Moderator: SebaSTI
maciek127 napisał(a):nie wiecie może z którego dnia ten filmik
https://www.facebook.com/video.php?v=10 ... 47&fref=nf
żółtodziób napisał(a):Z tyłu w znaczeniu nie za fotelami tylko za tylną osią. Czyli typowo tylny układ (taki jak w starych Skodach, Alpine'ch, DeLoreanach, Porszawkach i paru rzeczach których zapomniałem wymienic), a nie centralnosilnikowy i to jest zdecydowanie dziwne.
TomMaz napisał(a):maciek127 napisał(a):nie wiecie może z którego dnia ten filmik
https://www.facebook.com/video.php?v=10 ... 47&fref=nf
To jest z zeszłeg roku
Tym bardziej że to Małysz, jego sponsorują Generali i Redbull i miał numer 322.
MSG Racing napisał(a):żółtodziób napisał(a):Z tyłu w znaczeniu nie za fotelami tylko za tylną osią. Czyli typowo tylny układ (taki jak w starych Skodach, Alpine'ch, DeLoreanach, Porszawkach i paru rzeczach których zapomniałem wymienic), a nie centralnosilnikowy i to jest zdecydowanie dziwne.
Czy ja wiem czy to taka dziwna konstrukcja. Silnik tak z tylu zapewne daje wiekszy nacisk na tylna os. Taka konstrukcje miał w tych długich "Hummerach".
Cos jak w class bodaj 10 w Amerykanskich Baja. Tak czy tak jak w tamtejszych buggy. Choć auto bardzo dużo miało z aut np class 1 czyli min Trophy Truck'ow niż tego buggy. Ubiegłoroczna rajdowka miała już centralnie założony silnik jak w Trophy Truck'u. Choc w TT silnik najczęściej jest za przednia osia umieszczony.
Class tam jest chyba 12 czy 14. A Dakar przepisowo to już mega mieszanka.
Gordon często narzeka ze musi jechać ze zwężką przez która auto traci bardzo dużo mocy. Ale to nawet dobrze bo są bardziej równe szanse a tak to by miał ponad 800koni i mógłby być poza zasięgiem.
ZbyszekChaosu napisał(a):Sory ale od kiedy azot wybucha? Do tej pory nawet nie chcial się palic :p Na pewno nic nie przekręciłs?
MSG Racing napisał(a):Coś tam jednak musiało grać skoro trzymał się czołówki nawet na krętych etapach. Ja bym jeszcze powiedział że zawieszenie w tym aucie to poemat. Co prawda buja się okrutnie ale wiele przejedzie bez odpuszczania. Podczas gdy grupa T1 ma ograniczenie skoku do bodaj 20cm albo 24cm (podczas gdy Polo WRC ma 34 albo 36 skoku) to tu jest tego skoku 2x więcej plus duże koła.
I mała poprawka. Gordini znacznie bliżej do konstrukcji Trophy Trucka bo silnik jest z przodu i kończy się pod przednią szybą.
https://www.youtube.com/watch?v=YQWiIFVPBdU tutaj można zobaczyć i też posłuchać o przygotowaniach do rajdu.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości