Moderator: SebaSTI
wanderer napisał(a): Wielu innych kierowcow juz chyba dawno podjeloby decyzje co do zmiany auta/tunera/programu startow, ale widac Kosciuszce bardziej oplaca sie jezdzic tym szrotem z zajechanymi czesciami.
mwieczor napisał(a):Naprawdę wydaje Ci się to takie "pstryk i już" ? Przeanalizowałeś regulamin FIA ? Zdajesz sobie sprawę z konsekwencji, które się z takimi zmianami wiążą ?
mwieczor napisał(a):Teraz - po doświadczeniach 5 eliminacji - wszyscy twierdzą "to było wiadomo", nikt nie pamięta, że Mini z MI w zeszłym sezonie jednak do mety dojeżdżały, a Atkinson regularnie był w dziesiątce.
mwieczor napisał(a):Zwróćcie uwagę, że DMACK'i zawiodły Prokopa - też powinien wiedzieć wcześniej, w co się pakuje ? Przecież jeździł na nich wcześniej ....
wanderer napisał(a): Nie znam calego regulaminu na pamiec, ale wiem, ze ma obowiazek przejechac minimum 7 rajdow.
wanderer napisał(a): Auta zmienic nie moze, ale tego, kto je przygotowuje juz raczej tak. Jest Prodrive, First Motorsport i pewnie jeszcze ktos inny.
wanderer napisał(a): Poza tym sorry, ale jesli (jak niektorzy sugeruja) kierowca w umowie z tunerem moze miec zapis, ze placi za uszkodzenie auta w wyniku wlasnego bledu, to powinienien miec rowniez zapis mowiacy, ze jesli auto ot tak samo sie psuje, to wynajmujacy powinien domagac sie jakiegos odszkodowania.
wanderer napisał(a): Wcale nie teraz, bo tuz po ujawnieniu planow na ten sezon bardzo duzo osob wieszczylo, ze K. bedzie walczyl glownie z samym soba lub o dojechanie do mety.
mwieczor napisał(a):wanderer napisał(a): Auta zmienic nie moze, ale tego, kto je przygotowuje juz raczej tak. Jest Prodrive, First Motorsport i pewnie jeszcze ktos inny.
Skąd pewność, że będzie lepiej ?
Prodrive - oba przygotowywane przez nich Mini Mentos Ascania nie dojechały do mety w Portugalii,
First Motorsport - Duval nie ukończył rajdu w ich Mini.
mwieczor napisał(a):wanderer napisał(a): Poza tym sorry, ale jesli (jak niektorzy sugeruja) kierowca w umowie z tunerem moze miec zapis, ze placi za uszkodzenie auta w wyniku wlasnego bledu, to powinienien miec rowniez zapis mowiacy, ze jesli auto ot tak samo sie psuje, to wynajmujacy powinien domagac sie jakiegos odszkodowania.
Nie sądzę, żeby zespół negocjujący umowy ze strony Lotosu i Kościuszki stanowiły szympansy. Myślę, że ta umowa jest najlepsza z możliwych dla wszystkich stron i trzeba się pogodzić z tym, że nigdy nie poznamy jej warunków.
Poza wszystkim - cóż z odszkodowania ? Przecież w ramach odszkodowania Motorsport Italia nie sprawi, że Mini do mety dojedzie.
mwieczor napisał(a):Skąd pewność, że będzie lepiej ?
Prodrive - oba przygotowywane przez nich Mini Mentos Ascania nie dojechały do mety w Portugalii,
First Motorsport - Duval nie ukończył rajdu w ich Mini.
mwieczor napisał(a):wanderer napisał(a): Wcale nie teryaz, bo tuz po ujawnieniu planow na ten sezon bardzo duzo osob wieszczylo, ze K. bedzie walczyl glownie z samym soba lub o dojechanie do mety.
Cóż, niestety trafili, ale takie wieszczenie to nasza narodowa specjalność. Kościuszko i Lotos podjęli ryzyko - jakby wyniki były na poziomie Atkinsona, wszyscy by im gratulowali trafnej decyzji ... Poczekajmy, zobaczymy co będzie dalej.
żółtodziób napisał(a):Oj, to jest Polska, a spółka państwowa, więc nie byłbym tego taki pewien. Większość spółek skarbu państwa to nawet nie jesty burdel - to pożar w burdelu, niegopsodarność, brak przepływu informacji, wszystko co się rozumie przez pojęcie "kręcić lody" - to jest właśnie obraz tych spółek. Na jakichś polach mogą ddziałać profesjonalnie, ale całość jest niespójna, niekonsekwentna, oparta na układach i wazelinie. Możliwe, że albo źle napisali umowę, albo mają to głęboko w dupie, bo nikt w tej spółce nie beknie za tego typu stratę.
żółtodziób napisał(a):Prosta sprawa - gorzej juz być nie może. Nawet jeśli Prodrive'owi zdarzają się wtopy to na pewno nie jest aż taka druciarnia jak MI.
żółtodziób napisał(a):Oj, to jest Polska, a spółka państwowa, więc nie byłbym tego taki pewien. Większość spółek skarbu państwa to nawet nie jesty burdel - to pożar w burdelu,
żółtodziób napisał(a):Ale przynajmniej wróci się wtopiona kasa i może MI dałoby to do myślenia.
mwieczor napisał(a):
Skąd pewność, że będzie lepiej ?
Prodrive - oba przygotowywane przez nich Mini Mentos Ascania nie dojechały do mety w Portugalii,
First Motorsport - Duval nie ukończył rajdu w ich Mini.
rallyfun napisał(a):mwieczor napisał(a):
Skąd pewność, że będzie lepiej ?
Prodrive - oba przygotowywane przez nich Mini Mentos Ascania nie dojechały do mety w Portugalii,
First Motorsport - Duval nie ukończył rajdu w ich Mini.
Bo Sordo w Mini z Prodrivu walczyl z Ogierem o zwyciestwo w rajdzie Francji i to pokazuje jaki potencjal ma taka konfiguracja a w wielu rajdach robil czasy pierwszej piatki. Pewnosci ze bedzie lepiej nikt nie da ale kazdy wie ze gorzej nie bedzie.
wanderer napisał(a):Wbrew pozorom to nie jest szczegolnie Polska specjalnosc, czy specjalnosc spolek panstwowych. W korporacjach tez potrafi byc rownie wielki burdel. Nawet nie trzeba szukac przykladow poza motorsportem - BMW sie klania.
mwieczor napisał(a):Wyobrażasz sobie sytuację, jakby przed Portugalią zmienili dostawcę na Prodrive i efekt by był taki jak u Ukraińców ???
mwieczor napisał(a):Jednak specyfika branży paliwowej jest taka, że siłą rzeczy działa się na międzynarodowym rynku, więc jakieś standardy muszą działać.Nie jest to też LOT, gdzie sposobem zarządu na pozyskanie kasy jest żebractwo od rządu.
mwieczor napisał(a):
Myślę, że MI jest jeszcze głębiej w d... niż Kościuszko.
Nie mają żadnego innego klienta na drugie Mini, a po tym jaki poziom prezentują, raczej wskoczą na pierwsze miejsce listy "unikać" u potencjalnych klientów na długi czas.
luxxx napisał(a):A przypadkiem Prodrive juz nie sprzedał Mini ??
jacq napisał(a):ktoś już scenariusz zmiany auta tutaj zapodałczyli teraz reszta sezonu to nauka nowego auta, więc jakie będą wypowiedzi przed/po/w trakcie rajdu to już przesądzone
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości