Moderator: SebaSTI
viper napisał(a):Zeby jeździć dla fanu to musi cie na to stać, a mało kogo stać na jazdę typowo dla fanu starym drogim autem.
Żółtodziób każdy narzeka na tomze nie ma kitkarow itd. Niech ten co narzeka kupi nawet stara bmk do poślizgów i bedzie zajefajnie, bo bedzie kolejny samochod i zabawa . Problem w tym ze dopiero wtedy zrozumie ze kupić to nie problem. Mozna nawet do pracy rajdowka jeździć bo i takich znam, ale Gwarantuje ci ze jak bedziesz dysponował budżetem nawet nie wielkim sam bedziesz myślał nie tylko nad tym jak kupić ale przede wszystkim jak sprzedać auto za x czasu, ale o tym nikt nie myśli co zawodnik ma zrobić z tym autem i ile na tym straci.
Każdy startujący robi co może, a ktos kto wogole nie startuje jest mądry przed kompem i na oesie jak ogłada jak by on nie pojechał , bo wiekszosc startujących sobie dużo od gęby odejmuje zeby wystartować, a ktos kto siedzi w kapciach ma mowić czym zawodnicy maja jeździć zeby zainteresować kibiców. Otóż zdecydowana wiekszosc interesują wyniki i zazwyczaj od tego rozmowa sie zaczyna, a auto potem jakie auto cena za ile.
Natomiast auta w 90% zawodnicy kupują za swoje i ze swoich potem tracą przy sprzedaży. Wywal oszczędności na złom nie zrób wyniku i niech ci zardzewieje w domu wtedy zrozumiesz ze popełniłeś błąd ale bedzie już za późno. Ja sie nie dziwie ze przy naszych realiach ludzie jeżdżą topowymi furami albo przynajmniej popularnymi a nie wynalazkami.Ktos kto nigdy nie kupił rajdówki nie wie jak trudno ja sprzedać, a im większy wynalazek tym gorzej a wcale nie taniej. Ja tez chciałbym 15 wrc i 20 kitkarow ale realia są inne i żaden zawodnik nie bedzie mówił co ma jeździć u nas bo każdy z nich ma trochę szerszy punkt widzenia niz tylko poslizg auta tylnio napędowego.
Chmielewskiemu jedno mozna przyznać, ze sie odważyl kupić wynalazek bardzo drogi ale to dopiero za kilka lat okaze sie czy zrobił dobrze. Pal licho z osiągami tego auta itd. Tu sie nie dogadamy dopóki auto nie wystartuje, ale zeby sie nie okazało ze za pare lat Chmielewski zostanie z ręka w nocniku, bo z tego co wiadomo to auto nigdzie w rajdach nie jeździło. Napisałeś mi ze silniki sie kręcą albo sie kręciły. Właśnie widzisz technologia sie zmienia i na tym polega cała zabawa. Kto tego nie rozumie często zostaje z tylu nie tylko wynikowo ale i finansowo, a na tym przejechało sie wielu. Współczesne silniki nie są tak wysokoobrotowe i to nie przypadek. Jezeli by tak było to nadal wysokoobrotowe jednostki miały by racje bytu.
przemysl jeszcze jedna rzecz. w dzisiejszych czasach nie silnikiem robisz czasy tylko wieloma innymi elementami, bo zwracasz uwagę na jeden element a zapominasz ze liczy sie 10 innych. Wkrótce sie przekonamy czy tak jest
Każdy startujący robi co może, a ktos kto wogole nie startuje jest mądry przed kompem i na oesie
viper napisał(a):Mozna nawet do pracy rajdowka jeździć bo i takich znam
ryjas napisał(a):Jeśli się nie mylę to silnik w BMW Janka wygląda tak: http://www.protechsport.dk/node/10
Nie jest to druciarstwo i faktycznie najpewniej jest to silnik z WTCC.
żółtodziób napisał(a): Chodzi pogłoska jakoby to był silnik z WTCC
...przystosowanym do współpracy z 5-biegową skrzynią...
Mateos napisał(a):Orientujecie się jaki silnik stanowi bazę w compacie Janka ?
Widziałem S14B20 jaki i oplowskie C20XE w takich budach.
voytec napisał(a):
Pogłoski, tajne/poufne, J23 znowu nadaje etc.. Że też u nas nic nie może być podane tak zwyczajnie - normalnie, prawda?
Z drugiej strony trochę trąci, że tylnonapędowy KC jest w naszym grajdołku aż takiego kalibru supernową. Frencze (kolebka), Beneluxy, czy tez co nieco dalsi zachodnio-południowcy męczą takie sprzęty od -nastu lat. A tutaj jakież poruszenie! Może to i lepiej, że to "tylko" e36/5, bo jakby padło na coś pokroju przykładowego MB W203 Sportcoupe F2000 to dopiero starły by się frakcje społeczne..
żółtodziób napisał(a): Na co mam się zdecydować z tym zawiasem? Obstawiać w ciemno? Sorry, ale nie zamierzam. Zgadywanie to Twoja specjalność, ja jedynie zwracam uwagę na to co może nie zagrać.
viper napisał(a):Koniec ---
żeby nie było ze spamuje dalej i uprzedzam ze nie odpisze na dalsze jakieś teksty w moja stronę zeby nie było ze zmieniłem zdanie to uprzedzam, bo może ktos znowu bedzie chciał dyskutować ze mną a na końcu powie ze spamowałem.
voytec napisał(a):ryjas napisał(a):Jeśli się nie mylę to silnik w BMW Janka wygląda tak: http://www.protechsport.dk/node/10
Nie jest to druciarstwo i faktycznie najpewniej jest to silnik z WTCC.
To jest pierwszy spec, jaki Morten zbudował. I w zasadzie to nie jest rajdówka, jaką zaposiadł JCh. Taki zonk. A powyższej zobrazowany silnik nie jest "z WTCC", gdyż jest to bazowe S14.
Nie lubią bo najbardziej ich drażni ze nie wiedza kim jestem a nie nawet co mowie. Z reszta cieżko dyskutuje sie z kimś kto auta rajdowe albo silniki widza ze zdjęcia na podstawie " zdaje sie " a takich przykładów są dziesiątki, albo jestem blisko bo mój kolega sie ścciga albo jestem fanem to wiem wiec znam koszty itd. Dzisiatki takich Wpisów tu widziałem. Tak wiec wybacza ale to nie są rownież argumenty które mozna uważać za fakty. To tak jakby lizać lizaka przez papierek a potem mowić o jego smaku.
Problem w tym ze w tych dyskusjach mało kto jest rownież to sprawdzić praktycznie i potwierdzić albo zaprzeczyć.
Wierz mi ze jak BMW bedzie bardziej zaawansowane to kazda r2 zmiecie z powierzchni swoją masa i 290 km, które rzekomo ma. No chyba ze chmielu nie umie jeździć choć w to watpię. Daj mu 2-3 rajdy i sie dowiemy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości