ADAC Rallye Deutschland

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez woocasch » piątek, 28 sie 2015, 12:16

ZbyszekChaosu wiesz może być tak. Protasov w PH-Sport dostał cenę X za rajd w DS3 WRC, w M-Sport cena za ten sam rajd to 0,9X za Fiestę WRC. Tu i tu został potraktowany jako 100% klient i dostał cenę prosto z cennika :)
Z kolei Kubica mógł dostać w PH-Sport taką samą cenę X, ale Citroen dorzuciłby się do biznesu i wystarczyłoby aby RK znalazł budżet na 0,7X. W M-Sporcie z kolei mógł dostać specjalną cenę 0,8X, bo np. opcja obejmuje cały sezon itd. itp. Różnych wariantów biznesowych są setki jak nie tysiące, więc z perspektywy czasu zgadzam się z gregortest, że odejście od Citroena na rzecz M-Sportu nie było dobrą decyzją. Mimo, że przyszłość Citroena nie jest pewna po 2016, to minione dwa lata przyniosły kilka poprawek w aucie i jest ono nadal konkurencyjne i sądzę, że Citroen dawał by RK top-spec a nie używane silniki z mniejszą mocą ;)
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała


Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez Dani » piątek, 28 sie 2015, 12:19

żółtodziób napisał(a):Tak mi się niestety wydawało, że przesiadka z niedorobionej i ściemnionej fabrycznej Fiesty na prywatną nie rozwiąże podstawowego problemu. Padlina jak była tak będzie montowana do tego wozu, tyle że samo w sobie auto będzie wolniejsze. Wyjściem tak naprawdę jest załatwienie sobie innego samochodu, każda inna opcja to krok w bok. Takim czymś mozna jeźdzć jakieś lokalne rajdy, używane części na tyle stykną a i jakiś A-Style ogarnie serwis takich rzeczy, w przypadku WRC trzeba meć profesjonalnie przygotowane auto, jakakolwiek druciarnia wylezie w przeciągu jednego rajdu.

Każda inna opcja prywatna dla RK jest po prostu za droga. Może mógłby jeździć innym autem, ale sądzę że nie wszystkie rajdy.
Avatar użytkownika
Dani
N3
 
Posty: 454
Dołączył(a): wtorek, 1 kwi 2014, 18:04

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez Cendra » piątek, 28 sie 2015, 12:29

Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1179
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez woocasch » piątek, 28 sie 2015, 12:34

Dani napisał(a):
żółtodziób napisał(a):Tak mi się niestety wydawało, że przesiadka z niedorobionej i ściemnionej fabrycznej Fiesty na prywatną nie rozwiąże podstawowego problemu. Padlina jak była tak będzie montowana do tego wozu, tyle że samo w sobie auto będzie wolniejsze. Wyjściem tak naprawdę jest załatwienie sobie innego samochodu, każda inna opcja to krok w bok. Takim czymś mozna jeźdzć jakieś lokalne rajdy, używane części na tyle stykną a i jakiś A-Style ogarnie serwis takich rzeczy, w przypadku WRC trzeba meć profesjonalnie przygotowane auto, jakakolwiek druciarnia wylezie w przeciągu jednego rajdu.

Każda inna opcja prywatna dla RK jest po prostu za droga. Może mógłby jeździć innym autem, ale sądzę że nie wszystkie rajdy.

W tym roku też odpuszczone zostały Argentyna i Australia, więc nie ma pełnego sezonu.
Analizowanie co jest lepsze, czy 11 rajdów i walka z materią i tworzenie własnego zespołu, czy np. 8 startów bez martwienia się o każdy detal, tylko przyjeżdżam, robię testy, zapoznanie i jadę, zostawiam Robertowi.
Z dzisiejszej perspektywy jest łatwiej oceniać niektóre działania, czasu nie cofniemy, ale może RK powinien jednak przeanalizować jeszcze raz opcję z PH-Sport.

Cendra Faktycznie DS był z D-max, to nieco zmienia sytuację, ale nie zmienia to faktu, że pozornie droższy PH-Sport może po zaangażowaniu się Citroena wychodzić taniej niż M-Sport.
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez Dani » piątek, 28 sie 2015, 12:40

woocasch napisał(a):
Dani napisał(a):
żółtodziób napisał(a):Tak mi się niestety wydawało, że przesiadka z niedorobionej i ściemnionej fabrycznej Fiesty na prywatną nie rozwiąże podstawowego problemu. Padlina jak była tak będzie montowana do tego wozu, tyle że samo w sobie auto będzie wolniejsze. Wyjściem tak naprawdę jest załatwienie sobie innego samochodu, każda inna opcja to krok w bok. Takim czymś mozna jeźdzć jakieś lokalne rajdy, używane części na tyle stykną a i jakiś A-Style ogarnie serwis takich rzeczy, w przypadku WRC trzeba meć profesjonalnie przygotowane auto, jakakolwiek druciarnia wylezie w przeciągu jednego rajdu.

Każda inna opcja prywatna dla RK jest po prostu za droga. Może mógłby jeździć innym autem, ale sądzę że nie wszystkie rajdy.

W tym roku też odpuszczone zostały Argentyna i Australia, więc nie ma pełnego sezonu.
Analizowanie co jest lepsze, czy 11 rajdów i walka z materią i tworzenie własnego zespołu, czy np. 8 startów bez martwienia się o każdy detal, tylko przyjeżdżam, robię testy, zapoznanie i jadę, zostawiam Robertowi.
Z dzisiejszej perspektywy jest łatwiej oceniać niektóre działania, czasu nie cofniemy, ale może RK powinien jednak przeanalizować jeszcze raz opcję z PH-Sport.

Cendra Faktycznie DS był z D-max, to nieco zmienia sytuację, ale nie zmienia to faktu, że pozornie droższy PH-Sport może po zaangażowaniu się Citroena wychodzić taniej niż M-Sport.

Odpuszczone zostały po tej sytuacji z A-Style. Pierwotnie jednak miał jechać wszystkie rajdy.
To już RK musi zdecydować, czy męczyć się z tym trupem Fiestą, chociaż na szutrze wcale nie jest taka zła , czy wziąć lepsze auto, ale kosztem kilka mniej rund do przejechania.
Avatar użytkownika
Dani
N3
 
Posty: 454
Dołączył(a): wtorek, 1 kwi 2014, 18:04

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez viper » piątek, 28 sie 2015, 13:27

Dani napisał(a):Odpuszczone zostały po tej sytuacji z A-Style. Pierwotnie jednak miał jechać wszystkie rajdy.
To już RK musi zdecydować, czy męczyć się z tym trupem Fiestą, chociaż na szutrze wcale nie jest taka zła , czy wziąć lepsze auto, ale kosztem kilka mniej rund do przejechania.

Lepsze znaczy jakie. Prywatne sa tylko fordy z roznych stajni, bo m sport to podobno padaka. Inna markka nie wchodzi w gre. Kubica i kazdy inny prywatny kierowca jest skazany na forda jak nie trafi do fabryki.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez woocasch » piątek, 28 sie 2015, 14:10

viper napisał(a):
Dani napisał(a):Odpuszczone zostały po tej sytuacji z A-Style. Pierwotnie jednak miał jechać wszystkie rajdy.
To już RK musi zdecydować, czy męczyć się z tym trupem Fiestą, chociaż na szutrze wcale nie jest taka zła , czy wziąć lepsze auto, ale kosztem kilka mniej rund do przejechania.

Lepsze znaczy jakie. Prywatne sa tylko fordy z roznych stajni, bo m sport to podobno padaka. Inna markka nie wchodzi w gre. Kubica i kazdy inny prywatny kierowca jest skazany na forda jak nie trafi do fabryki.

A o jakim aucie pisaliśmy chwilę temu? DS3 WRC z PH-Sport
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez viper » piątek, 28 sie 2015, 14:38

woocasch napisał(a):
viper napisał(a):
Dani napisał(a):Odpuszczone zostały po tej sytuacji z A-Style. Pierwotnie jednak miał jechać wszystkie rajdy.
To już RK musi zdecydować, czy męczyć się z tym trupem Fiestą, chociaż na szutrze wcale nie jest taka zła , czy wziąć lepsze auto, ale kosztem kilka mniej rund do przejechania.

Lepsze znaczy jakie. Prywatne sa tylko fordy z roznych stajni, bo m sport to podobno padaka. Inna markka nie wchodzi w gre. Kubica i kazdy inny prywatny kierowca jest skazany na forda jak nie trafi do fabryki.

A o jakim aucie pisaliśmy chwilę temu? DS3 WRC z PH-Sport

No ale ph-sport to citroen tylko nieoficjalnie. Jedynym samochodem ktory jest wynajmowany prywaciarzom jest ford. Czasami citroen wynajmuje auto al rabom za petrodolary, ale tutaj wiadomo co jest argumentem. Jezeli byla by opcja wynajmowania citroena juz dawno te auta by jezdzily u prywaciarza
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez woocasch » piątek, 28 sie 2015, 14:54

viper napisał(a):No ale ph-sport to citroen tylko nieoficjalnie. Jedynym samochodem ktory jest wynajmowany prywaciarzom jest ford. Czasami citroen wynajmuje auto al rabom za petrodolary, ale tutaj wiadomo co jest argumentem. Jezeli byla by opcja wynajmowania citroena juz dawno te auta by jezdzily u prywaciarza

Czekaj czekaj, chcesz powiedzieć, że gdybym miał odpowiedni budżet i przyszedł do PH-Sport i zażyczył sobie wystawienia auta w MŚ to by mnie pogonili bo nie jestem ich godny czy co?
Mi się bardziej wydaje, że Citroen dba o swój wizerunek bardziej niż Ford i przez to wynajem auta w PH-Sport jest droższe niż w M-Sporcie, ale jakość też jest na wyższym poziomie. Fakt, że Citroen nie sprzedaje topowych specyfikacji byle komu, tylko trzyma auta pod mniejszą lub większą kontrolą, ale jednak D-max racing ma w swoim garażu ładną kolekcję Citroenów :)
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez viper » piątek, 28 sie 2015, 15:34

woocasch napisał(a):
viper napisał(a):No ale ph-sport to citroen tylko nieoficjalnie. Jedynym samochodem ktory jest wynajmowany prywaciarzom jest ford. Czasami citroen wynajmuje auto al rabom za petrodolary, ale tutaj wiadomo co jest argumentem. Jezeli byla by opcja wynajmowania citroena juz dawno te auta by jezdzily u prywaciarza

Czekaj czekaj, chcesz powiedzieć, że gdybym miał odpowiedni budżet i przyszedł do PH-Sport i zażyczył sobie wystawienia auta w MŚ to by mnie pogonili bo nie jestem ich godny czy co?
Mi się bardziej wydaje, że Citroen dba o swój wizerunek bardziej niż Ford i przez to wynajem auta w PH-Sport jest droższe niż w M-Sporcie, ale jakość też jest na wyższym poziomie. Fakt, że Citroen nie sprzedaje topowych specyfikacji byle komu, tylko trzyma auta pod mniejszą lub większą kontrolą, ale jednak D-max racing ma w swoim garażu ładną kolekcję Citroenów :)

Chce powiedziec ze sa zespoly wspierane przez fabryke ktorych w ogole nie interesuje wynajmowanie prywaciarzom, bo zysk z tego maly proporcjonalnie do pracy a wymagania wielkie. Czasami tworzy sie 3 samochod tak jak kiedys jezdzil katarczyk ( ale tam byla taka kasa ze 3 auta za to jezdzily )chyba we fordzie jak byl jeszcze fabryka lub dla mlodziezy. Jestem pewien ze wielu stac by bylo na citroena a z pewnoscia na to zeby dolozyc ta róznice. Tylko fabryki tego nie praktyja, bo maja umowy ze sponsoremi jak np. Total czy z michelinem. M sport jest jedynym ktory sie z wynajmu utrzymuje, dlatego wszyscy kreca sie kolo forda, bo innej opcji nie ma, ale za to robia ze swoimi sponsorami co chca i nikt im w gary nie patrzy. Kupujesz po prostu auto jak w salonie. W kazdym innym zespole fabrycznym bedzie zawsze konflikt interesow.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez Mariusz » piątek, 28 sie 2015, 15:42

A i tak rozchodzi się o pieniądze, których najwidoczniej nie było na to, żeby jeździć Citroenem. Wynikiem tego jest prywatny zespół, który pewnie jest tańszy od wynajmywania Forda od Malcolma jak to robili w tamtym roku. Co tu dużo gadać, jak się dużo więcej kapuchy nie znajdzie to dużych zmian niż to co teraz jest nie będzie.
Mariusz
Mariusz
N3
 
Posty: 376
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 07:54

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez karluum » piątek, 28 sie 2015, 23:22

PH-Sport po fatalnym sezonie Kubicy zażądał sporej kaucji za wynajem samochodu, na którą po prostu brakło. A mając w planach program dla Lefebvra nie palili się bardzo do współpracy z dość wymagającym klientem. A co do jakośc i ceny usług M-Sportu. Zauważcie, że nikt nie prowadzi z nimi żadnego poważnego programu. Najwyżej są to pojedyncze starty. Nawet Bertelli, który śpi na kasie, ma swój własny zespół. O czymś to musi świadczyć.
karluum
A5
 
Posty: 646
Dołączył(a): poniedziałek, 11 mar 2013, 11:22

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez żółtodziób » sobota, 29 sie 2015, 02:14

viper, z całym szacunkiem, ale piszesz kompletnie od rzeczy. Policz sobie ile przez WRC przewinęło się prywatnych ewentualnie pół-fabrycznych Cytryn? Były lata, że namioty Citroena na strefie wyglądały niewiele inaczej od tego co teraz ma M-Sport. Myślisz,że mający w pewnym momencie dość poważny dołek finansowy zespół pogoniłby klienta, który by dobrze za to zapłacił? Polityka niesprzedawania wozów zaczęła się i skończyła wraz z RalliArtem. Poza tym wszystko poza specyfikacją fabryczną można kupić, pytanie tylko za ile i na jakich warunkach. Każdy zespół fabryczny ma spore nadmiary jeśli chodzi o sprzęt. Ile razy jest wprowadzany jakiś upgrade to zostaje cała masa części poprzedniej generacji. Niezależnie od tego jaki jest na tym zarobek netto sprzedanie tego kierowcom prywatnym pozwala odmrozić kasę z tych szpejów. Również jeśli chodzi o nadwozia to też nie buduje się ich dwóch, trzech, ani nawet pięciu czy sześciu, spławienie jednego to nie jest problem.

@ Dani - nie jest istotne w jakich okolicznościach zostały odpuszczone dwa rajdy. Istotne jest to,że tak czy owak pełnego kalendarza nie będzie. Nie ma sensu dyskusja czy Robert mógł wybrać inaczej - może mógł, a może i nie mógł, ale teraz to jest już dyskusja typu "gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka". Chodzi jednak o sens pakowania się w coś taniego. Jeśli istnieje podejrzenie, że jest to dziadostwo to lepiej jest wybrać okrojoną, ale profesjonalną opcję. Drut zawsze się zemści, szczególnie na poziomie WRC, bo na poziomie RSMP może jeszcze w pewnej ilości przejdzie jakoś. Chodzi o to, żeby nie powtórzyć starych błędów. Tak naprawdę oprócz dwóch rajdów które poleciały stracił jeszcze całą masę odcinków, których nie ukończył bądź do których nie przystąpił z winy psującego się samochodu.

Poza tym jest jeszcze jedna istotna sprawa - w Cytrynie jakimś cudem 2 lata temu ustabilizował formę. Też zaczęło się od serii dzwonów, ale skończyło się tytułem w WRC2. Jazda Fordem zaczęła się od serii dzwonów które jeszcze się nie skończyły a do tego doszła jeszcze seria awarii. Daleki jestem od zrzucania winy za dzwony na M-Sport, ale jest zupełnie możliwe, że coś tam grubo nie gra. To wcale nie musi być samochód, ale może zbyt dużo rzeczy spada na załogę, bo nie zapewnia tego zespół. Fizjoterapeuci, catering (nie przypuszczam, żeby kierowcy, czy nawet klienci M-Sportu musieli dzwonić na telepizzę, ale chodzi o to raczej czy ta cała szama jest jakoś sensownie pomyślana, a nie podana tak,ze trzeba się napychać w jakimś ekspresowym tempie, albo jakieś odcinki jechać na głodniaka), klimatyzowane pomieszczenia - takie rzeczy wbrew pozorom też mają znaczenie. Może nawet tym większe im mniejsza rutyna kierowcy. Nie mam oczywiście pojęcia co dokładnie i w jakim stopniu powoduje,że od dłuższego czasu RK nie rozwija się w tak szybkim tempie jak na początku, ale moim zdaniem jak najbardziej może to mieć związek z tym, ze PH Sport działał znacznie bardziej profesjonalnie, i to związek wcale nie mały. Może fakt, że wychowankowie Citroena od 2004 roku zgarnęli wszystkie tytuły mistrzowskie, a wychowankowi M-Sportu ta sztuka nie udała się ani razu to też nie jest przypadek.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez viper » sobota, 29 sie 2015, 08:46

żółtodziób napisał(a):viper, z całym szacunkiem, ale piszesz kompletnie od rzeczy. Policz sobie ile przez WRC przewinęło się prywatnych ewentualnie pół-fabrycznych Cytryn? Były lata, że namioty Citroena na strefie wyglądały niewiele inaczej od tego co teraz ma M-Sport. Myślisz,że mający w pewnym momencie dość poważny dołek finansowy zespół pogoniłby klienta, który by dobrze za to zapłacił? Polityka niesprzedawania wozów zaczęła się i skończyła wraz z RalliArtem. Poza tym wszystko poza specyfikacją fabryczną można kupić, pytanie tylko za ile i na jakich warunkach. Każdy zespół fabryczny ma spore nadmiary jeśli chodzi o sprzęt. Ile razy jest wprowadzany jakiś upgrade to zostaje cała masa części poprzedniej generacji. Niezależnie od tego jaki jest na tym zarobek netto sprzedanie tego kierowcom prywatnym pozwala odmrozić kasę z tych szpejów. Również jeśli chodzi o nadwozia to też nie buduje się ich dwóch, trzech, ani nawet pięciu czy sześciu, spławienie jednego to nie jest problem.

Owszem byly ale w starej specyfikacji nigdy nie w najnowszej. Z reszta suma sumarum i tak wychodzi dzisiaj na to co powiedzialem. Prawdziwe fabryki dzisiaj nie sa zainteresowane wynajmem, awiec zaden kierowca oprocz forda jak sie nie zalapie max na 3 samochod to zostaje ford.
żółtodziób napisał(a):Poza tym jest jeszcze jedna istotna sprawa - w Cytrynie jakimś cudem 2 lata temu ustabilizował formę. Też zaczęło się od serii dzwonów, ale skończyło się tytułem w WRC2. Jazda Fordem zaczęła się od serii dzwonów które jeszcze się nie skończyły a do tego doszła jeszcze seria awarii. Daleki jestem od zrzucania winy za dzwony na M-Sport, ale jest zupełnie możliwe, że coś tam grubo nie gra. To wcale nie musi być samochód, ale może zbyt dużo rzeczy spada na załogę, bo nie zapewnia tego zespół. Fizjoterapeuci, catering (nie przypuszczam, żeby kierowcy, czy nawet klienci M-Sportu musieli dzwonić na telepizzę, ale chodzi o to raczej czy ta cała szama jest jakoś sensownie pomyślana, a nie podana tak,ze trzeba się napychać w jakimś ekspresowym tempie, albo jakieś odcinki jechać na głodniaka), klimatyzowane pomieszczenia - takie rzeczy wbrew pozorom też mają znaczenie. Może nawet tym większe im mniejsza rutyna kierowcy. Nie mam oczywiście pojęcia co dokładnie i w jakim stopniu powoduje,że od dłuższego czasu RK nie rozwija się w tak szybkim tempie jak na początku, ale moim zdaniem jak najbardziej może to mieć związek z tym, ze PH Sport działał znacznie bardziej profesjonalnie, i to związek wcale nie mały. Może fakt, że wychowankowie Citroena od 2004 roku zgarnęli wszystkie tytuły mistrzowskie, a wychowankowi M-Sportu ta sztuka nie udała się ani razu to też nie jest przypadek.

Nic nie ustabilizowal. Jechal wolniejszym autam i czasami w kazdej dyscyplinie bywa ze ci wszystko wychodzi, a presji wowczas tez nie mial. Po za tym wowczas to on dysponowal " fabrycznym " autem i mial przewage sprzetowa a kierowcy w wrc2 byli wolniejsi od dzisiejszej konkurencji w Barum. Pomijam jakis wyjatek ktory wystartowal.
Pamietasz jak napisalem ze po tym sezonie kubica powinie w kolejnym turlac sie na 6-7 miejscu w wrc. Gwarantuje ci ze w nastepnym roku 3 samochod mialby gwarantowany w jakims zespole. Lefebre idzie ta droga. Fabryka daje mu mozliwosc bo widzi tu sens, bo facet konczy rajdy a nie napala sie. U nas go sie krytykuje i porownuje do prokopa. On Zna swoje miejsce w szeregu. Napisalem kiedys nie da sie przyjsc do rajdow i wygrywac. Potrzeba czasu. Problem w tym ze majac ten czas nie mozesz tez z siebie zrobic " dzwonnika" bo to sie obroci przeciwko tobie. Tak mial np. Novikov i to samo robi kubica. Gdzie jest dzisiaj novikov wszyscy wiemy, a dzisiaj dostac sie do fabryki jest trudniej bo jest miej zespolow fabrycznych niz kiedys.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez żółtodziób » sobota, 29 sie 2015, 11:28

A kto mówi o najnowszej specyfikacji? Była mowa tylko o DS3, więc uwaga o tym czy jest to generacja wstecz czy aktualna nie ma żadnego znaczenia. Kolejna rzecz to pytanie skąd wiedza, że fabryki poza M-Sportem nie chcą sprzedawać swoich wozów? Może VW ma na to wywalone, bo oni mają tyle forsy, że milion w prawo czy milion w lewo to im nie zrobi, ale jak sobie wyobrażasz sytuację, że przychodzi kierowca do PH Sport, kładzie im na stole 2 miliony Euro, a oni odpowiadają "przykro nam, nic z tego"? Przecież to jest jakiś absurd. Gdyby rzeczywiście nie chcieli samochodów wynajmować to by zamknęli PH. Zwyczajnie nie jest łatwo znaleźć chętnego który położy tyle forsy ile potrzeba na takie auto.Fiesta jest proporcjonalnie tyle tańsza ile jest w niej drutu zamiast normalnych części. A jeszcze tańsze było Mini, które było w stanie przejechać czasem jedną pętle bez awarii a czasem nie. Prosta zasada biznesowa, jak ktoś ma coś dobrego to nie sprzeda tego tanio, chyba że jest polskim rządem.

Ze stwierdzeniem że nic nie ustabilizował nie zamierzam polemizować, bo znowu bym napisał całą litanię powodów dlaczego nie masz racji. Powiem tylko ze w tym momencie zaprzeczasz sam sobie. Zawsze głosiłeś tezę, że ważny jest wynik no i wynik był najlepszy z możliwych w swojej klasie. Niezależnie więc jakie kryteria oceny przyjąć nie można zaprzeczyć ,że postępy były.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości