Moderator: SebaSTI
jarexcc napisał(a):najwyraźniej LOTOS nie jest zainteresowany wspieraniem startów KK za granicami.
jarexcc napisał(a):ja siebie się nie wstydzę a pewne osoby są bezczelne i nie ma z nimi dyskusji
ja swojego zdania i postrzegania się nie wstydzę
a co o mnie mam 39l, mieszkam jak każdy widzi na profilu, rajdami interesuję się od lat 25..., a siedzę w nich głębiej od 20.... nazywam się Jarosław Kubala i wiem jak sprawy sponsorowania i organizacji wyglądają...
dwie załogi z dawnych lat miały okazje startować przy pomocy sponsorów którym jak przecierałem ścieżki
załoga Choma-Ranik sponsor firma manta
załoga Sztuka-Cieślar sponsor firma EVER
i jak ktoś chwyta się nie argumentów ale jakiegoś jednego błędu ortograficznego to jest dla mnie nie osobą godną dyskusji
pozdrawiam tych co wszystko wiedzą i widzą mając klapki na oczach
a jak ktoś kogoś obraża wypisując o szkołach, jedynkach, i klapsach, a to jest jeden jedyny jego argument w dyskusji to ewidentnie ma problem sam ze sobą, pewnie wspomnienia z dzieciństwa. Tyle na ten tamat
s1quattro napisał(a):Taa, a ja jestem Henryk Zając i od 15 lat naprawiam pralki, załatwiałem Loeb'owi starty w Citroenie a w piwnicy mam Bursztynową Komnatę... Ale dobra, załóżmy, że Ci wierzę. Jak gadasz bzdury to nie dziw się, że zostałeś potraktowany jak gimbus po piwie. Mówisz, że załatwiłeś jakieś pieniądze na starty, ok. Śmiem twierdzić [...]
micz napisał(a):Wróbelki ćwierkają, że nalezy spodziewac się sporych zmian w składzie i układzie Lotos Teamu
Ktoś pójdzi wyżej, ktoś jeszcze wyżej, a ktoś inny podobno już nigdzie nie pójdzie.
s1quattro napisał(a):jarexcc napisał(a):ja siebie się nie wstydzę a pewne osoby są bezczelne i nie ma z nimi dyskusji
ja swojego zdania i postrzegania się nie wstydzę
a co o mnie mam 39l, mieszkam jak każdy widzi na profilu, rajdami interesuję się od lat 25..., a siedzę w nich głębiej od 20.... nazywam się Jarosław Kubala i wiem jak sprawy sponsorowania i organizacji wyglądają...
dwie załogi z dawnych lat miały okazje startować przy pomocy sponsorów którym jak przecierałem ścieżki
załoga Choma-Ranik sponsor firma manta
załoga Sztuka-Cieślar sponsor firma EVER
i jak ktoś chwyta się nie argumentów ale jakiegoś jednego błędu ortograficznego to jest dla mnie nie osobą godną dyskusji
pozdrawiam tych co wszystko wiedzą i widzą mając klapki na oczach
a jak ktoś kogoś obraża wypisując o szkołach, jedynkach, i klapsach, a to jest jeden jedyny jego argument w dyskusji to ewidentnie ma problem sam ze sobą, pewnie wspomnienia z dzieciństwa. Tyle na ten tamat
Taa, a ja jestem Henryk Zając i od 15 lat naprawiam pralki, załatwiałem Loeb'owi starty w Citroenie a w piwnicy mam Bursztynową Komnatę... Ale dobra, załóżmy, że Ci wierzę. Jak gadasz bzdury to nie dziw się, że zostałeś potraktowany jak gimbus po piwie. Mówisz, że załatwiłeś jakieś pieniądze na starty, ok. Śmiem twierdzić, że były to negocjacje na nieco niższym poziomie aniżeli jeden z największych w chwili obecnej kontraktów dotyczących motorsportu w Polsce, czyli Kajtka z Lotosem. To już nie te czasy! Kryzys... Uwielbiam to słowo. Wiesz chyba, że wszyscy tną wydatki a świat finansów przez 10 lat ogromnie się zmienił. Jak ktoś wcześniej ładnie powiedział Kajto jest narzędziem marketingowym koncernu paliwowego, ambasadorem marki wraz z Michałem Kościuszko. Będzie tańczył jak mu zagrają, nie może brykać bo potargają umowę tak jak kiedyś Michałowi Bębenkowi. Kto niby da mu takie pieniądze jak nie Lotos?? Nie widzę innych chętnych. Uważasz, że znalezienie kilku milionów złotych na zagraniczne starty w tak niszowym sporcie, gdzie zyski marketingowe są znikome, to żaden problem?? No nie wydaje mi się. Myślisz, że Kajto chciałby ciułać pieniądze, składać grosz do grosza by wypożyczyć jakiegoś trupa i tłuc się nim z duszą na ramieniu, że zaraz coś "wybuchnie"?? I w końcu czy myślisz, że tym trupem chciałby nie ukończyć większości rajdów, w których miałby wystartować?? Wierz mi, że już takimi startował i to żadne osiągnięcie ani przyjemność bo nikt o takich startach za chwilę nie pamięta. Lotos to jedyny w tym momencie sponsor, który może mu zapewnić godziwe warunki i nie wypuści go, żeby reprezentował kogoś innego przy ich wsparciu, myślę,że to logiczne. Teraz dalej. Odwołujesz się do Hołka. Sorry, ale to znów zły strzał. Hołek jest znaną marką, nie tylko w świecie rajdów. Tego faceta nie trzeba nikomu przedstawiać, bo ma wiele innych działalności oprócz rajdów, np. polityka. Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych sportowców w Polsce wogóle a i polskim sportowcem w europie. Ma ładną buźkę, dużo biegał po telewizji i tym sobie zasłużył na łatwiejsze kontakty ze sponsorami! Spróbuj pojechać na jakąś wioskę (może nie w SCI bo tu go znają) i zapytać kim jest Kajetanowicz a jak już powiedzą, że nie maja pojęcia to spytaj kim jest Hołowczyc, chyba wiesz o co mi chodzi... Wybacz ale porównanie Hołka do Kajetanowicza jest jak porównanie Loeba do Bouffiera. Ten drugi już wielokrotnie udowodnił swoją prędkość u nas, we Francji i w całej Europie. Jakoś sponsorzy nie walą do niego drzwiami i oknami. Jeździ za pieniądze zdobyte w ostatniej chwili, samochodem z mniej renomowanej stajni, który na dodatek często się psuje, myślisz, że tego chce Kajto?? Jeżeli Bouffier nie może, to Kajto zrobi pstryk palcami i pieniążki na koncie?? No też chyba nie... Powiem, że byłem bardzo zaskoczony, kiedy zdecydował się na Fiestę ze Zlina. Znamy problemy Grzyba i Rzeźnika z samochodami z tej stajni. No ale wytrzymało, dojechało, wygrało, nie ma tematu. Kończąc, popatrz ilu świetnych kierowców siedzi w domu, bo jeździć nie ma za co. Chwała Kajtkowi za to, że zbudował taki team od zera bez wsparcia finansowego kumpli i rodziny. To chyba tyle... Trzymajmy za niego kciuki bo jeśli się uda to wierzę, że będziemy z niego dumni, Pozdrawiam.
d-z rallyfans napisał(a):Trzymajmy za niego kciuki bo jeśli się uda to wierzę, że będziemy z niego dumni, Pozdrawiam.
djescape napisał(a):Z Bouffier'em jest przykład trafiony w 100%. Skoro zawodnik, który w rajdzie Monte Carlo w "prywatnym" WuRCu protrafiący nawiązać walkę w czołówce nie może zebrać budżetu na rajdy w ERC to o czym my będziemy mówić. Dla Kajta jak dla każdego zwykłego człowieka priorytetem jest rodzina, zwłaszcza że nie jest już taki bardzo młody. Nie będzie w tym momencie ryzykował tego, że straci pracę praktycznie pewną na rzecz osobistych ambicji czy pobożnych życzeń kibiców, chociaż wiadomo, że byśmy tego chcieli.
jarexcc napisał(a):d-z rallyfans napisał(a):Trzymajmy za niego kciuki bo jeśli się uda to wierzę, że będziemy z niego dumni, Pozdrawiam.
pytam w co wierzysz... że co mu się uda?? wystartować za granicą w ERC, no właśnie... sam sobie odpowiadasz i zaprzeczasz, bo aby wystartować za granicą trzeba mieć wsparcie finansowe (sponsor) ale o tego sponsora trzeba się starać, sprzedać swoje umiejętność, sukcesy, tytuły i siebie....
PS idź do swojej bursztynowej komnaty... i pomyśl
d-z rallyfans napisał(a):Chyba coś pomyliłeś z cytatami bo to nie są moje słowa tylko s1quattro więc prośba o sprostowanie
jarexcc napisał(a):no właśnie... to po co całe te akcje Kajto do ERC czy WRC.... po co cały szum, jak samemu Kajtowi to nie na rękę... ma pewien etat pracuje przy tej maszynie jaką ma i ma z tego kasę..., jak chcę inną pracę to musi sam podjąć decyzje a gwarancji nie ma....
więc ja mu się nie dziwię że jeździ wbrew swoim marzeniom na poziomie RSMP i do tego nie ma z kim się ścigać..., dlatego skończmy tematy czy lepszy jest KK czy MK, czy LOTOS stać czy nie stać na zagraniczne wypady Kajta ..., liczy się kasa Kajto jej nie ma, z nieba mu nie spadnie, jedyna opcja szukanie nowej pracy.... a jak wiemy o nią nie łatwo...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości