Moderator: SebaSTI
U nas na Polskim stawiali szykany żeby zwolnić... jak widać inni tego nie potrzebują... może się wstydzą... pytanie jak to się ma do drugiego przejazdu w sensie że przekroczona jest średnia prędkość odcinka (w sumie w zeszłym roku na pierwszych Wieliczkach też było powyżej 130km/h)seal napisał(a):OS5 Kajtek ponad 140 km/h, to jest chyba trasa wyścigowa a nie rajdowa
Mad Max napisał(a):pytanie jak to się ma do drugiego przejazdu w sensie że przekroczona jest średnia prędkość odcinka (w sumie w zeszłym roku na pierwszych Wieliczkach też było powyżej 130km/h)
mr00wa napisał(a):Widać, że Łukjaniuk będzie nie do przejścia, jeśli nie popełni jakiegoś dużego błędu. Wygrywa kolejny odcinek i ma 3,9 sekundy przewagi na Kajtem, który na tym odcinku był drugi.
Breenowi jak widać, nie leżą estońskie odcinki.
krugerwd napisał(a):Pytanie tylko czy kalkulacja nie wejdzie bo Breen jest z tylu a Lukjaniuk raczej nie jest realnym zagrożeniem w końcowym rozrachunku ME imho wiec myśle ze tym tempem jechać i czekać co sie wydarzy (zaraz zadzwonię do Kajta i mu to powiem żeby wiedział co ma robić)
Mad Max napisał(a):
crash Tushkanovej - czy czasem w tym miejscu kiedyś nie miał przygody Chuchała i paru innych ??
https://www.youtube.com/watch?annotatio ... s1vs4e8uZU
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości