Zresztą ja obczaiłem miejsca dojazdu drogami poza mapowymi:D przejdę się 200m przez pola i będę na oesie i nie będę się przejmował

Moderator: SebaSTI
rallyfun napisał(a):marcos napisał(a):
Wlasnie to jest problem ze bedzie raptem 3 obcokrajowców zaliczanych do czolówki ERC wiec pianie z zachwytu nad lista zgloszen to przesada. Zapewniam cie ze ta wedlug ciebie najlepsza obsada nie robi wrazenia na kibicach za granica i raczej wynika z faktu ze nasi kierowcy pojada prawdziwymi samochadami. Co do Barum widocznie Breenowi czy Bouffierowi bardziej lezy szuter zwlaszcza w konfrontacji z Kopeckim o dlatego wybrali Polski za miast kopac sie z koniem na Barum. Mysle ze zgloszenie kilku lepszych aut zamazuje kiepska osbade zagranicznych kierowców. Stali bywalcy to Polacy wiec jakby ich nie licze a Prokop nic nie ma do udowodnienia w Barum wiec tam nie jezdzi. Hyundai ma wielu kandydatów oprócz Bouffiera i nawet jesli nie moga/chca wystawic zalogi to czestym zwyczajem jest przyjazd zalóg tylko na zapoznanie z trasa a o niczym takim nie slychac.
marcos napisał(a):rallyfun napisał(a):marcos napisał(a):
Wlasnie to jest problem ze bedzie raptem 3 obcokrajowców zaliczanych do czolówki ERC wiec pianie z zachwytu nad lista zgloszen to przesada. Zapewniam cie ze ta wedlug ciebie najlepsza obsada nie robi wrazenia na kibicach za granica i raczej wynika z faktu ze nasi kierowcy pojada prawdziwymi samochadami. Co do Barum widocznie Breenowi czy Bouffierowi bardziej lezy szuter zwlaszcza w konfrontacji z Kopeckim o dlatego wybrali Polski za miast kopac sie z koniem na Barum. Mysle ze zgloszenie kilku lepszych aut zamazuje kiepska osbade zagranicznych kierowców. Stali bywalcy to Polacy wiec jakby ich nie licze a Prokop nic nie ma do udowodnienia w Barum wiec tam nie jezdzi. Hyundai ma wielu kandydatów oprócz Bouffiera i nawet jesli nie moga/chca wystawic zalogi to czestym zwyczajem jest przyjazd zalóg tylko na zapoznanie z trasa a o niczym takim nie slychac.
Tylko że na żadnej z dotychczasowych rund ERC nie było więcej niż 3 obcokrajowców z czołówki. Takie czasy, prędko się raczej to niestety nie zmieni. W prawie wszystkich rajdach poza WRC obsadę stanowią głownie rodzimi kierowcy, dlatego należy się cieszyć, że praktycznie wszyscy nasi najlepsi kierowcy widzą sens w starcie w Rajdzie Polskim. Nasza radość wynikała z faktu, że spodziewano się, że Polski będzie jedną ze słabiej obsadzonych rund ERC, a tymczasem okazał się jedną z najmocniej obsadzonych rund ERC. W porównaniu z poprzednimi edycjami rajdu obsada również jest dużo lepsza. Dlatego są powody do radości. Nikt (no może prawie nikt) nie oczekiwał cudów w postaci zawodników startujących regularnie w WRC, gdy jednocześnie odbywa się Rajd Australii.
Uważam, że dalsza dyskusja nie ma sensu bo nikt z nas już zdania nie zmieni, dlatego nie będę odpowiadał na kolejne posty w tym temacie.
jacko napisał(a):kibice kajtka w ekstazie
matufa napisał(a):Hubertos napisał(a):"Trasa Rajdu została tak zaplanowana i skonfigurowana, żeby kibice mieli dostęp do wyznaczonych na każdym OS-ie punktów kibica. Każda inna strefa OS-u poza punktami widokowymi jest zamknięta z uwagi na zarządzenia regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, Policji oraz samych właścicieli przylegających do OS-ów terenów.Wszystkie punkty kibica, których jest średnio na każdym OS-ie ok. 3 mają dogodny, oznaczony dojazd, parkingi w bezpośrednim sąsiedztwie punktu, punkty gastronomiczne, toalety i inne różne atrakcje (pomiar długości skoku, prędkości) co najważniejsze każdy z Kibiców znajdujący się w wyznaczonej strefie przy OS posiadający Karnet Kibica jest ubezpieczony (zbiorowa polisa NNW). Wszystkie rajdy w Europie i na Świecie są właśnie tak zorganizowane. Strefy Kibica są dla Kibiców, a każde inne miejsce jest zabronione.PZM organizując rajd odpowiada za zniszczenia na trasie, dlatego też wynajmuje strefy dla kibiców i tam ich kieruje, trudno wynająć i odpowiadać za tereny na trasie całego rajdu. Dlatego też zapraszamy do kompleksowo przygotowanych Punktów Kibica !" Tiaaaaaaa, Polski to chyba na torze wyścigowym robią, że tylko strefy dla kibiców są dla ludzi dostępne. Niezły bełkot, stanie gdzie indziej zabronione.
"Wszystkie rajdy w Europie i na Świecie są tak organizowane":D:D
bla bla a i tak każdy będzie stał gdzie chce jeśli wjedzie przed zamknięciem trasy
Tylko gadanie dla początkowych kibiców i miejscowych.
Strefy kibica jak mapki w WRC służą tylko po to aby umieścić ludzi w miejscach gdzie jest najwięcej safet, policji i z reguły tam jest zawsze najłatwiejszy dojazd, ale miejsca mało atrakcyjne, a wystarczy pójść w las i nie ważne czy to Barum, Polski, Janner, Finlandia, Niemcy stoisz w fajnym miejscu w spokoju nie ma bydła (czyt. setki pijanych "kibiców"), nie ma policji, czasem nawet nie ma safet, lub safeciarzem jest strażak, który idzie do domu na obiad. To wszystko zawsze groźnie tylko wygląda z ust "organizatorów" a tak naprawdę na szutrowych oesach jest mega lajt. Jeśli ktoś ma głowę na karku i nie jest samobójcą to sobie zawsze poradzi, więc nie ma co nadużywać tej beztroski i mimo wszystko trzeba stać w bezpiecznych miejscach.
Jak sięgam pamięcią to nigdy na rajdzie Polskim nie miałem problemu z safety jak i wjechaniem na oes 2h przed startem, a nigdy nie miałem akredytacji ani karnetu.
Zobaczymy jak to w tym roku, ale myślę, że wyjdzie jak zawsze
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości