Moderator: SebaSTI
Matthias Schmidt napisał(a):Wilson zrobi wszystko, zeby Tanaka zatrzymac, sam mowi, ze inwestuje w niego od 2012 roku, tylko sa rzeczy, ktorych nie przeskoczy. Toyota zaspiewa Tanakowi fajna pensje, zapewni mocny samochod i wtedy jedyne co go ewentualnie mogloby zatrzymac w M-Sporcie to sentymenty, a mlody utalentowany 'glodny wilk' nie bedzie kierowal sie sentymentami tylko wybierze lepsze warunki. Dopoki Malcolm nie sciagnie z powrotem Forda badz duzego sponsora, bedzie mial problem by zatrzymac u siebie i Otta i Ogiera.
Po prostu Ford ma jakas jasno okreslona polityke i najwyrazniej nie zamierzaja tego zmieniac
wanderer napisał(a):Ogier dysponuje autem, które ponoć niezbyt mu pasuje i które jest prawdopodobnie gorsze niż Toyota a mimo to wciąż liczy się w walce o tytuł mistrzowski.
Sylwek_GSi napisał(a):Co do powrotu loeba to nie chcę mi się się to wierzyć. Powrót Powrót 6 latach byłby bardzo trudny. Pozatym Loeb M w zasadzie zawsze budowane auto pod siebie. C3 takie nie jest a dodatki jest słabe w porównaniu z konkurencją. Po co miałby wracać w aucie nie będącym w stanie zapewnić mu kolejne sukcesy? Po to żeby dojeżdżać na 5 miejscu? Nie widze tego. Chociaż kto wie może się mylę w końcu to Loeb być może on by nadal wygrywał nawet w C3. W końcu z jego zespołowych rywali to też malo kto potrafił wygrać rajd:D
kij napisał(a):Sylwek_GSi napisał(a):Co do powrotu loeba to nie chcę mi się się to wierzyć. Powrót Powrót 6 latach byłby bardzo trudny. Pozatym Loeb M w zasadzie zawsze budowane auto pod siebie. C3 takie nie jest a dodatki jest słabe w porównaniu z konkurencją. Po co miałby wracać w aucie nie będącym w stanie zapewnić mu kolejne sukcesy? Po to żeby dojeżdżać na 5 miejscu? Nie widze tego. Chociaż kto wie może się mylę w końcu to Loeb być może on by nadal wygrywał nawet w C3. W końcu z jego zespołowych rywali to też malo kto potrafił wygrać rajd:D
Loeb to jakoś głównie przy rozwoju DS3 brał udział.
Na Xsarze się wychował. Z Juniorów przeszedł i jakoś drugi to jego to rajd w WRCu był, co się z Panizzim gonił.
Chyba Bugalski z Purasem to auto rozwijali i sporo tam było z Xsary A2000.
C4 zaczęło jeździć jak trzeba, jak Loeb wsiadł i poustawiał. Wyszło że to dobre jest.
Każden jeden Citroen coś z ośki ma, temu Skandynawowie jakoś się w tym nie odnajdywali.
Ogi we Fieście też się komfortowo nie czuje, niby znaleźli ustawienia, ale charakterystyka zamaszysta gabloty mu nie pasuje.
Podobnie może być z Yarisem. Auto budowane przez Finów, we Finlandii i ustawione przez Finów. JML wsiadł i po paru jazdach ustawił tak że mu pasowało, a z HW pół roku albo więcej kombinował i do samego końca nie był u siebie.
Yaris typowo zamaszysty się wydaje, pod Skandynawów, podobnie jak Fiesta. Nawet Hanninen, mimo że trochę błędów popełnia i rzadko pełny rajd czysto przejedzie, ale prędko się przemieszcza. To samo młody (Lappi), wsiadł i już w drugim rajdzie widać było, że mu pasuje, a w 4 u siebie gonił się na równi w trójce, no i wygrał. W Skodzie jakoś nie był u siebie.
Prędzej Ogi się w C3 odnajdzie, podejrzewam. W M-Sporcie może mu też nie pasować to co Robertowi nie pasowało, że trochę fleje są i bajzel jest. W Cytrynie był wśród swoich, w HW był niemiecki ordnung, a i w jednym i drugim na braki w sakiewce nie narzekali.
Podobnie jest w Hyundaju. Nowa gablota, Neuville wygrywa tyle oesów co Ogi w HW, gdyby nie zmaścił MC i Szwecji byłby mocno z przodu i teraz byśmy dywagowali kto będzie drugi. W Niemcach obstawiam że rywala mieć nie będzie, pewnie jeszcze będzie 1-2 dla Hyundaja (Sordo drugi).
Paddon za to przygasł w nowej furze, nie bardzo po swojemu może powozić.
Matthias Schmidt napisał(a):Sadze, ze Ogier jeszcze cos wygra w tym sezonie, nie mozna przede wszystkim wykluczyc jego tytulu. Obawiam sie jednak, ze nawet i to nie skloniloby Forda do powrotu, nie wspominajac o tym, ze chcialbym zeby w tym roku ktos inny zgarnal tytul![]()
JML jezdzi w tym roku znakomicie, biorac pod uwage, ze nie bylismy wcale pewni jak sprawowac bedzie sie Toyota oraz sam JML po przecietnym 2016. Tymczasem JML prawie nie popelnia bledow, Toyota jest szybka i to bylaby ironia jakby stracil tytul przez awarie, a nie wlasne bledy. Powoli jednak mysle, ze Latvala tytulu juz nigdy nie zdobedzie, chociaz poczekajmy jeszcze na 2018. Z drugiej strony jak mocny w 2018 bedzie Lappi
Po co miałby wracać w aucie nie będącym w stanie zapewnić mu kolejne sukcesy? Po to żeby dojeżdżać na 5 miejscu? Nie widze tego.
Nie no, kiepskich to nie mają, Meeke i Breen jako 2 i 3 kierowca to byłaby spoko paka. Lidera brakuje, ale jak pokazał Mikkelsen coś z tym autem do końca nie gra - słabo jeździł i zbyt dobrze auta sobie nie ustawił i wyników nie było. To jest ewidentnie najgorsze auto w stawceSylwek_GSi napisał(a):Zbudowali kiepskie auto i zatrudnili kiepskich kierowców.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości