w TV. Mocne audi S4, niby tylko na wyścigi, niby gwintowane zawieszenia, a "....bujało się jak p***** rezus." Na tym samym programie pokazywali mistrzów przejeżdzających felami przez tunel z kocimi łbami 150 kmh, czyli nie tylko wyścigi po prostej. Źle będzie, jak zachce im się getaway krecić.
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez Ohlins » sobota, 28 lut 2004, 13:07

dla mnie wyscigi na 1/4 mili to czysta głupota dla mistrzów prostej dla takich golfiorzy któży jeżdża tymi czrnymi golfami i tylko słychać UNC UNCUNC.... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Kant » sobota, 28 lut 2004, 14:24

stein911 napisał(a): ...Źle będzie, jak zachce im się getaway krecić.

Wykrakałeś!!! :evil:
http://forum.swiatobrazu.pl/dv/viewtopi ... +stockholm
Avatar użytkownika
Kant
N2
 
Posty: 126
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:46
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Kuba M. » sobota, 28 lut 2004, 14:28

stein911 napisał(a):Na tym samym programie pokazywali mistrzów przejeżdzających felami przez tunel z kocimi łbami 150 kmh, czyli nie tylko wyścigi po prostej. Źle będzie, jak zachce im się getaway krecić.


Przejazd 150 km/h pod tym mostkiem miał miejsce w Piekarach Śląskich, a tunel tam jest tak wąski, że normalnie jedzie się jakieś 20 km/h. Pozatym wykręcenie pełnych 360 na suchym czy wjazd pełnym bokiem z podporządkowanej zwykłą Felicią pozyczoną od rodziców to już coś. Koleś umiał jeździć i już, żaden z niego sztritrejser.

Niedawno na TVP1 leciał dosyć śmieszny reportaż o środowisku sztritrejserów w Polsce pt. "Szybcy i ...grzeczni". Generalnie dosyć śmieszna sprawa, szczególnie próby driftów rzekomo 600 konną Suprą, polegające na wduszeniu gazu i skręceniu kierownicą, manewr zakończył się spektakularną "rybą" - ale pewnie o to chodziło :) Ten materiał wisi gdzieś na sieci, jak znajdę sznurek to podeślę, bo warto to z paru przyczyn zobaczyć...

EDIT: znalazłem:
http://212.75.108.122/~keyjey/street/tvp.avi

Sciągać, oglądać i komentować :)
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Kant » sobota, 28 lut 2004, 14:36

Nie wiem czy o to chodzi, bo jeszcze ściągam...
Szybcy i ...grzeczni

Tutaj mirrory...
http://www.streetracing.pl/index.php?ka ... ;10n;138;1
Avatar użytkownika
Kant
N2
 
Posty: 126
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:46
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron