krzysiek_swrt napisał(a):No przy tempie ,które preferujesz powoli byle do mety to pewnie się da ale przy szybszym tempie marnie się spisuje seryjny hamulec.
viper napisał(a):Oj Kramar ty cały czas żyjesz w świecie astry zapomnij juz o tym.
viper napisał(a):To ze seryjny hamulec słabiej sie spisuje to zadna nowość i nie oznacza ze nie da sie jechac
Kramar napisał(a):viper napisał(a):Oj Kramar ty cały czas żyjesz w świecie astry zapomnij juz o tym.
Było by mi łatwiej, gdybyś sam do tego ciągle nie wracał.
Poza tym nie do końca zrozumiałeś co jest napisane w moim poprzednim poście.viper napisał(a):To ze seryjny hamulec słabiej sie spisuje to zadna nowość i nie oznacza ze nie da sie jechac
Kilka tygodni temu napisałeś, że lancerem na seryjnym hamulcu absolutnie się nie da.
Bez odbioru.
Nie wiesz jakie tempo preferuje wiec odpuść tego typu teksty.
Tempo nie ma tu nic do tego. Zasada jest prosta albo wypas i drogo albo seria i tanio. To ze seryjny hamulec słabiej sie spisuje to zadna nowość i nie oznacza ze nie da sie jechac , ameryki nie odkryłeś, ale N hamulec przód i tył do lancera to 40 000 zł plus tarcze to 5 000 za przód + klocki pewnie z 1000 jak sie skończą wiec mozna płakać w domu ( ze sie na to nie ma bo to łatwiejsze wytłumaczenie )
Samochody przed 2000 r sa sa gluty,ma nie rajdówki. Oczywiscie stan kolekcjonerski to antyk, ale 99% astr to druciarstawa.Poki co marudzisz tego nie tamtego to znajdź alternatywę.
Dużo łatwiejsze było by gdyby zebrało się dziesięciu kierowców z jednego modelu. Ustaliło między sobą co do auta wkładają, czego nie.
I powołało klasę markową. Czyli dokładnie tak jak było z Opel Cup.
gregortest napisał(a):Pójdę slangiem Kramara:)
Ryśku skąd ty to wszystko bierzesz (wiadomości) ????
Że to wszystko ci się tak dobrze układa w tej główce...
Kramar napisał(a):Nie musi mi doradzać. To była najlepsza konfiguracja zawieszenia jaką udało się "po taniości" w tym aucie uzyskać.
Jak zapewne wiesz, bo nie śmiał bym wysuwać tezy, że czegoś możesz nie wiedzieć, więcej tym autem nie wystartowałem. Na asfalcie było to samo.
Kilka miesięcy później wygrałem w generalce astrą, na asfaltowym zawieszeniu, szutrowe Kaszuby.
Z zasłyszanych opinii, ani HP ani Protlum w Hondzie typeR nie działa. Tylko od proflexa w górę.
A jak zabronisz szper i jakiejkolwiek ingerencji w układ napędowy to każde clio 2 stanie na pierwszym ostrzejszym lewym (chyba lewym) zakręcie bez napędu.
Po co wyłamywać otwarte drzwi. Jest homologacja i jest jasny opis co w samochodzie może być. Jak każdy zacznie kombinować ze swoimi ograniczeniami to będzie tyle specyfikacji ile OKSS-ów.Kramar napisał(a):Zakażesz szper, ingerencji w napęd i zawieszenia ze zbiorniczkami i dwa auta maja spory problem. A inne zapewne też mają swoje wymagania, i swoje patenty. Ale z innymi ja nie miałem do czynienia, mogę się tylko domyślać.
Jak sie za szybko daje gaz do oporu na skręconych kołach to wszystko strzeli. Ja wiem jedno. Auto seryjne jezdzi bez awaryjnie do momentu jak sie nie zaczyna przy nim ryć i kombinować.
gregortest napisał(a):Jak sie za szybko daje gaz do oporu na skręconych kołach to wszystko strzeli. Ja wiem jedno. Auto seryjne jezdzi bez awaryjnie do momentu jak sie nie zaczyna przy nim ryć i kombinować.
Ryśku .... ale masz teorie...sam nad tym myślisz ?
Wracajac do tematu i pomijając koncepcje Vipera.
W polsce brakuje pucharu- zwykłego nromalnego pucharu- typu - Yaris, Kia Ceed itp - poprzednio Lanos, P106 - Cienias.
Tam można było założyć Bila, bez szpery i na drogowej oponie. Zaplombowane- kompy (losowanie przed każdym startem , przed BK) i silniki- wydech dowolny, o min i max dB. Klatka kubły + płyta.
Powinno być minimum 10 takich aut- i podział na klasy:
do 1.4
-1.6
Koszt auta -do 1.4 - 50 tyś zł max wraz z przygotowaniem
- 1.6 - 75 tyś
Toyota jest otwarta na propozycje.
Dacia - też.
Brakuje poparcia PZM i zainteresowanych zawodników.
Yaris będzie miał około 90 KM
Dacia 1.6 - około 120 KM.
Jeden dostawca opon i lecim.
20 takich aut - w stawce - robi juz robotę.
seal napisał(a):Po co wyłamywać otwarte drzwi. Jest homologacja i jest jasny opis co w samochodzie może być. Jak każdy zacznie kombinować ze swoimi ograniczeniami to będzie tyle specyfikacji ile OKSS-ów.Kramar napisał(a):Zakażesz szper, ingerencji w napęd i zawieszenia ze zbiorniczkami i dwa auta maja spory problem. A inne zapewne też mają swoje wymagania, i swoje patenty. Ale z innymi ja nie miałem do czynienia, mogę się tylko domyślać.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości