Płyta pod silnik CC sporting

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Postprzez jgw » środa, 4 lut 2004, 01:37

jezdze w kjs'ach na plycie z podwojnego alu(2x4 mm.)i uwierzcie mi ze za nic nie zalozylbym cienszej, swoja i tak musze co jakis potraktowac z mlota zeby wyprostowac pewne wgiecia a jest to plyta wykonana naprawde z glowa
a w sprawie przydatnosci : w kjs plyta dostaje wiecej po tylku niz w niejednym rajdzie w polsce ,takze nie polecam oszczednosci bo moze ( ale nie musi:)sie to skonczyc ciaglym zdejmowaniem i prostowaniem no i silnik tez moze oberwac
jgw
N2
 
Posty: 157
Dołączył(a): piątek, 14 lut 2003, 01:02
Lokalizacja: z gor , z sudetow ..tzn.obok sniezki...zaraz pod szrenica:)


Postprzez żółtodziób » środa, 4 lut 2004, 15:46

Zakładam że nie wszyscy jeżdż jak młody Colin McRae... No, pewnie zw każdych warunkach można zaprawić każde auto, ale przecież w KJSach startuje cała masz całkiem seryjnych wozów bez żadnych płyt...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Kant » środa, 11 lut 2004, 11:57

Ponowię prośbę:

Zna ktoś może jakąś lokację w małopolsce lub ościennych gdzie mógłbym nabyć lub zlecić wykonanie płyty do FSO 125p?

Ewentualne odpowiedzi proszę ne priv...
Avatar użytkownika
Kant
N2
 
Posty: 126
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:46
Lokalizacja: Kraków

Postprzez axgt » wtorek, 15 cze 2004, 23:35

A co pod bak do cc ? pomocy!
gg 6392176
axgt
N1
 
Posty: 88
Dołączył(a): czwartek, 13 lis 2003, 19:01

Postprzez axgt » wtorek, 15 cze 2004, 23:35

A co pod bak do cc ? pomocy!
gg 6392176
axgt
N1
 
Posty: 88
Dołączył(a): czwartek, 13 lis 2003, 19:01

Postprzez dembol SC » środa, 16 cze 2004, 23:45

witam
ja mam seryjnego seja 1,1MPI i wlasnie zaczynam przygotowywanie auta. jedna z pierwszych rzeczy byla plyta pod silnik - samorób z 4mm blachy ryflowanej (taka była pod ręką).
juz przydala sie nie raz. kilka razy byla prostowana, kilka razy urywałem łebki od śrub (niestety za cienka zeby łebki sie chowały) i nie raz juz ochroniła miske czy cokolwiek innego. przydawała sie w wielu sytuacjach - zjazdy z szutru na asfalt, lekkie hopy, niewielkie cięcia, kamienie wystające itp. dzieki niej, tak mi sie wydaje, nie połamalem zderzaka wpadając w krzaki :)
tak jak mówi zoltodziub: masz siano - kupuj w BMT (chociaz nie wiem czym tak naprawde sie rozni...), wersja deficytowa - rob sam. ja mam to wszystko na stalowym stelazu pospawanym przez znajomego.
a tak to wyglada:
http://www.yugin.neostrada.pl/IMG_4155.JPG
mam teraz zdjętą plyte wiec jak chcesz to moge zrobic foty zamontowanego stelaża.
pozdro
pozdro
Rajdowy Poznań
Avatar użytkownika
dembol SC
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): sobota, 1 maja 2004, 22:38
Lokalizacja: Poznań

Postprzez axgt » czwartek, 17 cze 2004, 14:03

Witam ,pod silnik juz mamy własnie z BMT ,ale myslimy co zrobić pod bak.cienką stalową czy trochę grubszą alu czy moze jakiś kompozyt/guma ?Pozdrawiam
gg 6392176
axgt
N1
 
Posty: 88
Dołączył(a): czwartek, 13 lis 2003, 19:01

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość