Starty Kubicy w Rajdach

Jak sama nazwa wskazuje, dyskusje na ogólne tematy.

Moderator: SebaSTI

Postprzez tomson » piątek, 11 lut 2011, 12:47

Ciekawy artykuł o tym co się działo i dzieje. Autor: Mikołaj Sokół - tutaj
Avatar użytkownika
tomson
N2
 
Posty: 197
Dołączył(a): wtorek, 7 lip 2009, 09:07


Postprzez micz » piątek, 11 lut 2011, 13:54

msroda@gmail.com
wytłumaczcie pani, że ten kierowca tą skodą jechał w zawodach sportowych a nie na dupy
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez speedyzxz » piątek, 11 lut 2011, 14:31

Hmm na pewno to jej mejl?
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2852
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Postprzez Sejol » piątek, 11 lut 2011, 14:42

To jest mail podany na stronie UW, gdzie pracuje
Sejol
N3
 
Posty: 267
Dołączył(a): niedziela, 21 mar 2010, 19:50

Postprzez okun911 » piątek, 11 lut 2011, 14:48

Avatar użytkownika
okun911
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): wtorek, 13 kwi 2010, 21:56
Lokalizacja: Iława

Postprzez wojo02 » piątek, 11 lut 2011, 15:53

Avatar użytkownika
wojo02
N2
 
Posty: 181
Dołączył(a): czwartek, 11 cze 2009, 16:27

Postprzez jasne » piątek, 11 lut 2011, 16:43

tomson też czytałem ten news Mikołaja, krótko i na temat
jasne
N1
 
Posty: 54
Dołączył(a): piątek, 7 lis 2008, 17:45
Lokalizacja: RŚL

Postprzez sas » piątek, 11 lut 2011, 16:47

to są dwie osobne bariery, niczym niepołączone. Czysty debilizm.
Jak auto ślizga się po tej pierwszej to jest idealnie naprowadzane na tę drugą barierę która tylko czeka...
sas
N2
 
Posty: 178
Dołączył(a): sobota, 24 gru 2005, 21:22
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez jasne » piątek, 11 lut 2011, 17:01

nie chce wywoływać burzy ale barierki są raczej projektowane i montowane pod cywilną jazdę gdzie może (bo nie wiem na 100%) jest ograniczenie do 50kmh

to nie jest wyścig górski tylko rajd, tak samo mogli wpaść na szlaban zagradzający wjazd do lasu czy coś innego (pamiętacie astrę która obraca na oesie i zatrzymuje się na pniu który wbija się przez tylną klapę ?)

IMHO nie ma co się rozwodzić na barierce :roll:
jasne
N1
 
Posty: 54
Dołączył(a): piątek, 7 lis 2008, 17:45
Lokalizacja: RŚL

Postprzez sas » piątek, 11 lut 2011, 17:35

racja, jednak jakby to rozpatrywać w kontekście cywilnej drogi i jazdy to takie rozwiązanie również bezpiecznie nie jest.
sas
N2
 
Posty: 178
Dołączył(a): sobota, 24 gru 2005, 21:22
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kuba_k » piątek, 11 lut 2011, 17:44

jasne napisał(a):nie chce wywoływać burzy ale barierki są raczej projektowane i montowane pod cywilną jazdę gdzie może (bo nie wiem na 100%) jest ograniczenie do 50kmh


a jak myślisz, co się stanie z autem osobowym które nadzieje się na taką barierę z prędkością powiedzmy 40km/h?
Pozdrawiam
Kuba Kozal
kuba_k
N2
 
Posty: 190
Dołączył(a): sobota, 26 mar 2005, 01:49
Lokalizacja: Katowice

Postprzez jasne » piątek, 11 lut 2011, 19:51

kuba_k nie uważasz że to jest gdybanie z serii jaka będzie pogoda w marcu ? nie chce ciągnąć tematu "co by było gdyby..." :)
Najmocniej przepraszam jeżeli uznaliście to za prowokację ale napewno jest spora różnica prędkości i tym samym wytracenia jej później na przeszkodzie, uważam tym samym że szkody w cywilu będą mniejsze.
jasne
N1
 
Posty: 54
Dołączył(a): piątek, 7 lis 2008, 17:45
Lokalizacja: RŚL

Postprzez kuba_k » piątek, 11 lut 2011, 20:24

jasne napisał(a):kuba_k nie uważasz że to jest gdybanie z serii jaka będzie pogoda w marcu ? nie chce ciągnąć tematu "co by było gdyby..." :)
Najmocniej przepraszam jeżeli uznaliście to za prowokację ale napewno jest spora różnica prędkości i tym samym wytracenia jej później na przeszkodzie, uważam tym samym że szkody w cywilu będą mniejsze.



przy uderzeniu w taki ostry obiekt jak barierka, różnica prędkości będzie miała wpływ głównie na to jak daleko ta bariera będzie później wystawać z bagażnika.

a jeśli chodzi o jego ludzi - niżej oceniałbym szanse pasażerów normalnego auta przy uderzeniu nawet z dużo mniejszą prędkością. choćby dlatego, że rajdowe fotele i pasy robią w tym momencie dużą różnicę.


to nie jest gdybanie 'co by było gdyby'
cały świat dyskutuje teraz czy Kubica powinien (a wręcz czy miał prawo) startować w rajdach skoro jak widać ryzyko jest takie wielkie.
tyle że dla mnie wypadek Roberta nie jest przykładem niebezpieczeństw wynikających z udziału w rajdzie. to jest przykład niebezpieczeństw jakie niesie za sobą jazda autem. codziennie, każdym autem wszędzie.
coś tu zawiodło - czy to bariera, czy co bardziej prawdopodobne człowiek który planował jej ustawienie w tym miejscu. a skoro zawiódł tu, to mógł zawieść wszędzie indziej - nie potrzeba do tego rajdu.
Pozdrawiam
Kuba Kozal
kuba_k
N2
 
Posty: 190
Dołączył(a): sobota, 26 mar 2005, 01:49
Lokalizacja: Katowice

Postprzez micz » sobota, 12 lut 2011, 00:07

może wyslijmy Pani Środzie :D

Obrazek
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez Anfindil » sobota, 12 lut 2011, 01:12

micz - Piękne :lol:

Zapraszam do lektury mojej riposty na wypociny pani Ś.

http://f1.autoklub.pl/news/kontra-na-srode,34399
Avatar użytkownika
Anfindil
 
Posty: 24
Dołączył(a): środa, 2 cze 2010, 12:06
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Forum ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 0 gości

cron