ADAC Rallye Deutschland

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez karluum » niedziela, 24 sie 2014, 10:55

Viper ale JML się zbyt rozluźnił i stracił koncentracje co skończyło się dzwonem. Na Fince zwycięstwo dowiózł do mety...
karluum
A5
 
Posty: 646
Dołączył(a): poniedziałek, 11 mar 2013, 11:22


Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez Shaitan » niedziela, 24 sie 2014, 10:56

Wczoraj po wypadnięciu Ogiera JML zapytany o to czy będzie cisnął czy odpuści powiedział, że kiedy trochę odpuścił tracił rytm i od razu zaczynało się jechać gorzej i wbrew pozorom mniej bezpiecznie. To jest dokładnie to samo, o czym Kubica kilka razy wspomniał.

gregortest napisał(a):Czyli z Latvalą mój nos jednak mnie nie zawiódł. Szkoda.
Najbardziej żal mi Meeka. No po prostu, sie wkur.....
RK ma otwartą drogę w Hultaju. Nawet jestem w stanie stwierdzić, że gdyby na Francję chciał Hultaja, to była by taka możliwość.
Fura jest, wystarczy przezbroić.
No i najnowsze wieści, że Robert nie skończy sezonu z Fordem.
Już zastanawiają się co robić.
Może być to także element przetargowy w kierunku Fabryki .....
Liczę teraz na Evansa, że przeskoczy Mikkelsena , nie wiele mu brakuje ( 8,5 sek), a coś mam przeczucie, że żaden Vw nie skończy deutchlandii ;)

Szokujące info jeśli okaże się prawdziwe, mówię oczywiście nie tyle o zbrataniu się z Hyundaiem, a o porzuceniu Fiesty...

Ja tam wolę, żeby Evans nie naciskał zbyt mocno Mikkelsena. Już mu się raz zdarzyło wypaść na sam koniec rajdu. Dojechanie do mety przed Hirvo to będzie kolejna oznaka upadku Fina i zmierzchu jego kariery.
Avatar użytkownika
Shaitan
N3
 
Posty: 328
Dołączył(a): środa, 30 paź 2013, 19:08

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez gregortest » niedziela, 24 sie 2014, 11:06

No to jak nie umie odpuścić to tym bardziej nie bedzie nikogo w punktacji cisnął, bo nie można jeździć systemem 0-1.

Aaaa, to Latvala jeździ w systemie 0-1 ??????????
To bardzo ciekawe.
Wiper, nie wciśniesz na siłę swoich koncepcji co do kierowców, choć byś nie wiem jak się upierał.
Po prostu nie masz racjii.
Zobaczysz dzwon Latvali, to może zmienisz zdanie. Dobrze że jechali wolniej, bo gdyby było szybciej, to te rurki, by nie wytrzymały i mogło być grubo.
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez Thomas » niedziela, 24 sie 2014, 11:08

Shaitan napisał(a):Wczoraj po wypadnięciu Ogiera JML zapytany o to czy będzie cisnął czy odpuści powiedział, że kiedy trochę odpuścił tracił rytm i od razu zaczynało się jechać gorzej i wbrew pozorom mniej bezpiecznie. To jest dokładnie to samo, o czym Kubica kilka razy wspomniał.




dokładnie. Wczoraj w wywiadzie na żywo na stronie WRC mówił o tym, że granica jest bardzo cienka i po prostu nie da się ot tak sciąć tempa, widocznie dziś mamy tego potwierdzenie. Strasznie mi go szkoda :?
"W zeszłym roku miałem pięć wypadków i żaden nie był wynikiem nadmiernej prędkości...ci, którzy nie rozumieją tego sportu, mają prawo nie wiedzieć. Natomiast ci, którzy są w tym sporcie czasami powinni pomyśleć...ale z czasem zapominają.
Avatar użytkownika
Thomas
A5
 
Posty: 660
Dołączył(a): wtorek, 7 sty 2014, 12:37
Lokalizacja: SB/LZ

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez viper » niedziela, 24 sie 2014, 11:10

karluum napisał(a):Viper ale JML się zbyt rozluźnił i stracił koncentracje co skończyło się dzwonem. Na Fince zwycięstwo dowiózł do mety...

Co to znaczy rozluźnic. Rajd trwa 3 dni , a nie 2, a z reszta jakie ma to znaczenie jak efekt to strata punktów. Trzeba nie tylko umieć cisnąć, a tak po raz kolejny stracił szanse na tytuł, bo tych dzwonów na prowadzeniu miał nie raz.
gregortest napisał(a):
No to jak nie umie odpuścić to tym bardziej nie bedzie nikogo w punktacji cisnął, bo nie można jeździć systemem 0-1.

Aaaa, to Latvala jeździ w systemie 0-1 ??????????
To bardzo ciekawe.
Wiper, nie wciśniesz na siłę swoich koncepcji co do kierowców, choć byś nie wiem jak się upierał.
Po prostu nie masz racjii.
Zobaczysz dzwon Latvali, to może zmienisz zdanie. Dobrze że jechali wolniej, bo gdyby było szybciej, to te rurki, by nie wytrzymały i mogło być grubo.

Mozemam , a moze nie mam, ale wielokrotnie już w ten sposób dawał ciała, bo to tak należy nazwać. Dobrze , ze wolniej, ale i tak za szybko to zawsze wina zawodnika. Oczywiście pomijam jakieś defekty czy przyczyny zewnętrzne.
Ostatnio edytowano niedziela, 24 sie 2014, 11:13 przez viper, łącznie edytowano 1 raz
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez Matthias Schmidt » niedziela, 24 sie 2014, 11:11

viper - trudno mi sie z Toba zgodzic. Tego typu bledy kazdemu moga sie kazdemu zdarzyc, a ze Latvali zdarzyl sie akurat w tym rajdzie... no coz, to pokazalo, ze tegoroczny tytul nie jest dla niego. Ale nie nazwe Latvali kierowca 0-1 bo w tym roku popelnil dwa duze bledy - teraz i w Portugalii. W przyszlym roku moze JML bedzie mial wiecej szczescia i to on moze wygra mistrzostwa. W tym roku nawet gdyby wygral w Niemczech i tak Ogier bylby z przodu i to on bylby faworytem. Choc, fakt, byloby ciekawiej, a tak to koniec jakiejkolwiek walki.

Thomas - dokladnie tak. Nie istnieje cos takiego jak bezpieczna jazda do mety, bo nawet podczas takiej jazdy bledy moga wpasc. Owszem, szansa jest na nie duzo mniejsza, ale jest. JML wypadl w takim miejscu, w ktorym wypasc moze kazdy, niezaleznie od tego, czy cisnie czy nie. Tez mi go szkoda :(
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez madman » niedziela, 24 sie 2014, 11:16

My tu rozprawiamy o przygodach czołówki, a Szymon Kornicki jest 4 w DMACKu... :wink:
"To że trzeba hamować poznawałem po tym, że wszyscy kibice zaczynali uciekać." - K. Hołowczyc
Avatar użytkownika
madman
N3
 
Posty: 285
Dołączył(a): sobota, 10 maja 2014, 09:59
Lokalizacja: Pomorze

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez gregortest » niedziela, 24 sie 2014, 11:18

W tym roku nawet gdyby wygral w Niemczech i tak Ogier bylby z przodu i to on bylby faworytem

A ja stawiam sobie pytanie, czy Ogier będzie w tym roku miszczem ??
Sytuacja jak się okazuje, nie jest taka wesoła.
Oczywiście jest to mały % takiej możliwości, ale jednak, coś mi tu ćwierka za uchem..., że jednak Latvala wygra w tym roku.
A w przyszłym, będzie albo w Toyocie, albo w Hultaju za dużżżąąąą kasę:)
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez viper » niedziela, 24 sie 2014, 11:20

Matthias Schmidt napisał(a):viper - trudno mi sie z Toba zgodzic. Tego typu bledy kazdemu moga sie kazdemu zdarzyc, a ze Latvali zdarzyl sie akurat w tym rajdzie... no coz, to pokazalo, ze tegoroczny tytul nie jest dla niego. Ale nie nazwe Latvali kierowca 0-1 bo w tym roku popelnil dwa duze bledy - teraz i w Portugalii. W przyszlym roku moze JML bedzie mial wiecej szczescia i to on moze wygra mistrzostwa. W tym roku nawet gdyby wygral w Niemczech i tak Ogier bylby z przodu i to on bylby faworytem. Choc, fakt, byloby ciekawiej, a tak to koniec jakiejkolwiek walki.

Thomas - dokladnie tak. Nie istnieje cos takiego jak bezpieczna jazda do mety, bo nawet podczas takiej jazdy bledy moga wpasc. Owszem, szansa jest na nie duzo mniejsza, ale jest. JML wypadl w takim miejscu, w ktorym wypasc moze kazdy, niezaleznie od tego, czy cisnie czy nie. Tez mi go szkoda :(

Pamiętaj , ze w tym roku dysponuje autem, w które jest po za zasięgiem konkurencji i to go w dużej mierze ratuje. W przeciwnym wypadku miałby dużo trudniej. Po za tym sa ms i tu jeżdżą najlepsi. Pomijam oczywiście rożnych bogaczy, ale czołówka to top, a od najlepszych pewnych rzeczy można wymagać, albo inaczej, bo jak tak nie siedzę w ms. Wymień ni kierowcę z ostatnich nawet lat, który wypada z drogi na 4 oesy przed końcem. Mając 1 min przewagi, bo oczywiście nie mowię jak goście walczą na sekundy. Już we fordzie latvala miał wiele takich sytuacji.
gregortest napisał(a):
W tym roku nawet gdyby wygral w Niemczech i tak Ogier bylby z przodu i to on bylby faworytem

A ja stawiam sobie pytanie, czy Ogier będzie w tym roku miszczem ??
Sytuacja jak się okazuje, nie jest taka wesoła.
Oczywiście jest to mały % takiej możliwości, ale jednak, coś mi tu ćwierka za uchem..., że jednak Latvala wygra w tym roku.
A w przyszłym, będzie albo w Toyocie, albo w Hultaju za dużżżąąąą kasę:)

Ja mowię ze bedzie, bo właśnie po dzwonie Latvali odetchnął. Pytanie czy ogier bedzie chciał odejść mając auto pewniutkie do wygrywania, a kasa i tak ma nie małą.
Ostatnio edytowano niedziela, 24 sie 2014, 11:24 przez viper, łącznie edytowano 1 raz
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez Anbarra » niedziela, 24 sie 2014, 11:22

gregory, dawaj mi numery totka :D
Anbarra
A5
 
Posty: 508
Dołączył(a): sobota, 21 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: Vienna, Myslenice, Trzemesnia

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez Kruk » niedziela, 24 sie 2014, 11:22

JML jest najszybszy z tych bez tytułu. Niestety często nie kończy już potencjalnie wygranego rajdu (Polski, teraz Niemcy)
To córka mojego kolegi.
http://www.dlamartynki.com.pl/ Wszystkich ludzi dobrego serca prosimy o pomoc każdy grosz i wszelka inna pomoc to dla nas nadzieja.
KONTO:55 1690 0013 3068 0011 5720 0002 Dominet Bank z dopiskiem , dla Martyny.
Kruk
A6
 
Posty: 1973
Dołączył(a): sobota, 28 cze 2003, 09:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez viper » niedziela, 24 sie 2014, 11:28

Kruk napisał(a):JML jest najszybszy z tych bez tytułu. Niestety często nie kończy już potencjalnie wygranego rajdu (Polski, teraz Niemcy)

Dzisiaj jest , bo auto z kosmosu w stosunku do konkurencji.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez gregortest » niedziela, 24 sie 2014, 11:29

Pytanie czy ogier bedzie chciał odejść mając auto pewniutkie do wygrywania, a kasa i tak ma nie małą.

W 5 i 6 klasie podstawówki - uczą czytać ze zrozumieniem tekstu.
Nie chodzi o Ogiera, bo on jest zaspawany z VW, ale o Latvalę.
A Kornicki :) brawo. Oby do konca trzymał ciśnienie.
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez Mateos » niedziela, 24 sie 2014, 11:30

Ma ktoś linka do relacji PS?
Avatar użytkownika
Mateos
N2
 
Posty: 165
Dołączył(a): niedziela, 16 lis 2008, 13:14
Lokalizacja: Świątniki Górne

Re: ADAC Rallye Deutschland

Postprzez Domson » niedziela, 24 sie 2014, 11:32

gregortest napisał(a):
Pytanie czy ogier bedzie chciał odejść mając auto pewniutkie do wygrywania, a kasa i tak ma nie małą.

W 5 i 6 klasie podstawówki - uczą czytać ze zrozumieniem tekstu.
Nie chodzi o Ogiera, bo on jest zaspawany z VW, ale o Latvalę.
A Kornicki :) brawo. Oby do konca trzymał ciśnienie.


:D


Przez nie konczenie sezonu RKMSZ w Fordzie rozumiesz zmiane samochodu przed Francja ? Jezeli nie mozesz zdradzic to zrozumiem ;)
Domson
A6
 
Posty: 1580
Dołączył(a): niedziela, 20 sty 2013, 13:49

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość