Auto do PZM

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Postprzez PLayer » poniedziałek, 23 lut 2004, 20:30

Jak jest z autami do PZMotu? Mogą startować te które mają homologacje, te które utraciły, a te które nie miały nigdy homologacji? Lub inaczej... można Zastava wystartować w pucharze PZMot?
Avatar użytkownika
PLayer
N3
 
Posty: 441
Dołączył(a): środa, 11 cze 2003, 17:41
Lokalizacja: Będzin (obecnie Lincoln UK)


Postprzez layer_ » wtorek, 24 lut 2004, 00:10

Startować moga tylko te samochody które mają lub miały kiedyś homologację FIA. Te co mają aktualną, muszą mieć wyposażenie wnętrza (fotele, pasy) z akt. homologacją, zaś te którym homologacja wygasła mogą mieć wyposażenie z utraconą hom.
Jeśli chodzi Ci o Zastavę 1100 (taki sedan) to może ona jeździć w PZMocie, miała kiedyś homologację, ale chyba tylko wersja 3 drzwiowa.
Jeździła parę lat temu (ok3-4) na południu Polski (Pokale, Cieszyn) taka czerwona Zastavka :)
-> www.janota-team.com
layer_
N1
 
Posty: 79
Dołączył(a): czwartek, 4 wrz 2003, 03:11
Lokalizacja: Tychy

Postprzez PD » wtorek, 24 lut 2004, 21:17

layer_ napisał(a):Startować moga tylko te samochody które mają lub miały kiedyś homologację FIA. Te co mają aktualną, muszą mieć wyposażenie wnętrza (fotele, pasy) z akt. homologacją, zaś te którym homologacja wygasła mogą mieć wyposażenie z utraconą hom.


Nie do końca, bo regulamin PPZM donosi, że:

12. Wyposażenie bezpieczeństwa samochodów.

12.1 W samochodach z utraconą homologacją, zezwala się na stosowanie foteli "kubełkowych", pasów bezpieczeństwa (min. 3 cale)
i klatek bezpieczeństwa (wykonanych tylko ze stali) także z utraconą homologacją FIA.
12.2 Zamiast systemu gaśniczego (lista tech. Nr 16) i gaśnicy ręcznej min. 2 kg (zał. J Art.253 Par.7), mogą być stosowane min. dwie gaśnice ręczne z aktualnym certyfikatem, o łącznej ilości środka gaśniczego co najmniej 4 kg. W roku 2004 zezwala się na używanie systemów gaśniczych z utraconą homologacją jak i wykonanych we własnym zakresie.
12.3 W przypadku samochodów Variant Kit Super 1600 (VK-S 1600), wyposażenie bezpieczeństwa musi być zgodne z Załącznikiem J do MKS 2004.
12.4 W roku 2004 we wszystkich klasach (z wyjątkiem VK-S 1600) zezwala się na stosowanie: niehomologowanych otulin klatek bezpieczeństwa (Zał. J Art.253 Par.8.2.2.6), homologowanych pasów bezpieczeństwa (lista techniczna Nr 24) których termin ważności upłynął w roku 2002 lub 2003 oraz foteli z utraconą homologacją 8855-1992.
pozdrówka
PD
Avatar użytkownika
PD
N1
 
Posty: 55
Dołączył(a): czwartek, 17 paź 2002, 13:39
Lokalizacja: Będzin

Postprzez Ohlins » środa, 25 lut 2004, 10:28

Zawsze mozna jechać w PPZM Fiatem 126p
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez golden » czwartek, 26 lut 2004, 00:43

126p chyba stracily juz homologacje na rok 2004
Avatar użytkownika
golden
A6
 
Posty: 1230
Dołączył(a): poniedziałek, 26 sie 2002, 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez layer_ » czwartek, 26 lut 2004, 22:31

golden: parę postów wyżej napisałem coś takiego:

"Startować moga tylko te samochody które mają lub miały kiedyś homologację FIA."

Praktycznie maluchy mogą w Polsce jeszcze wszędzie jeździć, w PPZM normalnie, a w MP w klasie historycznej.
-> www.janota-team.com
layer_
N1
 
Posty: 79
Dołączył(a): czwartek, 4 wrz 2003, 03:11
Lokalizacja: Tychy

Postprzez Ohlins » sobota, 28 lut 2004, 12:59

Maluch do PPZM to swietna i w miare tania sprawa.
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Kubus » sobota, 28 lut 2004, 13:36

Słuchajcie ile byscie dali za wypozyczenia dobrze przygotowanego malucha do pzm?
www.facebook.pl/rajdomaniacy/
Avatar użytkownika
Kubus
A5
 
Posty: 830
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 17:16
Lokalizacja: Kraków

Postprzez sumo » sobota, 28 lut 2004, 13:45

Malucha do PZM ? hmmm 1000 zł ? moze zeby bylo konkurencyjnie to 800 zł ? Nie orientuje sie zbytnio ale ma byc tanio , bo wypozyczal by to pewnie ktos poczatkujacy albo ktos kto nie ma funduszy
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56

Postprzez Kubus » sobota, 28 lut 2004, 14:04

heh to wsumie to sie nie oplaca.Po odliczeniu kosztów (noclegi czesci itd) niewiele by zostalo:) Pozostane przy wynajmie na kjs
www.facebook.pl/rajdomaniacy/
Avatar użytkownika
Kubus
A5
 
Posty: 830
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 17:16
Lokalizacja: Kraków

Postprzez sumo » sobota, 28 lut 2004, 14:07

hej hej nie przestawaj sie nad tym zastanawiac.. ja tylko tak palnąłem.
lepiej pogadaj z kims kto juz to robil :)
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56

Postprzez Ozi » wtorek, 30 mar 2004, 23:16

Polecam mojego Kadetta GSi N3, tani i dobry
Ozi
 
Posty: 1
Dołączył(a): wtorek, 30 mar 2004, 23:14

Postprzez radekwrc » czwartek, 17 cze 2004, 17:08

ja mam takie pytanko czy wiecie cos moze o mazdzie 323 przygotowanej w n2 czy miala homologacje czy ma aktualna czy utracona czy mozna tym jezdzic do pzm i wogle chetnie wyslucham opini o tym alcie czy kto jezdzil czy widzial jak to alto sie sprawuje czy ma jakiekolwiek szanse w n2 .
radekwrc
 
Posty: 7
Dołączył(a): czwartek, 17 cze 2004, 17:03
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez Ohlins » środa, 4 maja 2005, 21:13

a jle by kosztował lanos 1,6 przygotowany w grupie N taki 8 letni
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez ArtSub » sobota, 14 maja 2005, 01:04

Gdyby nie nowe "lepsze" regulaminy w PPZM polecił bym Ci auto w N0. Tanie, idealne na naukę a jak nauczysz się je wykorzystywać do maksimum to poradzisz sobie z każdym innym autem. Niestety obawiam się że "tłuste" lata w tej klasie mineły bezpowrotnie.
Avatar użytkownika
ArtSub
N1
 
Posty: 57
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:57
Lokalizacja: W-wa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron