Moderator: SebaSTI
andrew88 napisał(a):Chyba się szykuje kolejny bardzo fajny historyk, trzymam kciuki![]()
Paweł WysockiStarujemy w tym roku mocną tylnonapędową Toyotą Corolla AE86 z 1984 roku, która przeszła zabieg przebudowy ze specyfikacji wyścigowej do rajdowej. Na przyszły sezon szykuję drugą taką samą Toyotę, od podstaw przygotowaną tylko do rajdów, którą będę startował w grupie HR.
http://rajdy.autoklub.pl/news/mowia-prz ... orka,58490
gregortest napisał(a):Clio R3, podobno ma rewe;lacyjne zawieszenie i trakcję, ....na suchym, mokrym itp itd.
Bije na głowę konkurencję.
MSG Racing napisał(a):andrew88 napisał(a):Chyba się szykuje kolejny bardzo fajny historyk, trzymam kciuki![]()
Paweł WysockiStarujemy w tym roku mocną tylnonapędową Toyotą Corolla AE86 z 1984 roku, która przeszła zabieg przebudowy ze specyfikacji wyścigowej do rajdowej. Na przyszły sezon szykuję drugą taką samą Toyotę, od podstaw przygotowaną tylko do rajdów, którą będę startował w grupie HR.
http://rajdy.autoklub.pl/news/mowia-prz ... orka,58490
Oby były ale już nie raz było ze będą jeździć Ci i Ci bo jest klasa a kończyło się tak jak z Proto. HR jest w niewiele lepszej sytuacji. Ale to tez nie do końca wina zawodników.
rundi napisał(a):gregortest napisał(a):Clio R3, podobno ma rewe;lacyjne zawieszenie i trakcję, ....na suchym, mokrym itp itd.
Bije na głowę konkurencję.
Podobno tak![]()
Tak całkiem serio to jest to prawdopodobnie mocno dopracowana, najnowsza konstrukcja R3 i pewnie dlatego Grzegorz Musz też się do takiej przymierza.
Są jakieś przecieki, gdzie i czym w 2015r będzie podróżował Kajto?
gregortest napisał(a):Są jakieś przecieki, gdzie i czym w 2015r będzie podróżował Kajto?
Ja słyszałem ,że podobno Skoda R5, ale od połowy sezonu.
Ile w tym prawdy ?
CZy zaproszą go na oficjalne testy w lutym - marcu ???
adamlen napisał(a):Właśnie wyszło potwierdzenie na stronie Lotosu - EmocjeDoPełna. Kajto w ERC - Fiesta R5 z Polskiego M-Sport, więc pewnie na cały sezon, raczej nie ma sensu zmieniać w tym roku auta na inne.
wanderer napisał(a):adamlen napisał(a):Właśnie wyszło potwierdzenie na stronie Lotosu - EmocjeDoPełna. Kajto w ERC - Fiesta R5 z Polskiego M-Sport, więc pewnie na cały sezon, raczej nie ma sensu zmieniać w tym roku auta na inne.
Ja sądzę, że po różnych wpadkach z zeszłego sezonu mógł zostawić sobie furtkę na zmianę auta. Jeśli Skoda będzie szybsza i dostępna, to dlaczego nie? Czesi podchodzą solidnie do tematu i raczej nie wypuszczą niedoróbki, tak jak było w przypadku Peugeota. Poza tym Kajto sponsorsko nie jest związany z żadną marką auta i potrafił być konkurencyjny tuż po przesiadce do zupełnie nowego auta - Fiesty R5.
MSG Racing napisał(a):Tylko trzeba brać pod uwagę ze to ze Skoda homologuje R5 za pól roku to nie znaczy ze auto będzie od razu dostępne dla prywaciarzy.
wanderer napisał(a):MSG Racing napisał(a):Tylko trzeba brać pod uwagę ze to ze Skoda homologuje R5 za pól roku to nie znaczy ze auto będzie od razu dostępne dla prywaciarzy.
No chyba nie, skoro Kremer (Armin, a nie nasz forumowy) ma zamiar jechać Fabią R5 już w Rajdzie Portugalii. Więc w połowie sezonu auto może być już względnie dostępne dla wszystkich. A Kajto, jeśli będzie miał dobry początek ERC, może nawet zostałby potraktowany priorytetowo, ale to już tylko moje gdybanie.
wanderer napisał(a):MSG Racing napisał(a):Tylko trzeba brać pod uwagę ze to ze Skoda homologuje R5 za pól roku to nie znaczy ze auto będzie od razu dostępne dla prywaciarzy.
No chyba nie, skoro Kremer (Armin, a nie nasz forumowy) ma zamiar jechać Fabią R5 już w Rajdzie Portugalii. Więc w połowie sezonu auto może być już względnie dostępne dla wszystkich. A Kajto, jeśli będzie miał dobry początek ERC, może nawet zostałby potraktowany priorytetowo, ale to już tylko moje gdybanie.
Kit_Car napisał(a):A to nie będzie może tak, że jak Kajto- daj Bóg- będzie miał mocny początek sezonu, to Skoda mu autka nie da bo napsuje krwi kierowcom fabrycznym?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości