Moderator: SebaSTI
Przepisy wymagają żeby na zapoznaniu były zaznaczone miejsca gdzie mają stać ograniczniki i tak było, są zaznaczone na asfalcie oraz w książce drogowej do zapoznania - do tego w trakcie rajdu wszystkie ograniczniki były jednakowe. W nie których/w większości miejsc są one rzeczywiście bezsensownie stawiane, ale są też takie miejsca gdzie jednak one robią robotę i ja na takie miejsce natrafiłem na Chmielniku i od razu widać który z zawodników potrafi takie miejsce przejść bez hamowania, kto odpuszcza a kto hamuje.posejdon napisał(a):Bez przesady z tymi ogranicznikami. Przecież chyba przepisy ich wymagają. Może i czasem w niektórych miejscach zabijają fajne miejsce kole w gruncie rzeczy da się z nimi żyć. Uważam, że dla nas widzów to i tak mniejszy problem niż dla zawodników, którzy często po zapoznaniu nie wiedzą jak te ograniczniki będą wyglądać i to powinno być (o ile nie jest) uregulowane. Z drugiej strony dla jadących w niższych klasach mogą one być pewnym ułatwieniem bo nie ma syfu na drodze.
Przykro mi nigdy nie powtarzajągawittt napisał(a):'ERC od środka Magazyn' będzie powtarzany jeszcze, ktoś wie, ktoś nagrywał ?
Mad Max napisał(a): można mówić że Grzyb celował w RSMP ale dostać 4min na własnym podwórku to wstyd... może gdyby nie wycieczka do rowu Habaja inaczej by to wyglądało... gdyby... choć nie sądzę bo jak KK latał Imprezą to też spokojnie dawał radę wygrywać z mocniejszym sprzętem a te dwa sezony e ERC na pewno poprawiły tylko umiejętności
- podobnie jak Grzyb, tak i Nivette zaskoczył mnie również in minus - jazda Fabią wyglądała jak by miał problem z trafieniem w drogę tym samochodem i widać było ewidentnie że nastawiani całkowicie nie trafili, do tego weekend pełen przygód
Mad Max napisał(a):- błagam niech już więcej testowy nie będzie na Niechobrzu, to jest dramat w kilku aktach, wolno i nudno
rafalze-ce napisał(a):[*]Mam pytanie czy nie wiecie dla kogo kręcił ten czlowiek z kamerą , na drugiej Lubenii był w miejscu gdzie został Rzeżnik.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/0495ea7112b5dc2d
Nie miała wyjścia, wiedziała że jak bym został w domu to byłbym nie do zniesienia a tak to pogodziłem jedno z drugim (trochę nie zamierzenie ale jednak), testowy i pierwszy dzień rajdu oraz weekend w domurafalze-ce napisał(a):[*]Widzę Mad że jednak żona dała Ci wychodne
Byłem na tym fragmencie dwa lata temu i nie zrobiło ono na mnie zadnego wrażenia, a w przejeździe Gryazina widzę więcej ratowania niż świadomego sposobu przejazdu. A jeśli to ma być najciekawsze miejsce na testowym to potwierdza to tylko to co napisałem a Ty wziąłeś w cytatandrew88 napisał(a):Najlepsze miejsce na testowym było tutaj: https://youtu.be/DFynaDdAvEc?t=9s Najbardziej grubo kwalifikacyjny przeszedł tam Gryazin, ręce same składały się do oklasków po przejeździe Rosjanina O tu: https://youtu.be/c52Y2ayMiok?t=32sMad Max napisał(a):- błagam niech już więcej testowy nie będzie na Niechobrzu, to jest dramat w kilku aktach, wolno i nudno
Różnicę w samochodzie brałem oczywiście pod uwagę i uważam że nie ona robi tu różnice, a na pewno nie aż taką. Piszesz że u Grześka z budżetem nie jest kolorowo a jednak kolejny rok z rzędu jeździ zarówno u nas jak i w Słowacji, a jeśli "oszczędności" miał by się na czymś odbijać to zazwyczaj odbijają się awariami auta a z tym u Grześka jest dość dobrze bo ja ich nie pamiętam za wiele (chyba tylko zeszłoroczny Arłamów mi przychodzi do głowy). Pierwsza miejscówka na Chmielniku większe wrażenie robiła na onboardach i przejeżdżając ją dzień wcześniej niż na samej oglądarze - może nie tyle miejscówka rozczarowała co spodziewałem się znacznie więcej po niej, chyba jednak przy obecnych zawieszeniach już nie będziemy oglądać za wiele takiej ekwilibrystyki jak kiedyś, dlatego z kumplem na drugi przejazd poszliśmy jeszcze niżej na dość fajną partię z jednym ogranicznikiem i właśnie w tamtym miejscu widać było przewagę umiejętności Kajta i Brayana nad resztą bo przed tym ogranicznikiem jedynie oni dwaj (mówię o czołówce) tylko odpuścili gaz, a cała reszta lekko hamowała i ewidentnie widać było że przejechali tą partię szybciej.corados napisał(a):Nie chce nikogo bronić, ale ciężko porównać budżet Kajetana do Grześka czy nawet Bryana, to nie są takie same Fiesty i tak samo przygotowane... nie wspomnę o innych rzeczach, które są w dużym zespole, a nie ma ich u Czechów, to oczywiście nie usprawiedliwia aż tak dużej straty, czy tego,że przy równym sprzęcie i tak wygrałby Kajto. U Grześka z budżetem nie jest kolorowo i to się na pewnych rzeczach niestety odbija. Bryan miał chyba jakieś problemy z autem, odniosłem wrażenie,że auto nie jechało i zawieszeniowo też jakby nie trafili, na Ypres dawał radę więc nie zapomniał jeszcze jak się jeździ. Co do Nivette'a to w rozmowie przyznał,że ma spore problemy z ustawieniem Fabii, auto skakało i nie czuł się komfortowo, więc dobrze,że ukończyłMad Max napisał(a): można mówić że Grzyb celował w RSMP ale dostać 4min na własnym podwórku to wstyd... może gdyby nie wycieczka do rowu Habaja inaczej by to wyglądało... gdyby... choć nie sądzę bo jak KK latał Imprezą to też spokojnie dawał radę wygrywać z mocniejszym sprzętem a te dwa sezony e ERC na pewno poprawiły tylko umiejętności
- podobnie jak Grzyb, tak i Nivette zaskoczył mnie również in minus - jazda Fabią wyglądała jak by miał problem z trafieniem w drogę tym samochodem i widać było ewidentnie że nastawiani całkowicie nie trafili, do tego weekend pełen przygód
Pierwsza Wasza i nasz miejscówa na Chmielniku chyba rozczarowała? Bo nas bardzo
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości