ADAC Rallye Deutschland

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: ADAC Rallye Deutschland 2013

Postprzez viper » piątek, 23 sie 2013, 10:24

scooby14444 napisał(a):Viper dobrze to wytłumaczyłeś, ale ja chce Ci zadać jedno pytanie.
Czy Ty naprawdę nie widzisz różnicy między kierowcami którzy zajmują powiedzmy 10 miejsce w rajdzie ze stratą 1,5 sek/km, tylko ze jeden jedzie autem WRC , a drugi RRC czy s2000???

Widzę jedna różnice to ze masz topowy samochód to jedno natomiast wykorzystanie jego możliwości to drugie. W kjs łatwiej to widać bo lancery często przegrywają z oskami. Co do strat sek/km to na pewno jest roznica bo musi być. Natomiast w praktyce 1,5 sekundy to bardzo dużo. To tylko na słuch sie wydaje ze to mrugniecie okiem. Zobacz na F1 tam 0,5 na okrrazeniu a ono ma 5 km to jest kosmos a tzn. na 1 km wychodzi 0,1 s. W rajdach ta roznica jest większa, ale w praktycy trudna do zweryfikowania bo wynika z charakterystyki odcinow. Po za tym jest jeszcze jedna sprawa. Kubica dzisiaj nie ma ciśnienia , bo po pierwsze nikt od niego tego nie wymaga a po drugie wrc2 nie ma konkurencji.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42


Re: ADAC Rallye Deutschland 2013

Postprzez viper » piątek, 23 sie 2013, 10:27

fkuzi555 napisał(a):Nie wiem na ile to ma znaczenie, ale kiedy Hołek w roku np 98 przecierał się w RMŚ było 5 fabryk (Mitsubishi, Toyota, Ford, Subaru, Seat) a w sumie jezdziło około 15 WRC/A8. Teraz takiej konkurencji nie ma. W roku 99 w rajdzie RAC wystartowało 21 samochodów WRC/A8 a fabryk naliczyłem 7 (doszły Peugeot 206 WRC i Octavia WRC). Może wyniki są w sumie podobne (najwyżej Holo był chyba 6 w Argentynie), ale konkurencja zupełnie inna.

Bardzo słuszna uwaga.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: ADAC Rallye Deutschland 2013

Postprzez scooby14444 » piątek, 23 sie 2013, 10:44

viper napisał(a):
scooby14444 napisał(a):Viper dobrze to wytłumaczyłeś, ale ja chce Ci zadać jedno pytanie.
Czy Ty naprawdę nie widzisz różnicy między kierowcami którzy zajmują powiedzmy 10 miejsce w rajdzie ze stratą 1,5 sek/km, tylko ze jeden jedzie autem WRC , a drugi RRC czy s2000???

Widzę jedna różnice to ze masz topowy samochód to jedno natomiast wykorzystanie jego możliwości to drugie. W kjs łatwiej to widać bo lancery często przegrywają z oskami. Co do strat sek/km to na pewno jest roznica bo musi być. Natomiast w praktyce 1,5 sekundy to bardzo dużo. To tylko na słuch sie wydaje ze to mrugniecie okiem. Zobacz na F1 tam 0,5 na okrrazeniu a ono ma 5 km to jest kosmos a tzn. na 1 km wychodzi 0,1 s. W rajdach ta roznica jest większa, ale w praktycy trudna do zweryfikowania bo wynika z charakterystyki odcinow. Po za tym jest jeszcze jedna sprawa. Kubica dzisiaj nie ma ciśnienia , bo po pierwsze nikt od niego tego nie wymaga a po drugie wrc2 nie ma konkurencji.

To ja ci powiem jaka jest różnica między nimi. Pierwszy który jedzie autem WRC jest co najwyżej średniakiem (np. taki Prokop) a drugi który jedzie s2000(rrc) ma tempo godne mistrza świata (Ogier w tamtym roku)
scooby14444
N3
 
Posty: 352
Dołączył(a): poniedziałek, 7 lut 2011, 01:05

Re: ADAC Rallye Deutschland 2013

Postprzez viper » piątek, 23 sie 2013, 10:49

scooby14444 napisał(a):
viper napisał(a):
scooby14444 napisał(a):Viper dobrze to wytłumaczyłeś, ale ja chce Ci zadać jedno pytanie.
Czy Ty naprawdę nie widzisz różnicy między kierowcami którzy zajmują powiedzmy 10 miejsce w rajdzie ze stratą 1,5 sek/km, tylko ze jeden jedzie autem WRC , a drugi RRC czy s2000???

Widzę jedna różnice to ze masz topowy samochód to jedno natomiast wykorzystanie jego możliwości to drugie. W kjs łatwiej to widać bo lancery często przegrywają z oskami. Co do strat sek/km to na pewno jest roznica bo musi być. Natomiast w praktyce 1,5 sekundy to bardzo dużo. To tylko na słuch sie wydaje ze to mrugniecie okiem. Zobacz na F1 tam 0,5 na okrrazeniu a ono ma 5 km to jest kosmos a tzn. na 1 km wychodzi 0,1 s. W rajdach ta roznica jest większa, ale w praktycy trudna do zweryfikowania bo wynika z charakterystyki odcinow. Po za tym jest jeszcze jedna sprawa. Kubica dzisiaj nie ma ciśnienia , bo po pierwsze nikt od niego tego nie wymaga a po drugie wrc2 nie ma konkurencji.

To ja ci powiem jaka jest różnica między nimi. Pierwszy który jedzie autem WRC jest co najwyżej średniakiem (np. taki Prokop) a drugi który jedzie s2000(rrc) ma tempo godne mistrza świata (Ogier w tamtym roku)

No i w porządku zobaczymy myśle w nie długim czasie czy miałeś racje.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: ADAC Rallye Deutschland 2013

Postprzez jacko » piątek, 23 sie 2013, 10:54

wracajac do tematu, ogier na OS3 jakiś kłopot juz kilka minut w pracy,zatem jeszcze nie bedzie koronacji mistrza, front wheel damage
jacko
A5
 
Posty: 546
Dołączył(a): czwartek, 11 kwi 2013, 11:51

Re: ADAC Rallye Deutschland 2013

Postprzez viper » piątek, 23 sie 2013, 11:00

jacko napisał(a):wracajac do tematu, ogier na OS3 jakiś kłopot juz kilka minut w pracy,zatem jeszcze nie bedzie koronacji mistrza, front wheel damage

Roznica sie zwiększa co jest nie halo.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: ADAC Rallye Deutschland 2013

Postprzez kij » piątek, 23 sie 2013, 11:00

jacko napisał(a):wracajac do tematu, ogier na OS3 jakiś kłopot juz kilka minut w pracy,zatem jeszcze nie bedzie koronacji mistrza, front wheel damage


Jeśli kapeć i tylko koło wystarczy że zmienią, to dopiero Ogier może cisnąć.
Avatar użytkownika
kij
N3
 
Posty: 307
Dołączył(a): piątek, 22 mar 2013, 21:24

Re: ADAC Rallye Deutschland 2013

Postprzez jacko » piątek, 23 sie 2013, 11:04

kij napisał(a):
jacko napisał(a):wracajac do tematu, ogier na OS3 jakiś kłopot juz kilka minut w pracy,zatem jeszcze nie bedzie koronacji mistrza, front wheel damage


Jeśli kapeć i tylko koło wystarczy że zmienią, to dopiero Ogier może cisnąć.


mowia cos o 'damaged suspension' takze przez 3 OSy pewnie sporo straci,
zachciało mu sie wina ;) "I missed a brake point and went straight into the vineyard"
ogier wybral 4 twarde opony, ktore wg kubicy ciezko sie nagrzewaja takze po porannym deszczu mamy tego rezultaty.. kubica wykazal sie wiekszym doswiadczeniem(brzmi niezle jak na nowicjusza) i wybral wszystkie miekkie
no to teraz raczej neuville wygra, chyba, ze latvala nie bedzie nasladowal novikova

PS ostberg tez rozwalil tylne lewe koło :)
jacko
A5
 
Posty: 546
Dołączył(a): czwartek, 11 kwi 2013, 11:51

Re: ADAC Rallye Deutschland 2013

Postprzez stachniak14 » piątek, 23 sie 2013, 11:08

jacko napisał(a):
kij napisał(a):
jacko napisał(a):wracajac do tematu, ogier na OS3 jakiś kłopot juz kilka minut w pracy,zatem jeszcze nie bedzie koronacji mistrza, front wheel damage


Jeśli kapeć i tylko koło wystarczy że zmienią, to dopiero Ogier może cisnąć.


mowia cos o 'damaged suspension' takze przez 3 OSy pewnie sporo straci,
zachciało mu sie wina ;) "I missed a brake point and went straight into the vineyard"
ogier wybral 4 twarde opony, ktore wg kubicy ciezko sie nagrzewaja takze po porannym deszczu mamy tego rezultaty.. kubica wykazal sie wiekszym doswiadczeniem(brzmi niezle jak na nowicjusza) i wybral wszystkie miekkie
no to teraz raczej neuville wygra, chyba, ze latvala nie bedzie nasladowal novikova

PS ostberg tez rozwalil tylne lewe koło :)



https://pbs.twimg.com/media/BSV1ZY9CQAIPMm4.jpg:large szału nie ma
Paweł Stachniuk
stachniak14
A6
 
Posty: 1253
Dołączył(a): czwartek, 24 mar 2005, 13:19
Lokalizacja: Złoty Stok

Re: ADAC Rallye Deutschland 2013

Postprzez Matthias Schmidt » piątek, 23 sie 2013, 11:10

No i dobrze, Ogier tez musi popelniac bledy! ;)
Ciekaw jestem rozstrzygniecia w takim razie, ale moze byc calkiem interesujaco. Jakos do JML nie mam zaufania... Sordo sie cos przebudzil, Nie taki zly czas Hirvo.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Re: ADAC Rallye Deutschland 2013

Postprzez CzarnyWRC » piątek, 23 sie 2013, 11:12

No to może będzie pierwsze zwycięstwo Neuvilla ??? :twisted: Za wcześnie na osądy ale chłopak ma talent.
edit: Na drugim splicie RK szybszy od MK od Prokopa, Nassera.... SZATAN :shock:
Ostatnio edytowano piątek, 23 sie 2013, 11:16 przez CzarnyWRC, łącznie edytowano 1 raz
By czuć upadek, z wysoka spaść trzeba...
Być na dnie, by móc sięgnąć nieba...

http://www.youtube.com/user/auxqrwa
Avatar użytkownika
CzarnyWRC
N3
 
Posty: 473
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lip 2007, 01:07
Lokalizacja: Józefów

Re: ADAC Rallye Deutschland 2013

Postprzez jacko » piątek, 23 sie 2013, 11:14

stachniak14 napisał(a):(...)
https://pbs.twimg.com/media/BSV1ZY9CQAIPMm4.jpg:large szału nie ma


front suspension arm is broken
https://twitter.com/The_Rally_Guru/stat ... 1940576257

juz po 2. miedzyczasie RK ma lepsze czasy niz 4 wurce, w tym michała ;)
jacko
A5
 
Posty: 546
Dołączył(a): czwartek, 11 kwi 2013, 11:51

Re: ADAC Rallye Deutschland 2013

Postprzez !ADI! » piątek, 23 sie 2013, 11:17

Tym razem na drodze do zwycięstwa Michała Kościuszki stanęły plecy.
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Re: ADAC Rallye Deutschland 2013

Postprzez Domson » piątek, 23 sie 2013, 11:17

Michał w cos przywalil i siebie samego uszkodził bo cos go boli ....
Domson
A6
 
Posty: 1580
Dołączył(a): niedziela, 20 sty 2013, 13:49

Re: ADAC Rallye Deutschland 2013

Postprzez Zajcev » piątek, 23 sie 2013, 11:18

ale mimo przygody na odcinku Kościuszko wygrał 3 OS z Ogierem... gdzie entuzjazm? najlepiej wieszać psy cały czas na nim..
Avatar użytkownika
Zajcev
N4
 
Posty: 2227
Dołączył(a): piątek, 23 lip 2004, 11:21
Lokalizacja: Moscow

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 30 gości

cron