Moderator: SebaSTI
Witcher1990 napisał(a):Tylko, że gdyby mieli punktować każdy dzień z osobna jak w RSMP to wg mnie musieliby wrócić do odcinka kwalifikacyjnego. Inaczej Ogier będzie tracił w pierwszym dniu, a później i tak może nie udać mu się wygrać rajdu gdy na ostatnim osie ktoś przyciśnie. Wprowadza to też duże zamieszanie w wynikach. Zresztą dla mnie punktowanie każdego dnia też wprowadza niepotrzebny chaos, ja nie potrafię ogarnąć punktacji RSMP i przyznaję się bez bicia. Obecnie jest to prosty, fajny system. Mocno premiuje zwycięzców ale to też nie jest złe.
Nawiasem mówiąc to wszystko to jest chyba robione pod Ogiera żeby nie było dominacji, co jest dziwne bo jak Loeb jeździł to aż takich zmian w regulaminach nie było.
viper napisał(a):Witcher1990 napisał(a):Tylko, że gdyby mieli punktować każdy dzień z osobna jak w RSMP to wg mnie musieliby wrócić do odcinka kwalifikacyjnego. Inaczej Ogier będzie tracił w pierwszym dniu, a później i tak może nie udać mu się wygrać rajdu gdy na ostatnim osie ktoś przyciśnie. Wprowadza to też duże zamieszanie w wynikach. Zresztą dla mnie punktowanie każdego dnia też wprowadza niepotrzebny chaos, ja nie potrafię ogarnąć punktacji RSMP i przyznaję się bez bicia. Obecnie jest to prosty, fajny system. Mocno premiuje zwycięzców ale to też nie jest złe.
Nawiasem mówiąc to wszystko to jest chyba robione pod Ogiera żeby nie było dominacji, co jest dziwne bo jak Loeb jeździł to aż takich zmian w regulaminach nie było.
Na szutrach bedzie tracił na asfaltach zyskiwał, bo na asfaltach lepiej jechać z przodu szczególnie w deszczu, wiec to sie wyrównuje. Teraz trzeba przeliczyć ile jest rajdów asfaltowych a ile szutrowych.
czarnyolek napisał(a):Chcąc przywrócić popularność do czasów sprzed 15 lat wystarczy przywrócić to co było 15 lat temu - relacje w Eurosporcie (dodatkowo livestream na http://www.wrc.com) i zachęcić kilka fabryk. Kibice chcą oglądać 12-16 topowych załóg w różnych autach.
żółtodziób napisał(a): Prawdopodobnie oczywiście VW rzeczywiście na dzien dzisiejszy pociągnąć ten program do 2019 roku ...
Swego czasu dyskutowaliśmy o BMW i Mini WRC - uważałem to za błąd ,że angażują się w DTM zamiast w WRC, bo to jednak mistrrzostwa świata. No, ale teraz tak sobie myslę - oni mogli mieć temat rozpoznany od wewnątrz, od razu wiedzieli, że ta cała zadyma z promotorem to ściema i dlatego postanowili nie wklejać siana w ten temat, zanim było za późno.
woocasch napisał(a):Jak dobrze kojarzę to tak teraz jest w żużlowym GP, że ktoś kto wygra cały turniej niekoniecznie musi zgromadzić najwięcej punktów, bo mógł wejść do finałów z najgorszym wynikiem
Witcher1990 napisał(a):Nawiasem mówiąc to wszystko to jest chyba robione pod Ogiera żeby nie było dominacji, co jest dziwne bo jak Loeb jeździł to aż takich zmian w regulaminach nie było.
MSG Racing napisał(a):Po co w takim razie aż tyle dni ścigania się po OSach skoro na jednym ostatnim OSie można stracić 1min przewagi w np 3sekundach. Pomijam awarie i dzwony. Ale to też jak ktoś wydzwoni to nie ma go w wynikach czy traci jedno miejsce? Chyba opcja nr 1 bo nr 2 to byłby szczyt głupoty.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości