WRC to zobaczą ludzi z branży choć też nie wszyscy. Potrzebne jest też coś innego, ogólnego tak aby docierać do większej liczny ludzi.
Coś takiego jak to http://www.facebook.com/pages/Rally-is- ... 29?sk=wall
Moderator: SebaSTI
Możemy to wstawić np.na fecbooka, nk, twiter itp?Motulski napisał(a):Gracko napisał(a):
Motulski - ostro zagraleś, kontrowersyjnie i niestety bardzo celnie. Rozesłałbym to na Twoim miejscu gdzie się da.
No jako kibice możemy coś zrobić, żeby coś sie zmieniło...samo się nie zrobi !
Robimy np zrzute jakąś jako kibice i już wstawiamy jako reklame do Magazynu WRC...to na pewno ktoś zobaczy ! Tylko, żeby konsekwencje były pozytywne !
Karol napisał(a):viper napisał(a):Dla mnie jedne z najbardziej chorych sytuacji, to takie np. zeby zostac dzisiaj kierowca fabrycznym to nie wystarczy mieć umiejętności tylko trzeba mieć worek pieniędzy. Kiedyś kierowca fabryczny to był gość ,ktory za to miał jeszcze płacone , ze był fabryczny, a dzisiaj to on musi kasę przynieść, zebY nazywać sie kierowca fabrycznym .
Dawniej żeby stać się kierowcą fabrycznym też trzeba było mieć worek pieniędzy, do zespołu fabrycznego nie brali z ulicy Nie ma co idealizować dawniejszych czasów. Teraz też zespoły fabryczne płacą dobre pensje swoim kierowcom, nie przesadzajmy. Citreon ma dwóch kierowców na kontrakcie, Ford Latvale, Sordo i Meeke mają kontrakt z prodrive. Do tego, kierowcy, którzy wnoszą swoje pieniądze do zespołów często mają profity od swoich sponsorów. Taka sama sytuacja jest w F1, gdzie sponsorzy wchodzący razem z kierowcą pozwalają na pokrycie m.in gaży kierowcy. Chyba, że mówisz o polskich rajdach, gdzie we współczesnych czasach zespoły 'fabryczne' rzadko kiedy (bądź nigdy) miały budżet bez wkładu kierowcy.
Motulski napisał(a):A może KIA wzieło by się za rajdy ? Fajnie by było...
Chyba rajdy są bardziej "medialne " i popularniejsze niż wyścigi no i chyba chętnych więcej by było...
Tani puchar jak znalazł !
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości