Chyba ktoś lubi poczytać to forum


Moderator: SebaSTI
viper napisał(a):http://wrc.net.pl/kibic-wie-najlepiej/
No ciekawie napisane szczególnie o pieniądzach tzn. Nie ma znaczenia kto startuje i jakie wyniki osiąga, bo liczy sie grubszy portfel. Kosciszko i Kajetanowicz są na to najlepszym przykładem, bo wyniki Kajetanowicza i tak sie nie przekładają na oglądalność Kościuszki w mistrzostwach swiata
jarexcc napisał(a):viper napisał(a):http://wrc.net.pl/kibic-wie-najlepiej/
No ciekawie napisane szczególnie o pieniądzach tzn. Nie ma znaczenia kto startuje i jakie wyniki osiąga, bo liczy sie grubszy portfel. Kosciszko i Kajetanowicz są na to najlepszym przykładem, bo wyniki Kajetanowicza i tak sie nie przekładają na oglądalność Kościuszki w mistrzostwach swiata
o pieniądzach tak, dlatego ja mówię ze KK powinien starać się pozyskać kolejnego lub innego sponsora....
natomiast tłumaczenia dziennikarzyny na temat wyników, wagi, ustawień jest denne i puste, takie kity to dzieciom
Agrest napisał(a):z tego co pamiętam to na tym forum tez był poruszany temat Sołowowa na temat tego ze powinien zacząć dawać kase na starty jakiemuś młodemu zawodnikowi.
viper napisał(a):Jestem pewin ze budżet KK I MK z lotosu moze sie wiele nie różnic ... tylko do startów w MŚ MK dokladada z własnej kasy , a KK nie ma z czego dołożyć.
scooby14444 napisał(a):viper napisał(a):Jestem pewin ze budżet KK I MK z lotosu moze sie wiele nie różnic ... tylko do startów w MŚ MK dokladada z własnej kasy , a KK nie ma z czego dołożyć.
Chciałbym raz na zawsze skończyć z tym mitem. Przecież to oczywiste że to bzdura.
Budżet Kajta na 7 rajdów RSMP w R4 to max 1,5 mln PLN. Aby pojechać 13 rajdów w WRC autem WRC (a takie były założenia) to sorry te 6-7 mln pln to absulotne minium minimum.
Twiedzisz że Kościuszko dokłada 5 milionów ze swojej kieszeni? W życiu w to nie uwierzę.
jarexcc napisał(a):oglądalność i popularność Rajdów w Polsce.... też popatrzmy na mapę rajdową
południe Polski na linij Wrocław, Nysa, Tychy, Kraków, do Rzeszowa, potem biała plama i Warmia-Mazury i ok Gdańska, reszta to biała plama na której niekiedy pojawia się rajd warszawski czy nadwiślański (1 edycja w tym roku)
i jak tutaj popularyzować rajdy..., mógłby taki rejon Poznania coś wymyślić (wiemy że mają tor, więc jakaś ekipa tam jest), pewnie odcinki szutrowe byłoby tam niczego sobie...
scooby14444 napisał(a):Aby pojechać 13 rajdów w WRC autem WRC (a takie były założenia) to sorry te 6-7 mln pln to absulotne minium minimum. Twiedzisz że Kościuszko dokłada 5 milionów ze swojej kieszeni
mwieczor napisał(a):scooby14444 napisał(a):Chciałbym raz na zawsze skończyć z tym mitem. Przecież to oczywiste że to bzdura.
Budżet Kajta na 7 rajdów RSMP w R4 to max 1,5 mln PLN. Aby pojechać 13 rajdów w WRC autem WRC (a takie były założenia) to sorry te 6-7 mln pln to absulotne minium minimum.
Twiedzisz że Kościuszko dokłada 5 milionów ze swojej kieszeni? W życiu w to nie uwierzę.
IMHO trochę nietrafne założenia przyjąłeś. Kościuszko miał jechać Mini WRC z MI w dodatku na DMACK'ach - które nie dało rady, a jak przyszła Fiesta, to plan drastycznie cięli - więc widać, że nie było budżetu na realne 13 rajdów WRC autem WRC. Ewidentnie była presja na wartość medialną - czyli zgadzałoby się z tezą postawioną w linkowanym artykule. Obniż wtedy cenę całego projektu, podnieś nieco wkład Lotosu i układanka staje się całkiem realna. Wszystko byłoby OK, gdyby Mini dojeżdżało choćby w ogonie stawki wurców - no, ale w tym chyba duża zasługa legendarnej włoskiej solidności ...
scooby14444 napisał(a):6-7 mln to licząc Mini z MI i DMacki. Fiesta z M-Sport na Michelinach dolicz sobie do tego spokojnie 3 mln. Zresztą 10 lat temu Malcom brał od Warmbolda ponad 2mln Euro za sezon w WRC.
Jakby nie patrzeć to sezon Kajetana w RSMP to są grosze przy kasie potrzebnej na sezon Kościuszki w WRC.
viper napisał(a):scooby14444 napisał(a):6-7 mln to licząc Mini z MI i DMacki. Fiesta z M-Sport na Michelinach dolicz sobie do tego spokojnie 3 mln. Zresztą 10 lat temu Malcom brał od Warmbolda ponad 2mln Euro za sezon w WRC.
Jakby nie patrzeć to sezon Kajetana w RSMP to są grosze przy kasie potrzebnej na sezon Kościuszki w WRC.
no i czego to dowodzi biorąc pod uwagę Kajta i kosciuszke. No wlasnie tego o czym mowie. W polskich realiach kajto nie ma szans na budżet w MŚ, a i na Europy bedZie cieżko. Jzeli najbogatsze firmy w kraju a za takie są uważane rafinerie nie są w stanie wyłożyć kasy to niestety ale żaden polski kierowca nigdy nie bedZie miał szansy w Polsce wspiac sie na wyżyny kierowców fabrycznych. Takie małe podsowienie, a wiec gadanie ze kajtu musi sobie załatwić kase jak tam ktos użył takiego stwierdzenie jest delikatnie mówiąc bez sensu. Orlen woli piłkę ręczna sponsorowacto z czym do ludzi.
viper napisał(a): Jestem pewin ze budżet KK I MK z lotosu moze sie wiele nie różnic tylko do startów w MŚ MK dokladada z własnej kasy.
viper napisał(a): No i czego to dowodzi biorąc pod uwagę Kajta i kosciuszke.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości