ryjas napisał(a):Domson napisał(a):Ale trzeba przyznać rację, że skuteczność musi poprawić Robert, żeby wskoczyć do fabryki i sam Robert też o tym mówił, więc nie walmy na ślepo że jest super fantastycznie.
Należy tutaj przypomnieć że Meeke dostał miejsce w fabryce bo wielu nieukończonych rajdach. Tanak, po sezonie pełnym wypadków mimo wszystko także dostał szansę. Obaj w Monte wypadli. Jeden wrócił w Rally 2. Drugi stracił 18 minut.
Tylko Meeke przez lata nie mógł znaleźć dla siebie miejsca, w zeszłym roku chyba Portugali nawet padły jego słowa "ten zakręt zakończył moją karierę" czy coś w ten deseń. Tak napawdę chyba lepsza 2 część sezonu pozoliła mu zachować fotel.
Tanak już miał rok banicji, teraz wraca, ciekawe co pokaże i czy zajdzie miejsce na następny sezon.
Jeśli Ostberg będzie cieniował dalej z tempem oraz obaj z Meeke nie poprawią znacznie skuteczności to może Citroen postawi w przyszłym roku na kogoś innego. Chardonet mimo błędów, poza pasującym charakterystykom 13/15 OSem bardzo odstawał od Kubicy. Za to Lefebvre może być dla nich nadzieją. Kubica gdyby przestał dzownić też mógłby być łakomym kąskiem. Jak ten sezon im nie pójdzie, mimo jak się wydaje dość konkurencyjnego jak na ten moment samochodu, mogą zmienić nawet cały skład. Wiadomo że fabrykom zależy na dojeżdżaniu i punktach, ale z drugiej strony jak Citroen będzie wiedział że ma dobry samochód, a okaże się że ich kierowców stać na dojeżdżanie tylko za VW i walkę o 2 pozycję w klsyfikacji konstruktorów, to też wcale może nie być zachwycony. Biorąc pod uwagę że taki Loeb w ich samochodzie jest w stanie walczyć na równi z VW, nie mówiąć już o Kubicy w prywatnej Fieście.