przez Matthias Schmidt » piątek, 7 paź 2011, 14:25
Tak, kremer ma tu rację, że Petter jest w innej lidze w porównaniu do Antonyego. A poza tym ważna uwaga - Solberg ma auto tak samo nowe i w tej samej specyfikacji co Loeb, co też kremer słusznie zauważyłeś.
Petter może cierpieć co najwyżej ze względu na inne przygotowanie samochodu. Różni się ono w prywatnym, małym i "niskobudżetowym" Petter Solberg World Rally Team, od fabrycznego Citroen Total WRT. I myślę, że w tym sezonie to ma główne znaczenie. Aczkolwiek fabryczne auta mimo wszystko idą trochę do przodu, a w takich sytuacjach Petter zostaje w tyle.
Co do Antony Warmbolda - szkoda trochę takich kierowców jak on. Nie był szybki, utalentowany, ale miał tą pasję i zapał. I szkoda, że ta jego kariera w Mistrzostwach Świata tak szybko się skończyła. Pewnie nie wiadomo jak szczytowych wyników nigdy by nie osiągnął, ale coś by na pewno wniósł. Nie dziwię się jego rozgoryczeniu co do tego wpisu. Ma żal do M - Sportu i to jest zrozumiałe, ale musi zrozumieć, że gdyby był megatalentem osiągałby lepsze wyniki i prędzej czy później trafiłby do jakiejś fabryki.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)