Moderator: SebaSTI
rajdmen napisał(a):witam, jesli chodzi o tani samochod do pucharu, to w Hiszpanii jezdzi Dacia Sandero, dziwie sie ze do tej pory nikt tego u nas nie zauwazyl, auto mozna spokojnie porownywac z CC i SC , z czasow pucharowych
rajdmen napisał(a):witam, jesli chodzi o tani samochod do pucharu, to w Hiszpanii jezdzi Dacia Sandero, dziwie sie ze do tej pory nikt tego u nas nie zauwazyl, auto mozna spokojnie porownywac z CC i SC , z czasow pucharowych
Już widzę te tłumy na ceremonii startu i na samym rajdziecorados napisał(a):http://rajdy.autoklub.pl/news/projekt-regulaminu-rsmp-2016,65522Pojawił się regulamin, czyli testowy już nieobowiązkowy i patrząc na zalecany harmonogram nie ma za bardzo gdzie go upchać, szkoda bo to jednak jedna z lepszych części rajdu...
seal napisał(a):Kontrowersyjna punktacja:
17.2. We wszystkich klasyfikacjach stosowana będzie punktacja niezależna od frekwencji w danej klasyfikacji
viper napisał(a):seal napisał(a):Kontrowersyjna punktacja:
17.2. We wszystkich klasyfikacjach stosowana będzie punktacja niezależna od frekwencji w danej klasyfikacji
Musieli znaleźć sposob na to zeby zmusić zawodnikow do szutrow. No i cześciowo znaleźli.
Z tej perspektywy dobry, jednak właśnie w tych niższych klasach, gdzie mało kto jedzie wszystkie rundy, ktoś kto nie może się podłączyć do czołowej trójki pojedzie jakiś rajd gdzie pozostali nie wystartują i zgarnie 15pkt. Dlatego np. przy frekwencji do 5 załóg - zrobił dałbym punktacje 8 - 6 - 4 - 2 - 1Loeb1987 napisał(a):viper napisał(a):seal napisał(a):Kontrowersyjna punktacja:
17.2. We wszystkich klasyfikacjach stosowana będzie punktacja niezależna od frekwencji w danej klasyfikacji
Musieli znaleźć sposob na to zeby zmusić zawodnikow do szutrow. No i cześciowo znaleźli.
Dlaczego tylko szutrów? Wystarczy zobaczyć, że pojawili się mistrzowie po publikacji listy zgłoszeń na Arłamów. Przepis dobry, nie będzie kombinowania na ostatnim rajdzie.
Loeb1987 napisał(a):viper napisał(a):seal napisał(a):Kontrowersyjna punktacja:
17.2. We wszystkich klasyfikacjach stosowana będzie punktacja niezależna od frekwencji w danej klasyfikacji
Musieli znaleźć sposob na to zeby zmusić zawodnikow do szutrow. No i cześciowo znaleźli.
Dlaczego tylko szutrów? Wystarczy zobaczyć, że pojawili się mistrzowie po publikacji listy zgłoszeń na Arłamów. Przepis dobry, nie będzie kombinowania na ostatnim rajdzie.
Voo napisał(a):Wiecie, w mistrzostwach świata zdarzało się, że do WRC3 zgłaszała się jedna załoga i zgarniała 25 pkt za dojechanwie.
Życie
andrew88 napisał(a):Bardzo żałuję, że rezygnuje się z organizowania odcinków testowych. W pełni zgadzam się z tym, co wyżej zostało napisane, że to jeden z najlepszych elementów rajdów. Zarówno dla zawodników (ci co nie robili testów przedrajdowych mieli szansę trochę się rozjeździć), mediów (wiele publikowanych zdjęć jest robionych właśnie podczas testowego) jak i kibiców.
Brak testowego sprawi chociaż, że zawodnicy będą poświęcać jeden dzień mniej na rajd niż w zeszłym roku?
P.S.
Przedstawiciele mediów pewnie "cieszą się" z przesunięcia ceremonii startu na czwartek...
viper napisał(a):Nic nie beda poświęcać bedzie tak samo. Testowy tylko poszedł kosztem dłuższych rajdow. W tamtym roku było 135 a dzisiaj 150. Jednym słowem mowiac został poświęcony na ok 20 km oesowych wiecej do opisu, dlatego jest napisane zalecany. Jezeli organizator wyrobi sie w czasie to moze byc testowy, a jezeli nie to nie ma. W przeciwnym wypadku musieli by wydłużyć rajd o kolejny dzien.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości