Moderator: SebaSTI
viper napisał(a):Dlatego nie rozumiem co to znaczy rozwinięcie projektu. Jak ma sie homologacja astry do kadeta, a calibra 4 na4 to już wogule inna bajka. Regulamin MUSI być taki sam dla wszystkich, a tu są rożne książki homologacyjne. Jednym słowem to co napisałeś to już dyskwalifikuje ten projekt jako wszystkie ople do jednego wora. W przypadku markowych pucharów regulamin po części można zrobić osobny, a fundamentem do tego może być TYLKO jedna książka homologacji, bo to ma wówczas ręce i nogi. Kwestia co ma być tym ograniczeniem to kwestia do ustalenia miedzy zawodnikami. Dowodem na to co pisze jest klasa N4-, która oczywiście nie wypalila, ale w kwestii regulaminu polegała mniej wiecej na tym co w/w (bylo tam np. Zakaz stosowania duzego hamulca). Każda rywalizacja musi opierać sie na jednym regulaminie. Oczywiście jak ktoś chce sie bawić to mu wszystko jedno, ale jak ktoś chce sie ścigać to wtedy jest problem.
menson napisał Wiem o czym mówię bo pomagam w startach Marcinowi Górnemu i koszt przejścia z 15 na 17 był taki że sprzedał wszystkie 15 i kupił wiadomo że mniejsza ilość 17 ale to były 17 które na krótszym przełożeniu robią dużo lepszą robotę niż 15 a jeśli chodzi o silnik to była całkowita seria, a zawias bilstein po regeneracji przed sezonem ale był tak samo zregenerowany jak przed dzwonem na krakowskim w 2010 podczas którego to własnie zawias nie wyrabiał i kogoś by nie zapytał z astry kto chce jechać szybko to na bilsteinie to nie wyda. Z czołówki tylko Sergiusz Janowski jechał na HP cały sezon.
kramar napisalCalibra 4x4 odpada bo homologacje miala tylko wersja z turbo. Pozostaje tylko 2wd z silnikiem C20XE dokladnie tym samym co Kadett i Astra F.
Regulamin jest jeden dla wszystkich a rozne ksiazki homologacyjne raczej otwieraja wiekszej ilosci zawodnikow mozliwosc scigania w pucharze niz go dyskwalifikuja
menson napisał(a):Kolego właśnie że przejeżdził, a co tych km w RSMP to jak były dwie rundy podczas dolnośląskiego czy świdnickiego to myślisz że jak jechali?? na jednych slickach przejechali 3 rajdy rpp a nie jeździli w ogonach. Mówisz o nowych oponach pokaż mi kogoś kto w rpp w pucharze astry jechał na nowych oponach?? Sergiusz jechał na 16 które pamietają czasy jego hondy w a6 i dalej sa oki. astra nie je tak opon jak c2 czy nawet honda
robros napisał(a):A skąd wiesz, że jest mało dozbrojonych Astr albo Kadetów czy Calibr. Znasz ich specyfikacje?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości