Moderator: SebaSTI
Tomek K napisał(a):@viper
To zróbmy tak. Wsadzamy Grzyba w to Proto, a Bouffiera w R5. Różnice na mecie odcinków wg Ciebie będą takie same ?:) Bo przecież Proto jest zajebiste, więc Bryan w R5 powinien wygrać z naszymi asami też po kilka sekund.
Tomek K napisał(a):@viper
To zróbmy tak. Wsadzamy Grzyba w to Proto, a Bouffiera w R5. Różnice na mecie odcinków wg Ciebie będą takie same ?:) Bo przecież Proto jest zajebiste, więc Bryan w R5 powinien wygrać z naszymi asami też po kilka sekund.
Mariusz napisał(a):Oj viper, viper. Jakieś kilka miesięcy temu heroicznie walczyłeś tutaj na forum, że nie ma sensu wchodzić w Proto. Teraz próbujesz przekonać wszystkich, że Fiesta R5 Grzyba i Proto Buffiera-a to są porównywalne samochody. Życie póki co zweryfikowało Twoją pierwszą teorię, a my poczekamy aż zweryfikuje drugą.
viper napisał(a):Tomek K napisał(a):@viper
To zróbmy tak. Wsadzamy Grzyba w to Proto, a Bouffiera w R5. Różnice na mecie odcinków wg Ciebie będą takie same ?:) Bo przecież Proto jest zajebiste, więc Bryan w R5 powinien wygrać z naszymi asami też po kilka sekund.
Nie chodzi o porownanie kierowcow tylko samochodow.
Po co masz wsadzac grzyba w proto jak w 2011 roku jechali identycznymi samochodami, a wyniki sa dostepne.
http://rally.walter.pl/2011/rsmp_rzeszo ... refresh=60
Padly zarzuty ze bufier polska czolowke leje na glowe i dzieki temu moze proto nawiazac walke. W 2011 jechali identycznymi samochodami 207 i spokojnie moge uzyc slowa ze grzyb w rzeszowie byl rywalem dla boufiera, ba nawet lubenia byla przez grzyba wygrana. Boffier wowczas w dwoch przejazdach przegral z grzybem 5 s ( lacznie 40 km albo i wiecej nie chce mi sie sprawdzac )
Dzisiaj jest identyczna sytuacja i ta sama lubenia ale sa rozne auta. Jednak czasy sa porownywalne, a wiec auta rowniez musza byc porownywalne skoro zawodnicy robia podobne czasy. Mozna dyskutowac o niuansach, ale golym okiem widac ze grzyb w rzeszowie nie ustepuje boufierowi a co za tym idzie jak najbardziej miarodajne jest porownanie samochodow.
Tomek K napisał(a):BUEHEHEhE, jesteś mistrzem wybiórczego podawania danych i podciągania pod swoje teorie... I czemu akurat uparcie mówisz tylko o Lubenii? W tym roku nawet Habaj opierdzielił tam Grzyba...co zresztł jest dość dziwne. A teraz do wyników... Proszę bardzo. Oes Blizianka 1, Grzyb przyjmuje 11s, czyli 1s/km. Lubenie, która ma upaloną ma maksa wygrywa o 9,5s, ale kolejną Bliziankę przegrywa znowu dużo, o prawie 9 sekund, a na Lubenii 2 przegrywa ponad 5, bo nie ma z czego się nawet poprawić, a Bufet robi to po ponad 20 sekund.
Viper pisze, że proto jest na asfalcie porównywalne do R5 bo ma dobry silnik. Niemal cała reszta uważa natomiast, że BB to kosmita. W ten sposób jedna i druga strona powtarza swoje argumenty ignorując argumenty przeciwników.
Jak dla mnie odpowiedź leży pośrodku. Proto to dobry samochód a nie padlina. Nie pamiętam gdzie (w Hiszpanii?) ale gdzieś już te auta zdobywały mistrzostwa krajowe. Jest więc na pewno konkurencyjny. Pytanie tylko czy na pewno tańszy? Nie wiemy jakie graty są tam wpakowane. Bouffier to na pewno topowy kierowca jeśli chodzi o
Witcher1990 napisał(a):. Skąd tyle zawiści?
Tomek K napisał(a):Nie jest powiedziane, że Brajan wygra Wisłę aczkolwiek ma na to duże szanse i co wtedy będzie?
lukasz64fj napisał(a):Ja myślę żę to raczej Grzyb nie wysiada z auta i od 2 sezonów na pewna zrobił więcej km o Brayana, a dobry driver jest wstanie pojechać na opis i wygrać rajd, a celebryto-rajdowcy będą upalać na pamięć 20 lat te same osy i g.... z tego
viper napisał(a):No musial sie rozwinac jak facet w pewnym momencie z rajdówki nie wysiadał.
No i bardzo dobrze ze tak sie dzieje bo swiadczy o tym ze proto jest jeszcze szybsze niz aktualnie pokazuja czasy. Nie wiem za bardzo o co sie burzysz.
Przyklad lubeni dalem z tego wzgledu ze w 2011 roku grzyb i bofier ja jechali identycznym samochodem i jakos demolki nie bylo. Natomiast jezeli grzyb ma ja upalona to mu jest latwiej i nie ma tych dysproporcji. Jak chcesz w ten sposob gadac to ja odwroce twoja teorie. Wpusc bofiera raz w miesiacu do rajdowki tak jak jezdza nasi zawodnicy i bedziemy porownywac jaki as z tego boufiera. Skoro uwazasz ze boufier taki nieszczesliwy z tego powodu ze nie zna jej na pamiec. Po za tym to tym bardziej swiadczy o tym ze mogl by jeszcze szybciej pojechac tym proto jak by znal oes, a to z kolei swiadczy znowu na korzysc tego proto. Oczywiscie ze znajac oes na pamiec jedziesz szybciej, ale to rowniez swiadczy o tym ze wykorzustuje auto w maxymalnym stopniu a tak tylko mozna porownac wyniki dwoch konkurencyjnych samochodow.
No a jak bofier nie wygra na wisle to sie potwierdzi to oczym tutaj juz bylo. Zawieszeniowo r5 jest lepsza i tego mysle ze nikt nie kwestionuje,a na wisle zawias ma najwieksze znaczenie w kalendarzu rsmp, choc caly czas podkreslam ze proto ma zawieszenie wspolczesne i kwestia jest umiejetnosc ustawienia go, a tutaj bofier na pewno przewyzsza naszych zawodnikow swoja wiedza i doswiadczeniem.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości