Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez maniutek » poniedziałek, 2 sty 2012, 00:12

skąd wy w vti macie 170 kuca ??
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu tylko żuje pszczoły
Avatar użytkownika
maniutek
N1
 
Posty: 51
Dołączył(a): środa, 21 gru 2011, 17:53
Lokalizacja: jelenia góra


Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez Rallyman BBS » poniedziałek, 2 sty 2012, 00:34

srednio Nka w VTI ma 174KM waga srednio 1080-1145kg
...a taki ładny był-amerykański...
Avatar użytkownika
Rallyman BBS
N2
 
Posty: 143
Dołączył(a): niedziela, 17 lip 2005, 16:44

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez MaxiA7 » poniedziałek, 2 sty 2012, 01:39

Samochody są niewinne,to czy Type r zaiwania czy c2 jest wolniejsze to niema aż takiego dużego znaczenia, bo tylko w polsce rajdy są za szybkie,gdzie właśnie nadrabia się mocniejszą furą, w innych krajach to się prawie niezdarza bo są bardziej oesy techniczne przy mniejszych prędkościach,gdzie Typery zdychają i dostają baty od C2 czy 206 czy nawet clio.A to że u nas są szybkie odcinki wiekszość w RPP by chciała jeździć typerami i dobrze się składa że te klockowate hondy na biednym zawieszeniu są kiepską bronią bo inaczej powstałby tani puchar Typera :lol: a tak kierowca Astry przeważnie jak ma kase na typera to niema już na profi zawias więc woli pościgać się w Pucharze astry i zamiast na zawias wyda na starty.Zostają "bogaci" którzy pakują w auto kupe kasy,lecz brakuje im tego jednego...tego czegoś by wygrywać,tego czego się niekupi za pieniądze i tak o to się ściga w rpp. Stojąc na odcinku Rpp to wygląda to tak, że wygrywają przeważnie ci z talentem gdzie po wielu sezonach w słabszych autach wsiedli wreszcie do mocniejszego,lub ci z talentem w słabej furze ale wykorzystując ją na maxa.A ci bogaci co budują auto za miliony na kilka sezonów,ci bogacze co zawsze w klasie mają najmocniejszą fure,zawsze są z tyłu,pyrkają i mocą chcą nadrobić swoje umiejętności ale zawsze im to niewychodzi i to jest u nas w niższych rajdach piękne,jak to się mówi jak się rajd ogląda: auto gwizda tylko kierowca pi...."
Avatar użytkownika
MaxiA7
N2
 
Posty: 126
Dołączył(a): piątek, 26 paź 2007, 12:17
Lokalizacja: dolnyśląsk

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez Sejol » poniedziałek, 2 sty 2012, 11:22

@Up
Problem jest bardziej złożony, wsiądź i przejedź rajd to zobaczysz.
Sejol
N3
 
Posty: 267
Dołączył(a): niedziela, 21 mar 2010, 19:50

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez viper » poniedziałek, 2 sty 2012, 14:16

do maniutek -skąd wy w vti macie 170 kuca ??

Seryjnie civic vti ma 160KM. Robisz szerszy wydech, strojenie komputera i bez większego wysiłku jest 170KM, a jak mu skrócisz przełożenie i założysz szperę to ten zysk czasowy jest dużo lepszy. Więcej nie potrzeba kombinować, bo to są już koszty, a to co wymieniłem to takie minimum i standart nawet na poziomie rpp i jest to N2.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez maniutek » poniedziałek, 2 sty 2012, 14:21

Rallyman BBS napisał(a):srednio Nka w VTI ma 174KM waga srednio 1080-1145kg



coś masz strasznie mocne te vti-ki

B16A2, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 160 KM
B16A, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 170 KM


nie licząc tego że w n-ce i a te co w RPP latają mają tak pod 163-165 kunia ale kij z tym bo nie o tym ten temat miał być.
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu tylko żuje pszczoły
Avatar użytkownika
maniutek
N1
 
Posty: 51
Dołączył(a): środa, 21 gru 2011, 17:53
Lokalizacja: jelenia góra

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez viper » poniedziałek, 2 sty 2012, 14:54

maniutek napisałcoś masz strasznie mocne te vti-ki

B16A2, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 160 KM
B16A, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 170 KM


nie licząc tego że w n-ce i a te co w RPP latają mają tak pod 163-165 kunia ale kij z tym bo nie o tym ten temat miał być.


no to co źle :D jak przeciętne 206, czy saxo ma 120-125, ba nawet dzisiejsza c2 ma tyle samo koni. Z resztą nie chodzi o 5 czy nawet 10KM w te czy w tamte. Żaden z wymienionych samochodów w tej klasie n2 nie ma najmniejszych szans, a vti będzie nawet szybsza od większości A6 jeżdżących w rpp nie licząc oczywiście c2 r2.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez Rallyman BBS » poniedziałek, 2 sty 2012, 20:22

maniutek napisał(a):
Rallyman BBS napisał(a):srednio Nka w VTI ma 174KM waga srednio 1080-1145kg



coś masz strasznie mocne te vti-ki

B16A2, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 160 KM
B16A, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 170 KM


nie licząc tego że w n-ce i a te co w RPP latają mają tak pod 163-165 kunia ale kij z tym bo nie o tym ten temat miał być.


pewnie czytajac widziales z pisze o Nce czyli auta startujace na naszym rajdowym podworku a nie o seryjnych autach... ale jak juz piszesz o seriach to w katalogu ma 160km a tak naprawde maja o 7km mniej. Czesi budujac prawdziwa Nke ( nie takie ... jak u nas) wyciskaja z b16a2 prawie 200kuca.
Vti ma problem z nadwaga no i z FD (czy to jajko czy EK4 w Nce) no chyba ze klowka :wink: ale na leb bije prawie wszystkie auta startujace do tej pory w PPZM, trakcją 8)
...a taki ładny był-amerykański...
Avatar użytkownika
Rallyman BBS
N2
 
Posty: 143
Dołączył(a): niedziela, 17 lip 2005, 16:44

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez qbus » poniedziałek, 2 sty 2012, 21:16

Po pierwsze 200 KM eNkowe VTi to można sobie między bajki włożyć :)
Po drugie Czesi kompletnie nie trzymają się homologacji, jeżdżą (podobnie jak Węgrzy) na przełożeniach z Integry albo ogólnodostępnym homologowanym w EG6 w A gr. FD 4.9.
Trzecia sprawa nie tylko mocą max się jedzie ale to już zupełnie inny temat.

Właściwie o co chodzi teraz w tej dyskusji? :)
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez Przem_106 » poniedziałek, 2 sty 2012, 23:49

qbus napisał(a):Właściwie o co chodzi teraz w tej dyskusji? :)


Dokładnie. O co chodzi?
VTI i jego konstrukcje, masę i moc znają wszyscy juz od 17 lat TAK?
VTI moze wystartowac w RPP kazdy kto ma licencję i moze nią wygrywac generalkę, grN i N2 od początku istnienia pucharu TAK?
VTI i jest tani, szybki i bezawaryjny TAK?
To dlaczego kazdy nim nie startuje?
To dlaczego tylko w samej histori klasy N2 w latach 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2009 i 2010 zwycięzali kierowcy 106/saxo?

Sory, ale moim zdaniem kazde auto moze byc konkurencyjne. Musi byc tylko solidnie przygotowane i wyposazone w to co ułatwia mu szybkie poruszanie. Sztuką jest znalezinie kompromisu pomiędzy kosztami, a konkurencyjnoscią.

A ze RPP jest drogi i będzie jeszcze drozszy? no coz. Co roku tak jest.
Przeciez nie kazdy musi go wygrac. Ba wygranie go nie daje absolutnie zadnej gwarancji rozwoju dalszej kariery więc po co tyle krzyku i pretensji. Zeby za zwycięztwo RPP dawali chociaz czapkę gruszek.

Jestes szybki, udowodnisz to kazdym autem!
Jestes szybki, masz szansę na wygraną!
Jestes szybki, zauwazą cię kibice!
Jestes szybki, to i tak nikt z moznych nie wyciągnie do ciebie ręki, więc albo pogodzisz się z tym i będziesz bawił się jazdą, a nie się zbroił lub poprostu zrezygnuj :wink:
pozdrawiam
Przem_106
 
Posty: 22
Dołączył(a): wtorek, 16 cze 2009, 14:35

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez ptakwrc » piątek, 6 sty 2012, 23:45

Rallyman BBS napisał(a):
maniutek napisał(a):
Rallyman BBS napisał(a):srednio Nka
Vti ma problem z nadwaga no i z FD (czy to jajko czy EK4 w Nce) no chyba ze klowka :wink: ale na leb bije prawie wszystkie auta startujace do tej pory w PPZM, trakcją 8)


VTi to ja bym powiedzial ze ma przede wszystkim problem ze skrzynia do grupy N :wink:
RFRTEAM.FORA.PL
Avatar użytkownika
ptakwrc
A5
 
Posty: 572
Dołączył(a): wtorek, 9 wrz 2003, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez Rallyman BBS » poniedziałek, 9 sty 2012, 12:27

ptakwrc napisał(a):
VTi to ja bym powiedzial ze ma przede wszystkim problem ze skrzynia do grupy N :wink:


przecierz napisalem FD :roll:
...a taki ładny był-amerykański...
Avatar użytkownika
Rallyman BBS
N2
 
Posty: 143
Dołączył(a): niedziela, 17 lip 2005, 16:44

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez qbus » środa, 11 sty 2012, 11:56

Jaki jest problem z eNkowym przełożeniem do VTi? Homologowane "seryjne" 4.4 jest przecież dostępne.

Z zasłyszanych i potwierdzonych informacji, Puchar C2 poleci w tym roku w ramach RPP.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez blackhawk » środa, 11 sty 2012, 19:20

Ja tez słyszałem ze C2 zostają przeniesione do RPP- myślę ze to doskonały plan i ciesze się ze Citroen chce wspierać młodych zawodników. Ciekawe kto przesiądzie się do C2 z naszych pucharowiczów? Macie jakieś info na ten temat?
blackhawk
 
Posty: 3
Dołączył(a): piątek, 3 kwi 2009, 13:08

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez MSG Racing » środa, 11 sty 2012, 19:26

hahaha wspierać młodych zawodników. Dobre, naprawdę dobre :lol:
Pierwsze pytanie zanim coś zacznie się pisać to to czy to będzie puchar czy tylko klasa. Mnie wydaje się że tylko klasa.
Super sprawa puchar C2 w RPP nie wiem jak duża jest różnica w kosztach startów ale to raczej podnosi koszty w RPP.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron