(M.Ś.) Skoda Fabia WRC

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez Baca » sobota, 11 paź 2003, 15:36

Jest jeszcze tekst w innym języku - niemieckim :wink:

http://www.rallye-magazin.de/index.php? ... ews_detail

Swoją drogą Skoda ma swoich testerów. Dlaczego więc teraz nie korzystała z ich usług jeśli to było "zwykłe" testowanie?
Czyżby więc angaż Kresty? Roman bez dwóch zdań jest bardziej perspektywiczny niż Didier. Pewnie też kontrakt miałby niższy niż Francuz, więc wątek ekonomiczny też nie jest bez znaczenia.
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków


Postprzez Wilu » sobota, 11 paź 2003, 16:08

nie bez znaczenia jest także jego narodowość, czechosłowacki wóz i kierowca, to niewątpliwy atut Kresty. wygranie odcinka specjalnego w Niemczech też napewno pomogło.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Sergiey » środa, 15 paź 2003, 14:43

Czeski.... :D
gg://1569993 Gadu-Gadu
---
Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.
Ernest Hemingway
Avatar użytkownika
Sergiey
A5
 
Posty: 594
Dołączył(a): czwartek, 29 maja 2003, 08:43
Lokalizacja: Kraków-Żory

Postprzez Wilu » piątek, 17 paź 2003, 16:49

kurcze ten czechosłowacki to dziwny język niby się kuma a nic nie wie. link: http://www.motorhome.cz/news/modules.ph ... le&sid=415 , cóż przydługawy ale wspomina o Danielu Soli jako o możliwym kierowcy fabi wrc, ja nie mam nic przeciwko, jak będzie gonił tak jak miśkami.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Baca » wtorek, 21 paź 2003, 17:46

Pojawiła się fotorelacja z testów Fabii gdy za kierownicą siedział Kresta:

http://www.ewrc.cz/
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Baca » czwartek, 30 paź 2003, 23:39

Tego wątku na łamach forum jeszcze nikt nie poruszal. Nie wiem czy zwróciliście uwagę na to co mówił Borowczyk w relacji z Katalonii na TV4 - pojawiły się pogłoski o tym, że w przyszłym sezonie Skoda wystartuje jedynie w połowie eliminacji. Pozostały czas przeznaczy na testowanie Fabii.

Pierwsze pytanie jakie się ciśnie na usta - ile wurców będzie w poszczególnych eliminacjach w przyszłym roku? Około 10?
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez pwrc » piątek, 31 paź 2003, 00:11

Baca: pozostaje tylko podziekować FIA,
ja bym zadał inne pytanie-co bedzie w 2005?
pewnie 18 eliminacji, z czego jedna na Islandii i jedna w RPA

co do Fabii-wg mnie skład Auriol-Gardemaister sie nie sprawdza
owszem, auto topowe nie jest, ale oni nawet w sprzyjajacych okolicznosciach nie robia dobrych wyników
Skoda nie zaryzykowałaby wiele eksperymentujac z zatrudnianiem młodych kierowców, tak jak zrobiło Mitsubishi z Paasonenem
Avatar użytkownika
pwrc
A5
 
Posty: 667
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 19:14
Lokalizacja: w-wa

Postprzez darekH » piątek, 31 paź 2003, 11:42

dokladnie Czesie maja Kreste i na ich miejscu podazalbym w kierunku Forda , zrezygnowal z wielkich nazwisk postawil na mlodych i reszte budzetu wladowal w samochod, i jak widzimy Ford jezeli brac techniczny aspekt chyba nie ma sobie rownych, silnik maja najmocniejszy , a kierowcy okazali sie przebojowi i przyniesli kilka spektakularnych zwyciezstw, nie mozna z tego oczywiscie wyciagac wniosku ze to jest regula, ale jak wiadomo czy to w F1 czy w WRC rozwoj technologiczny jest zwiazany z kasa, dlaczego Peugeot byl taki szybki ( jest nadal ), bo byl bardzo mocno finansowany, Citroen skolei testowal prawie 2 lata , zatrudnienie mlodego i glodnego sukcesu kierowcy , a za takiego uwazac mozna Kreste , moim zdaniem byloby dobrym posunieciem, Toni moglby zostac , ale Auriolowi bym podziekowal, a Skoda powinna skupic sie na dobrym prowadzeniu samochodu a potem szukac mocy w silniku, a nie na odwrot, bo znana chyba jest historia Seata ktory mial dosyc dobry silnik ale rozlozenie mas i zawias mieli taki ze nie dalo sie tego skutecznie przeniesc na nawierzchnie
gg:3048339
Avatar użytkownika
darekH
N2
 
Posty: 199
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 11:28
Lokalizacja: Gdansk

Postprzez Wilu » piątek, 31 paź 2003, 22:23

no nie zgodzę się, że kierowcy są słabi w 100%. Toni kręci świetne czasy, to fantastyczny kierowca. Popatrzcie co wyczyniał octavią. on jest przyszłością czechosłowackiego teamu, no i Kresta albo Sola. niestety żabojad się nie sprawdza i mimo sympati jaką go dażę uważam, że jest do wymiany. ale nie wykluczone że tak właśnie się stanie.

auto jest dobre, tylko słabe jednak widać że z poprawkami tracą około 0,8 na km. na mokrym jest lepiej świadczą o tym kontaktowe czasy na Kataloni. zawieszka jak twierdzą oki, powinni popracować nad przeniesieniem, reakcją na pedały i mocą.

aha oby wogóle wystartowali w sezonie. jest nowy wywiad z Tonim na www.ewrc.cz ale ja nie gaworze po czechosłowacku i nie kumam.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Baca » sobota, 1 lis 2003, 19:12

Dwa łyki statystyki :wink: - liczby dla Fabii są okrutne. Od momentu debiutu w Niemczech - Skoda zdobyła w klasyfikacji producentów w sześciu eliminacjach jeden punkt! Dla porównania w pierwszych siedmiu eliminacjach 2003 roku zdobyła tych punktów 20.

Reprezentanci Skody jeżdząc Fabkami nie zdobyli jeszcze punktów w klasyfikacji indywidualnej. Auriol i Gardemeister w początkowej fazie sezonie kiedy jeżdzili Octavkami zdobyli ich odpowiednio 4 i 9.

Co do składu zespołu - według mnie lepszym rozwiązaniem byłoby zatrudnienie Kresty niż Auriola. Ale na temat kontraktów w Skodzie pewnie dowiemy się po ostatniej eliminacji mistrzostw świata.
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Wilu » sobota, 1 lis 2003, 20:38

tak ale im ciężko się przebic w rajdach asfaltowych, octavia też na początku nie była jakimś rewelacyjnie dopracowanym wrc. odstawała od czołówki, nie mniej nie to jest tak do końca ważne. ważne aby udało się auto dopracować, a na to szansa jest. myślę że w Walii się z dobrej strony pokaże szczególnie Gardemeister.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Hultay WRC » niedziela, 2 lis 2003, 19:50

Wiecie co Borowczyk powiedział dziś w relacji z Rajdu Katalonii? Ponoć chodzą plotki, że zespół skody wysłał zapytanie do FIA, czy może wystartować w przyszłym sezonie tylko w połowie eliminacji :!: Podobno chcą się skupić na rozwoju Fabii. FIA sucks :!: To okropne :!: Jeszcze troche to zostanie tylko cztery marki w WRC...
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez Hultay WRC » niedziela, 2 lis 2003, 20:20

Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez Arti » czwartek, 6 lis 2003, 00:55

W listopadzie 2003 nastąpi debiut w CZECHACH rajdowej Skody Fabii WRC za kierownicą Fina Toni Gardemaistera. Na liście jest też Skoda Fabia WRC przygotowana w wersji rallycrossu. Cała lista jest dostępna na mojej stronce. Zapraszam.
Avatar użytkownika
Arti
N3
 
Posty: 300
Dołączył(a): środa, 2 lip 2003, 11:08
Lokalizacja: Nowa Ruda

Postprzez Baca » czwartek, 27 lis 2003, 20:18

Może już to widzieliście :wink: Na stronce

http://www.ewrc.cz./

jest fotogaleria z kolejnych testów Fabii - które odbyły sie 26 listopada w Bele pod Bezdezem. Tym razem w roli testera wystąpił Armin Schwarz!
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron