Moderator: SebaSTI
krzysiek_swrt napisał(a):no gruba akcja,a z tym amortyzatorem Małysza to po mojemu mogło to być tak że amor wybuchł i może uszkodził coś co spowodowało ten pożar bo żeby azot się zapalił to ciężka sprawa skoro ulatniający się potrafi zmrozić wszystko.
żółtodziób napisał(a):MSG Racing napisał(a):Coś tam jednak musiało grać skoro trzymał się czołówki nawet na krętych etapach. Ja bym jeszcze powiedział że zawieszenie w tym aucie to poemat. Co prawda buja się okrutnie ale wiele przejedzie bez odpuszczania. Podczas gdy grupa T1 ma ograniczenie skoku do bodaj 20cm albo 24cm (podczas gdy Polo WRC ma 34 albo 36 skoku) to tu jest tego skoku 2x więcej plus duże koła.
I mała poprawka. Gordini znacznie bliżej do konstrukcji Trophy Trucka bo silnik jest z przodu i kończy się pod przednią szybą.
https://www.youtube.com/watch?v=YQWiIFVPBdU tutaj można zobaczyć i też posłuchać o przygotowaniach do rajdu.
Tak, zgadza się, zawias pozwala przelatywać przez wiele miejsc bez odpuszczania. To, plus moc pozwalało Gordonowi trzymać się czołówki. Kompletnie dziwne jest to, że Peugeotowi nie pozwala, a to znacznie bardziej doinwestowana maszyna. Przede wszystkim znacznie lżejsza, co teoretycznie powinno być znacznie większym atutem niż wielka moc Hummera.
Dani napisał(a):Przygoński jedzie z kontuzją kręgosłupa.
MSG Racing napisał(a):żółtodziób napisał(a):MSG Racing napisał(a):Coś tam jednak musiało grać skoro trzymał się czołówki nawet na krętych etapach. Ja bym jeszcze powiedział że zawieszenie w tym aucie to poemat. Co prawda buja się okrutnie ale wiele przejedzie bez odpuszczania. Podczas gdy grupa T1 ma ograniczenie skoku do bodaj 20cm albo 24cm (podczas gdy Polo WRC ma 34 albo 36 skoku) to tu jest tego skoku 2x więcej plus duże koła.
I mała poprawka. Gordini znacznie bliżej do konstrukcji Trophy Trucka bo silnik jest z przodu i kończy się pod przednią szybą.
https://www.youtube.com/watch?v=YQWiIFVPBdU tutaj można zobaczyć i też posłuchać o przygotowaniach do rajdu.
Tak, zgadza się, zawias pozwala przelatywać przez wiele miejsc bez odpuszczania. To, plus moc pozwalało Gordonowi trzymać się czołówki. Kompletnie dziwne jest to, że Peugeotowi nie pozwala, a to znacznie bardziej doinwestowana maszyna. Przede wszystkim znacznie lżejsza, co teoretycznie powinno być znacznie większym atutem niż wielka moc Hummera.
Też nie wiem ale wydaje mi się że może być to w tym przypadku problemem auta. Lekkie i z takim zawiasem działa podobnie jak klasyczna T1 maszyna. Nie wiem jakie 2008DKR ma wymiary, mały na pewno nie jest bo po zdjęciach to widać ale myślę też że jest węższy od Gordini a to może nie pomagać w zakrętach. Choć generalnie nie powinno mieć to znaczenia. A może też po prostu 2008DKR potrzebuje jeszcze poprawek.
Cendra napisał(a):Zawsze tak było?
ZbyszekChaosu napisał(a):Jak obstawiacie szanse Hołka na dobry wynik? Takie przyczajenie tuż za czołówką sprawdzi się?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości