MSG Racing napisał(a):viper napisał(a):MSG Racing napisał(a):Tak dokładnie.
Do tego regulamin daje do jednej grupy z autami R3 i R2 te tańsze CC SCS z silnikami 1.2. Paranoja jakaś. OK jeden plus tego jest bo może z 2-3 takie CC są w całym rajdzie czy sezonie. Ale jak potem jego właściciel ma znaleźć sponsora skoro ciężko o wynik w klasie.
Na chwile obecną 3L ma trudne do ułożenia przepisy. O ile eRki są sensownie w klasie Open to nie można zabronić startów innym A-grupom bo krzywdzące byłoby podejście przeniesienia Agrupy TypeR do klasy Open. Choć jest o jakiś pomysł.
Połączenie RPP i 3L może coś tu pomóc. Będzie więcej załóg i się to jakoś zatrze. Ci lepsi będą napędzać tych z tyłu. Niemniej jednak powinny być ograniczenia co do sprzętu. Np eRki itp jadą tylko w swojej klasie. Nie homologowane uważam że spokojnie może być tak jak było w 2011.
W Rpp nie rozdziela sprzetowo, bo nie po to wprowadzali nowy podział na klasy. Po za tym to by był strzał w kolano jeżeli chodzi o zwiększenie frekwencji w MP, bo żaden zawodnik nie wychylil by nosa po za rpp. W tej chwili powoli zaczyna sie bardziej opłacać jeździć w MP autem mniej doinwestowanym, typu klasy 8,9,10 niż bawić sie w wyścig zbrojen w rpp, a bedzie coraz gorzej. Moim zdaniem dobrze robią, bo kombinują tak, ze by bardziej opłacało sie jeździć w MP.
Natomiast widać, ze ktoś chce zrobić coś pożytecznego tylko trzeba na to trochę czasu.
Ale ja pisałem o 3Lidze a nie o RPP.
Wiem , ale to nie ma znaczenia, bo 3 liga tez opiera sie na samochodach według homologacji. Wobec tego wiele przepisów w 3 lidze opiera sie na przepisach MP. Po za tym tak naprawdę z każdego auta możesz zrobić potwora nawet z astry czy kadeta, wiec zakaz jednego type r nic nie wniesie. Frekwencja w rpp jest dobra, a póki bedzie funkcjonować 2 liga czyli rpp to nie ma szans , zeby frekwencja była w 3 lidze. Na połączenie 2 i 3 ligi nie ma szans bo w 2 są obowiązkowe homologacje. ZebY 3 liga ruszyła z frekwencja to 2 liga musiała by być zlikwidowana.