https://www.youtube.com/watch?v=KLFMfFQaTYw
https://www.youtube.com/watch?v=XiUWifnodak
Bo dobre zabezpieczenie przede wszystkim
Moderator: SebaSTI
Sebekrally napisał(a):Viper
Czytaj ze zrozumieniem, nie narzekam na małą ilość km tylko na małą liczbę odcinków specjalnych, to można było przewidzieć że w razie jakiegoś poważnego dzwona dojdzie do takiej sytuacji. Nie można organizować rajdu na 3 odcinkach w dwóch dniach, chyba ze te odcinki się codziennie powtarzają. Hmm, Grzyb też właściwie nie wysiada z rajdówki, niestety ten rajd ukazał mizerotę naszych rajdów, sprzętowo jesteśmy w czubie i niestety tylko sprzętowo. Proto może jest mocniejsze od R5 ale zawieszeniowo nie ma porównania. Próba w Gdańsku uważam że była ciekawa, szkoda że nie było transmisji i ciekawe kto w tej sprawie dał du.y.
viper napisał(a):Acha i co do boffiego. Daj mu jezdzic raz w miesiącu przed rajdem i zobaczymy czy jego szybkosc sie nie pogorszy bo z pewnoscia dzisiaj jest najbardziej rozjeżdżonym kierowca i jako jedyny nie wysiada z rajdówki a przy tej ilosci km jest dla niego większym plusem niz przy dłuższych rajdach. Jedynym ktory w miare nawija km oesowe to grzyb.
woocasch napisał(a):viper napisał(a):Acha i co do boffiego. Daj mu jezdzic raz w miesiącu przed rajdem i zobaczymy czy jego szybkosc sie nie pogorszy bo z pewnoscia dzisiaj jest najbardziej rozjeżdżonym kierowca i jako jedyny nie wysiada z rajdówki a przy tej ilosci km jest dla niego większym plusem niz przy dłuższych rajdach. Jedynym ktory w miare nawija km oesowe to grzyb.
Jesteś pewien, że w tym roku Bouffier tak nie wysiada z rajdówki? Jakiejś mega ilości rajdów w tym sezonie nie zaliczył. Dla Hyundaia czy PSA już nie testuje, łapie jakieś pojedyncze starty w WRC czy ERC, więc obecnie nie jest chyba zbyt zapracowanym człowiekiem. No chyba, że Ty posiadasz wiedzę o jego nieprzerwanym siedzeniu w rajdówce to sorry
Witcher1990 napisał(a):Viper, Viper gdzie jest R5 w stosunku do innych samochodów to widać po MŚ gdzie dobry kierowca w R5 objeżdża słabego/niewjeżdżonego w wurca np Al Khassimi/Hołek vs np Tannak, Ketoma, ostatnio Lappi, Ucci.
Oczywiście, że na asfalcie będą mniejsze różnice i inne porównanie ale A grupa zrobiona do sportu to nie Proto z bebechami z seryjnego auta. Tutaj nie ma żadnego porównania, R5 to są samochody znacznie lepsze i szybsze w każdych warunkach. Przypomnę tylko, że tego typu tłumaczenia były już w momencie gdy Kajto (a wcześniej właśnie BB) zaczęli objeżdżać czołówkę MP Nką i później R4. I wszyscy, w tym zawodnicy np Sołek który nie mógł się z tym pogodzić, mieli równe wymówki. Bo w subaru moment większy, bo moc spora, bo v max duży a w Polsce długie, szybkie osy. Ale Jak już sołek dorwał s2000, a później RRC to nie wsiadł ponownie do Nki. Tylko postanowił, że zrobi Kajtkowi badanie samochodu i rozebrali Subaru to gołej blachy.
Prawda jest taka, że BB to kierowca poziomu światowego (choć nie czub WRC) i on u nas ośką klepał Nki (Pugiem 208).
Tak więc nie ma co zwalać winy na naszych kierowców, że słabi, bez testów, czy mało km osowych nabijają. Grzyb nie wysiada z rajdówki, Habaj ma mnóstwo testów, Oleksowicz miał sezon w ERC, WRC2, Kuchar jeździ od 20lat w RSMP. Polska czołówka jest mocna co pokazał rajd Valasska gdzie Grześkowi niewiele brakło żeby wygrać z samochodem wrc.
BB to inny poziom, tak jak ostatnio powiedział Moura na Azorach gdy Kajto i Breen walczyli między sobą "Oni są w innych mistrzostwach". Z drugiej strony nie chcę też szukać usprawiedliwienia dla naszych kierowców ale tak to jest w sporcie są lepsi i gorsi i tak musi być.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości