Moderator: SebaSTI
tomy halik napisał(a):Woocasch
Liczenie tego w ten sposób historycznie nie ma najmniejszego sensu bo
- w przypadkach gdy ktoś miał dużą stratę do poprzednika i dużą przewagę na następnym to już nie cisnoł - w przypadku takiej punktacji mógł by iść mocniej
- w przypadkach takich jak tegoroczny rajd Szwecji gdzie przed ostatnim odcinkiem różnica między Loebem a Mikelsenem była sekundowa pewnie ( może się myle) nie było by ciśnienia żadnego bo obaj mieli by po 30 pkt lub jeden 30 a drugi 29,9. To pokazuje że taki sposób liczenie może przynieść odwrotny skutek bo ktoś kto ciuła pkt może stwierdzić ze strata 0,1 czy 0,2 pkt jest do przyjęcia
woocasch napisał(a):Oczywiście taka analiza to tylko matematyczne gdybanie, bo nie wiadomo jak by ktoś jechał przy funkcjonującym danym systemie punktowym, być może by bardziej atakował, ale pobawić się w excelu zawsze można
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości