Rajd Wisły 2013

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Re: Rajd Wisły 2013

Postprzez kucyk430ps » wtorek, 28 maja 2013, 18:59

To jeszcze ja się dołożę.
Niedziela i trzy przejazdy Dobka i nic więcej do szczęścia nie potrzeba. Tam było wszystko co trzeba. Minus to blokowanie się odcinka podczas przejazdu pucharu ale to wynikało ze specyfiki tych wąskich ścieżek. No i frekwencja na trzecim przejeździe to jakiś dramat aż strach pomyśleć jak by wyglądała gdyby polało. Wspaniałe okolice i jeśli tylko się utrzyma w RSMP to za rok będę.
kucyk430ps
N1
 
Posty: 52
Dołączył(a): sobota, 9 kwi 2011, 21:07
Lokalizacja: Dobczyce


Re: Rajd Wisły 2013

Postprzez viper » wtorek, 28 maja 2013, 19:31

woocasch napisał(a):Pytanie nie do mnie i nie jestem sponsorem, ale gdybym mógł decydować i miał wybór między zawodnikiem, który jedzie jednym z wielu Type-R lub C2 i nie wyróżnia się z tłumu, a maluchem to chyba wybrał bym opcje nr2. Gdyby jeszcze kierowca malucha ogarniał sprzęt to decyzja byłaby mega prosta. No chyba, że jestem właścicielem salonu Hondy, Citroena czy tam innego Peugeota, to wtedy wybór auta jest oczywisty. Często nietypowe auto generuje o wiele większe zainteresowanie niż kolejna C2 czy DS3.

kolego fajnie by było jak by na tym marketing polegał o czym mówisz, ale niestety sponsorzy myślą innymi kategoriami i gwarantuje ci, ze jak byś chciał przedstawić malucha reklamodawcy to by nawet mu przez myśl nie przeszedł argument jaki przedstawileswiles. Nie tedy droga. Tak miedzy nami jak jedzie fiat 126 p to na oesie jest garstka kibiców, wiec na upartego obalam twój argument odnośnie wyrozniania sie z tłumu, bo go już po prostu nie ma.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rajd Wisły 2013

Postprzez Jarek55511 » wtorek, 28 maja 2013, 20:47

No tak,ale kibiców ubywa już po 10załogach,a jednak "sponsorzy"dają kase na Fiesty, Citroeny, Hondy itp. Jakby była dobra klasa historyczna to by wszyscy czekali na te auta. Tak jak na WRC w czechach na Barum jak wszedł zakaz WRC w ME i te auta jechały na końcu. Wiadomo w polsce nic się nieda...
Avatar użytkownika
Jarek55511
S1600
 
Posty: 2563
Dołączył(a): piątek, 2 kwi 2010, 12:40
Lokalizacja: Stara Łomnica

Re: Rajd Wisły 2013

Postprzez RallyMarco » wtorek, 28 maja 2013, 21:03

właśnie Jarek, a trzeba wziąć pod uwagę ile trzeba dać na taką fiestę a ile na full top malucha ( bo taki kosztuje ok 25-30 tyś od podstaw po części do busa) to 10x mniej od takiej hondy czy fiesty a szał na oesie jak jedzie ogarnięty driver bezcenny i niejedna firma "na tym " by "zarobiła"! Tylko trzeba umieć to wytłumaczyć potencjalnemu sponsorowi. Puchar fiestry ma kase w sumie nie wiem nawrt dlaczego...to auto jest co do widowiskowości- zerowe. CZęsto bywało tak że czekało się włąsnie na malucha i to nie żeby się pośmiać ale w czasach JUrka Tomaszczyka czekało się z niecierpliwością jak na Kajta...tak jak na wiśle czekało się właśnie na nr 40...bo chłop miejscami szedł szybciej i nie boje się tego użyć od samego Kajta a to w starej hondzie...nie do pomyślenia. Jurek potrafi sklepać 50KM mocniejsze auta a niektórzy beczą bo mają 5-10KM mniej i to wlasnie dlatego przegrywaja haha. Wracając do sedna sprawy, jeśli o mnie chodzi to wolałbym dać kase prawdziwemu zapierdalaczowi w maluchu niż wiadomo komu w R-ce...Wszystko fajnie się mowi i szkod że w polsce stosunkowo malo ludzi interesuje sie rajdami, bo moze byloby wiecej sponsoringu i ci mali wielcy mogliby cos ugrać a tak...siedzą w domach, marnują się i rajdy...oglądają na the best ofach na YT;/...
Brak rajdów = niedotlenienie mózgu!! xD
Avatar użytkownika
RallyMarco
N3
 
Posty: 371
Dołączył(a): piątek, 2 lis 2007, 10:56
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Rajd Wisły 2013

Postprzez Jarek55511 » wtorek, 28 maja 2013, 21:43

Ale tu jest też winna w tym że sponsorzy sami wolą jeździć niż dać takim jak wspomniany Tomaszczyk. Ale takie widocznie są czasy,że sponsor sam wsiada w rajdówkę i dobrze że nie było tego za czasów tytoniowych sponsorów,bo zamiast Kuzaja, Kuliga i Hołowczyca mielibyśmy zamożnych prezesów tych branży. Też pamiętam jak czekało się na maluchy,bo było warto. Ja nie mówię o samych maluchach,ale też Dużych Fiatach czy Polonezach itp.legendach,które robią szoł w Czechach i na Węgrzech. Bo driverzy latają pełnymi bokami dla uśmiechu na twarzy :D
Avatar użytkownika
Jarek55511
S1600
 
Posty: 2563
Dołączył(a): piątek, 2 kwi 2010, 12:40
Lokalizacja: Stara Łomnica

Re: Rajd Wisły 2013

Postprzez Kris_WRC » wtorek, 28 maja 2013, 21:58

Sorry chłopy, ale Juruś szanse dostał o jakiej nie jeden marzy i spuchnął... Teraz też coś na mecie go nie widać...
Avatar użytkownika
Kris_WRC
A6
 
Posty: 1343
Dołączył(a): środa, 12 mar 2003, 09:29
Lokalizacja: KBC

Re: Rajd Wisły 2013

Postprzez ilovemaluch » wtorek, 28 maja 2013, 22:20

na barbórce 2012 była dość mocna klasa historyczna i co? zostało na nią 10% ludzi na torze na Surzewcu 2 polonezy duży fiat porsche 2 BMW i wiele innych.
Żeby maluch był widowiskowy musi mieć te 35/ 40km a taki silnik długo nie pogada... jeszcze na rajdzie ,buda nawet obspawana potrafi pęknąć już nie mówie jak wygląda ratowanie budy po jakiejś poważniejszej kraksie żeby to dobrze zrobić trzeba na prawdę wiele godzin poświecić, dalej... Maluch by był autem szybkim dobrze zrobionym i w miarę bezawaryjnym to koszta przewyższają nie raz zarobki całoroczne u niektórych Polaków... Pomijam już fakt że w zwykłych Kjs na BK jak się trafi na jakiegoś "upierdliwca" to się można dowiedzieć że "maluch rajdowy ma być w lepszym stanie niż nowsze auta bo jest bardziej nie bezpieczny".
ilovemaluch
 
Posty: 21
Dołączył(a): piątek, 23 lut 2007, 23:07
Lokalizacja: HECZNAROWICE

Re: Rajd Wisły 2013

Postprzez Agrest » wtorek, 28 maja 2013, 22:24

corados napisał(a):Byliśmy po raz pierwszy na Wiśle i od razu nasunęły się pewne subiektywne spostrzeżenia. Trasy rzeczywiście wyjątkowo trudne o bardzo zmiennym rytmie. Generalnie większośc zawodników podeszła do odcinków ze sporym respektem i wcale nie ma się czemu dziwic. Każdy jechał na tyle ile mógł i na ile czuł się komfortowo na tych oesach. Spora częśc stawki jechała te odcinki po raz pierwszy więc nie wymagajmy cudów, a od "gentelmen driver's" nie ma co egzekwowac tempa bo oni po prostu jadą. Mnie osobiście nie przeszkadzają i niech sobie realizują swoją pasję.

Oprócz tego na plus:

- Safety; Widac,że nie była to typowa łapanka, ale ludzie,którzy coś tam wiedzą na temat zabezpieczenia. To co rzuciło się w oczy to spora liczba krótkofalówek, praktycznie co drugi,trzeci safety miał takie urządzenie przy sobie, zapewniając łacznośc na praktycznie całej trasie odcinka :shock: Brawo AK Śląski!

- Otwieranie trasy między odcinkami! Coś czego nie da się zrobic w wielu innych miejscach w Polsce tutaj się dało i funkcjonowało to wspaniale :!: Bez bałaganu i zapobiegając wściekłości mieszkańców otwierano drogę.


Na minus:

-Meta w Istebnej :? ; Na pewno nie było to najlepsze miejsce na metę rajdu zaliczanego do RSMP. Tam mogą się odbywac jakieś okręgowe mecze kopanej,a nie zakończenie rundy Mistrzostw Polski!!!. Bardzo mało kibiców, brak podium, rampy i spiker mylący Tomka Czopika z bodajże Kucharem... Generalnie biednie i jak to powiedział jeden z obserwatorów "Niektóre kjs-y mają lepszą oprawę na mecie niż ta na Wiśle" Skoro nie dało się zrobic zakończenia w mieście Małysza to przecież alternatywą był chociażby Ustroń.

-Miejsce strefy serwisowej; Po opadach wyglądało to nie najlepiej, do tego mało przestrzeni i spore korki na drodze dojazdowej.

Mimo niedociągnięc rajd zapisujemy w swej pamięci pozytywnie i postaramy wrócic się tam za rok...



Miałem ochotę się wypowiedzieć na temat rajdu ale kolega z ekipy doskonale to ujął :)
BO KIBICE DOCENIĄ GDY DRIVER STARA SIĘ,
KIEDY IDZIESZ PEŁNA DZIDĄ TO POKOCHAJĄ CIĘ !!! :)
Agrest
A5
 
Posty: 516
Dołączył(a): środa, 1 lip 2009, 12:05
Lokalizacja: gdzieś tam przy oesie

Re: Rajd Wisły 2013

Postprzez ilovemaluch » wtorek, 28 maja 2013, 22:40

Poza tymi rzeczami w maluchu co jakiś czas trzeba robić blacharke, w innych autach nie tak często. Trzeba zrozumieć sponsorów że patrząc z jego perspektywy 40 czy 50 konne auto do rajdów to jakieś jaja... Nie są oni biedni wiec na codzień śmigają szybkimi autami. Kiedyś był pomysł żeby zrobić w Tychach piknik dla samochodów z PRL z jakimś sprintem niestety im przeszło:( A szkoda bo sam bym wystartował Zresztą nawet nie wiem czy na tym forum jest osobny dział dla Legend na to jeszcze w PL trzeba poczekać:) Przyjdzie z czasem:)
ilovemaluch
 
Posty: 21
Dołączył(a): piątek, 23 lut 2007, 23:07
Lokalizacja: HECZNAROWICE

Re: Rajd Wisły 2013

Postprzez Jarek55511 » wtorek, 28 maja 2013, 23:38

Kris_WRC napisał(a):Sorry chłopy, ale Juruś szanse dostał o jakiej nie jeden marzy i spuchnął... Teraz też coś na mecie go nie widać...

Z tego co pamietam nie miał pełnego budżetu. No i jechał starą fiestą,chyba nawet jakąś testową Ptaszka i to nie było top Fiesta R2.
Ja wiem że nikt nie zostaje na legendach,ale wystarczy zaprosić na parę rajdów jakąś Audi Quattro i to już zmusi na zostanie i zobaczenie legend. Do wszystkiego kibice muszą się przyzwyczaić. Bo teraz jest gonitwa za czołówką,ale to też jest winna w tym,że niema co oglądać.
Avatar użytkownika
Jarek55511
S1600
 
Posty: 2563
Dołączył(a): piątek, 2 kwi 2010, 12:40
Lokalizacja: Stara Łomnica

Re: Rajd Wisły 2013

Postprzez MSG Racing » środa, 29 maja 2013, 00:43

Kris_WRC napisał(a):Sorry chłopy, ale Juruś szanse dostał o jakiej nie jeden marzy i spuchnął... Teraz też coś na mecie go nie widać...

Cofnij się stronę lub dwie i w moim poście doczytasz czemu jak to ująłeś Juruś spuchł. A jak jesteś spostrzegawczy to na Hondzie znajdziesz znaczek Forda.

Co do Malców i zabytków. Jest coś takiego jak Classic Auto Cup czy Maluch Trophy i tam jeździ dużo zabytków. Są to co prawda sprinty ale duże i szybkie. Za mniejszą kasę niż na RO można pojeździć prawie tyle samo. Tam jeżdżą i są sponsorzy. Dlaczego? Nie wiem ale pewnie wszędzie po trochu się win znajdzie. Od PZM po kibiców i sponsorów potencjalnych oraz media.
Klasa historyków to nie jest już klasa do ścigania się. Zresztą kto się ma ścigać jak jeden z drugim skupia się na tym była auto było idealne (Koraszewski) jak 30lat temu mimo, że części nie ma i trzeba je dorabiać.
Co do sponsorów startujących. Kolejny raz Czechy ale nie tylko. Tam często sponsor wsiada na pilota. Zastanawia mnie czemu u nas nie?
RPP, jak już o tym mówię od kilku lat, jest bezsensu utrzymywanym tworem. Przyszłość szczególnie w naszym kraju to RO.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: Rajd Wisły 2013

Postprzez Kris_WRC » środa, 29 maja 2013, 06:25

Prosze Was... Przez budżet rozwalał się cały sezon? Problem jest z głową chłopak ciśnienia nie trzyma. Miał szanse. Znam gościa, który śni po nocach o takiej szansie jaką Juruś dostał od Ptaszka i co? Jakoś nie mam żalu po nim... Skoro nie uważał jak robi to niech robi jak uważa....
Avatar użytkownika
Kris_WRC
A6
 
Posty: 1343
Dołączył(a): środa, 12 mar 2003, 09:29
Lokalizacja: KBC

Re: Rajd Wisły 2013

Postprzez Sejol » środa, 29 maja 2013, 08:16

Wszyscy chwalą Jurka, fakt pokazał szybkość, ale chłopaki w Pucharze w bliźniaczych samochodach byli od niego szybsi na Dobce 1, a na Kubalonce 1 mieli prawie ten sam czas (Wawrzyczek/Gaś i Gaś/Majewski), niestety na Ochabach Jurek skończył rajd.
Sejol
N3
 
Posty: 267
Dołączył(a): niedziela, 21 mar 2010, 19:50

Re: Rajd Wisły 2013

Postprzez woocasch » środa, 29 maja 2013, 08:32

viper napisał(a):
woocasch napisał(a):Pytanie nie do mnie i nie jestem sponsorem, ale gdybym mógł decydować i miał wybór między zawodnikiem, który jedzie jednym z wielu Type-R lub C2 i nie wyróżnia się z tłumu, a maluchem to chyba wybrał bym opcje nr2. Gdyby jeszcze kierowca malucha ogarniał sprzęt to decyzja byłaby mega prosta. No chyba, że jestem właścicielem salonu Hondy, Citroena czy tam innego Peugeota, to wtedy wybór auta jest oczywisty. Często nietypowe auto generuje o wiele większe zainteresowanie niż kolejna C2 czy DS3.

kolego fajnie by było jak by na tym marketing polegał o czym mówisz, ale niestety sponsorzy myślą innymi kategoriami i gwarantuje ci, ze jak byś chciał przedstawić malucha reklamodawcy to by nawet mu przez myśl nie przeszedł argument jaki przedstawileswiles. Nie tedy droga. Tak miedzy nami jak jedzie fiat 126 p to na oesie jest garstka kibiców, wiec na upartego obalam twój argument odnośnie wyrozniania sie z tłumu, bo go już po prostu nie ma.

Troche rozwalamy temat, bo to nie jest już o Rajdzie Wisły, ale Ci odpowiem. Nie pytałeś na czym polega marketing i tak samo nie pytałeś jak myślą sponsorzy. To nie jest forum "marketingowe" tylko o sportach motorowych i odpowiedziałem Ci, jaką ja bym podjął decyzję, gdybym mógł ją podjąć. Jasne, że moja decyzja czy kogoś innego z forum, byłaby naznaczona znajomością rajdów, a nie tylko ładnie wyglądającą rajdówką.
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Rajd Wisły 2013

Postprzez MSG Racing » środa, 29 maja 2013, 10:21

Kris_WRC napisał(a):Prosze Was... Przez budżet rozwalał się cały sezon? Problem jest z głową chłopak ciśnienia nie trzyma. Miał szanse. Znam gościa, który śni po nocach o takiej szansie jaką Juruś dostał od Ptaszka i co? Jakoś nie mam żalu po nim... Skoro nie uważał jak robi to niech robi jak uważa....

Ciekawe co ten twój gość by zrobił i co wyjeździł.
Z głową???
A ile wcześniej dzwonów miał Jurek? Fiesta to złom na kółkach był. Stan gorszy niż jego Honda. Psulo i przeszkadzało w jeździe. Jak w końcu dostał dobre auto to wygrał. Ale widzę, że nie chcesz zauważyć tego. Tak samo jak tego, że nie tylko Jurek dzwonił fiestą.
Gaś i Wawrzyczek złapali chyba ciśnienie na wynik i gonienie Jurka a mają bliźniacze auta. I jak widać nie trzeba mieć Fiesty R2 żeby zapie....

Ogólnie to nie wiem co się tu dzieje. Czy to forum rajdowy czy wycieczek górskich. Ganicie kogoś kto zapieprza a chwalicie cieniującego :shock: :roll: :?:
Tylko na Dobce przegrał jak coś.

Temat chyba nie wróci na rajd bo chyba już wszystko zostało powiedziane.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron