TomMaz napisał(a):Viper jeszcze niedawno sugerowałeś że Kubica powinien w WRC jeździć ośką, teraz sam mówisz że to 2 zupełnie inne światy. Ja dalej nie rozumiem po co miłby jeździć ośką, jak bez problemu ogarniał RRC pod względem tempa, a sam zauważasz że Lefebvre się musi uczyć jazdy 4-napędówką, bo ośka to nie to samo.
Z innej beczki, bo nie oglądałem wczoraj TV. Powiedzieli coś o wygranej Kajto w serwisach informacyjnych, czy ignorancja jak zwykle ?
Bo rajdy to nie tylko nauka samochodu, ale 10 innych rzeczy takich jak: opis współpraca pilota doswiadczenie z pogoda oponami mieszankami itd.
Levebre ma kilka sezonów za sobą ośką, wiec czas zrobic krok do przodu co w tym dziwnego i z tego co tam chłopaki mówili podobno powygrywal wszystko co miał powygrywal w wieku " juniora" . co do Kubicy nadal nie zmieniam zdania, a za rok moze dwa przekonamy sie czy lefebr idzie dobra droga tzn. Wolniej jechac ale zbierać doswiadczenie. To tyle zadałeś pytanie wiec odpowiadam. Celowo nie skupiam sie na Kubicy zeby nie było , bo to nie ten temat.
seal napisał(a):viper napisał(a):Bzdury mówisz, bo nauka jazdy 4x4 to zupełnie inna bajka niz oska. Kto nie jezdzil ten nie wie.
Drogi Viper podam Ci przykład. Janusz Kulig w sezonie 98 zdobył V-ce Mistrza Polski i Mistrza Strefy Srodkowoeuropejskiej startując przednionapędową Megane, RS Evo III i Celicą w różnej specyfikacji, w sozonie 99 to samo osiągnął Escortem i Celicą a w roku 2000 osiągnął Mistrza Polski Focusem i Celicą w zagranicznych rundach. W tych czasów zawodnicy nie mieli czasu na naukę, tylko musieli zapieprzać.
W tej chwili zawodnicy nie potrafią sobie ustawić samochód a nawet jeżdżą na czyichś notatkach. Jedyne co niektórym dobrze wychodzi to wpisy na porta;ach społecznościowych.
Druga sprawa, że o dziwo jeszcze na tym forum możesz spotkać ludzi z licencjami zawodniczymi i sędziowskimi, więc słowa "kto nie jeździł ten nie wie" świadczą o arogancji i kulturze człowieka!
Nie o arogancji kolego tylko o doświadczeniu, a to roznica. Nie możesz mowic jak trudno sie jeździ na nartach nie majac ich na nogach itd.
Co do kuliga to zwróć uwagę ile lat jezdzil w rajdach zanim wsiadł do czterolapa. Dzisiaj młodzi którzy maja kase dwa lata i juz im wciskają 4 łapy, bo 30 latek to stary. To były inne czasy. Dzisiaj bardzo duzo zalezy od ustawienia samochodu i jest to duzo bardziej skomplikowane niz w tamtych latach. Nawet r2 ustawić to trzeba wiedzieć o co chodzi, a to temat wyjściowy, ale na pewno uczący podstaw i przydający sie pózniej. Czasy kuliga to były najlepsze czasy do szukania pieniędzy a przede wszystkim mogło to trwać. Dzisiaj nie ma na to czasu.