Świat WRC

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez jackill » poniedziałek, 14 lut 2011, 21:35

W relacji o tym mówili, Block był "featured driver for this rally". Na kolejnym rajdzie poświęcą więcej uwagi kolejnemu. Zapewne nie będzie to kierowca z czołówki a z końca stawki, żeby i tym słabszym zapewnić czas antenowy, bo liderów i tak pokażą.
Avatar użytkownika
jackill
 
Posty: 7
Dołączył(a): wtorek, 13 kwi 2010, 19:30


Postprzez marrcus » wtorek, 15 lut 2011, 00:40

leciało na ESPN a to chyba amerykańska stacja, więc trudno sie dziwić, na tv4 kościuszke tez zawsze pokazywali mimo że nie wrc
Avatar użytkownika
marrcus
N3
 
Posty: 492
Dołączył(a): sobota, 14 cze 2008, 17:24
Lokalizacja: Gorzów

Postprzez MrAntystenes » środa, 16 lut 2011, 00:19

ESPN UK to coś innego niż ESPN US.
W USA WRC idzie z 9 miesięcznym poslizgiem na Discovery HD Theater późno w nocy.
ESPN UK to tv premium (+10 funtów miesięcznie za 3 kanały do abonamentu)
MrAntystenes
 
Posty: 14
Dołączył(a): niedziela, 18 kwi 2010, 21:19

Postprzez Booogi » poniedziałek, 21 lut 2011, 13:10

"The promoter of the World Rally Championship – North One Sport – is reported to have secured its future with a massive cash injection from Russian billionaire Vladimir Antonov."

http://www.maxrally.com/news/entry/russ ... _promoter/
Janusz na zawsze w naszej pamięci...[ ' ]
Avatar użytkownika
Booogi
A5
 
Posty: 945
Dołączył(a): sobota, 14 sie 2004, 18:25
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Jarek55511 » czwartek, 10 mar 2011, 11:47

I będzie VW Polo WRC :D
Wkońcu po zmianach na nowe WRC wchodzą nowi producenci,a nie odchodzą :lol:
Avatar użytkownika
Jarek55511
S1600
 
Posty: 2563
Dołączył(a): piątek, 2 kwi 2010, 12:40
Lokalizacja: Stara Łomnica

Postprzez adamlen » czwartek, 5 maja 2011, 20:02

Dziś potwierdzone wejście VW. Było to już niemal pewne od dawna, ale bardzo się cieszę, że to właśnie będzie Polo a nie Scirocco albo new beetle. :D
Avatar użytkownika
adamlen
A6
 
Posty: 1233
Dołączył(a): sobota, 20 lis 2004, 21:09
Lokalizacja: Pogranicze trzech województw

Postprzez MSG Racing » czwartek, 5 maja 2011, 20:44

Mnie by właśnie bardziej Scirocco ucieszyło min dlatego, że byłoby to auto na miarę Celici i by się nieco bardziej wyróżniało. Dobrze, że się coś dzieje i pojawiają się nowi producenci. Ciekawe co będzie ze skodą bo ponoć testują na hamowniach 1.6T.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Jarek55511 » poniedziałek, 9 maja 2011, 22:35

MSG Racing napisał(a):Mnie by właśnie bardziej Scirocco ucieszyło min dlatego, że byłoby to auto na miarę Celici i by się nieco bardziej wyróżniało. Dobrze, że się coś dzieje i pojawiają się nowi producenci. Ciekawe co będzie ze skodą bo ponoć testują na hamowniach 1.6T.

No i prawdopodobnie będzie Skoda WRC :lol:
Super że będzie więcej fabryk w mistrzostwach świata.
Avatar użytkownika
Jarek55511
S1600
 
Posty: 2563
Dołączył(a): piątek, 2 kwi 2010, 12:40
Lokalizacja: Stara Łomnica

Postprzez skandal » wtorek, 10 maja 2011, 11:30

Jarek55511 napisał(a):No i prawdopodobnie będzie Skoda WRC :lol:
Super że będzie więcej fabryk w mistrzostwach świata.


Czy to nie jest tak że Skoda pracuje nad tym silnikiem który później będzie służył zarówno do Skody S2000 i do Polo WRC ??

Bo moim zdaniem VAG nie wpuści dwóch fabryk do WRC żeby ze sobą konkurowały ... co myślicie ?
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
skandal
N3
 
Posty: 357
Dołączył(a): czwartek, 25 maja 2006, 01:02

Postprzez Mad Max » wtorek, 10 maja 2011, 11:52

Myślę że dwie niezależne ekipy fabryczne z jednego "koncernu" to bardzo prawdopodobna opcja jak pokazuje przykład Peugeota i Citroena, oraz wedle tego co mówi Nissen a on wyraźnie powiedział że istnieje taka możliwość. Tylko teraz pytanie co na to Skoda ?? Czy wolą zostać dalej w IRC i tam dalej być wyróżniającą się ekipą, czy spróbować ponownie z WRC gdzie czeka ich "nie wiadomo co".
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Postprzez rallyspeed » czwartek, 12 maja 2011, 12:01

Nowe WRC jak dla mnie wygląda słabiej w akcji (mimo że czasy są lepsze). W starym na wyjściu z zakrętu widać było moc, samochód przesuwało na zewnętrzną, widać było masę i ogólnie był to potwór. Teraz wszysko złagodniało, nowy wurc jest tak lekki że wydaje się że unosi sie nad nawierzchnią, nie czuć masy i jazda wydaje sie łatwiejsza.
Wolę ogłądać przejazdy WRC z dwóch ostatnich sezonów (Japonia , Australia, NZ, Mex) zamiast z tego.
Myślę że może już jakieś 30 koni więcej i nowe wurc może odzyskać pazur, nie wiem tylko dlaczego turbinę też zmniejszyli?
Obrazek
Avatar użytkownika
rallyspeed
A5
 
Posty: 981
Dołączył(a): piątek, 22 lip 2005, 08:41
Lokalizacja: lubelskie

Postprzez Cogonieznajom » piątek, 13 maja 2011, 17:56

Jak szedł Rajd Polski w WRC to pierwszy i ostatni raz miałem możliwośc zobaczenia na żywo jak to piekło na kołach sie przemieszcza. I to było piekło. Póki nie zobaczę obecnych WRC na własne oczy to się nie wypowiadam, ale faktycznie jak kolega rallyspeed napisał, w starych Wurcach widać było tą masę i moc. Dzisiaj jakoś nie...:)
Avatar użytkownika
Cogonieznajom
A6
 
Posty: 1917
Dołączył(a): piątek, 1 kwi 2005, 10:54
Lokalizacja: Łódź (dawniej Wałbrzych)

Postprzez MSG Racing » piątek, 20 maja 2011, 01:09

http://es.rallyreportwrc.com/2011/05/pe ... rmar-r4-2/ Jeśli ktoś zna hiszpański to może się dowiedzieć, że Peugeot ma wrócić do WRC z modelem 208, Citroen stworzy DS4 R4 a w ciągu najbliższych 3 lat możemy zobaczyć także Renault w walce o czołowe miejsca w WRC.
Ciekawe co z tego zostanie zrealizowane.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez postmortem90 » piątek, 20 maja 2011, 09:24

ewentualnie można jeszcze pooglądać stare wurce w sąsiednich krajach lub w polsce na barbórce w grudniu. Uważam że zanim znikną to będą sie cieszyć powodzeniem bo sam Krzysiek Hołowczyc po testach Mini powiedziałe że "to nie to samo..". Osobna sprawa to mistrzostwa świata... rzeczywiście dla mnie sie niczym nie różnią od S2000 które nie są widowiskowe. Może gdy zobacze je na żywo to zmienię zdanie... zobaczymy
http://cmr.rally-zone.pl Obrazek
Avatar użytkownika
postmortem90
N2
 
Posty: 109
Dołączył(a): czwartek, 31 lip 2008, 11:46
Lokalizacja: Ligota-CzechowiceDziedzice

Postprzez MSG Racing » piątek, 20 maja 2011, 15:04

Ja mam z goła odmienne odczucia. Fakt, że są małe (jak gr B) ale 206 WRC miał takie same wymiary. Ale za to jeżdżą bardziej bokami, widać lekkość, zwinność i szybkość. I do tego są głośniejsze. Podoba mnie się :)
http://www.youtube.com/watch?v=ImkaNXOIs-0 :)
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości