Wiec na poczatek WITAM Wszystkich

przypadkiem wpadlem na to forum, obczytalem sie troche ale jednak pozostaja jakies pytania, watpliwosci

A wiec kupilem Puga 206 XS wiec ma pod maska 1.6 i 109KM, jakos mam sentyment, moj pierwszy poszedl na zyletki a nawet nie zdazylem sie nim nacieszyc..
Wracajac do pytan, Powiedzcie mi jak mam wogole zaczac z budowa samochodu, co i jak

Chcialbym sprobowac moich sil w KJS ale myslac przyszlosciowo chce od razu zadbac o to zeby nie kupowac 2 razy tych samych czesci bo to wywalona kasa w bloto...
Orientuje sie ze na poczatek plyta pod silnik to podstawa, wiec planuje ja zrobic z blachy jakiejs grubszej aluminiowej ryflowanej, mam akurat tania na oku, a Wy co polecacie? pozniej jakis zawias, bedzie B6 pewnie ale niektorzy wspominaja ze maja Peugeot Sport, skad moge to wziac i ile kosztuje? lepsze od B6-stki

Teraz nast.rzecz moze glupia ale jakie felgi do Puga kupowac, chce stal ale jaki rozmiar? 14? boje sie zeby wyzsze profile opon mi sie zmiescily przy nizszym zawiasie, jakie sa standardowe zalecane pod rajdowe warunki profile opon? teraz kolej na wydech, czy starczy jak go wymontuje i przeczyszcze z katalizatora? pozniej obspawanie nadwozia i nieszczesna klatke, niestety fundusz ograniczony wiec planuje zalatwic papiery od spawacza i dac to do zrobienia znajomemu ktory ich nie ma ale naprawde sie zna na spawaniu, czy jesli bede mial paragon na rury, papiery i klatke zgodna z zal.J to starczy? przpuszcza mnie na Kjs i np.wyzej w 3 lidze? no i jak najlepiej giac rury zeby sie nie marszczyly? planuje zakup gietarki na allegro, wypelniac piaskiem, na goraco czy da sie bez takich zabiegow? ile moze taka klatka wazyc w porownaniu do firmowej? a moze poczekac i dozbierac na full professional?? Teraz konserwacja nadwozia, obskrobie z rdzy ktorej mam nadzieje nie znajde duzo, wyczyszcze dokladnie z wilgoci, piachu, dam na to farbe a pozniej starczy baranek zeby bylo odporne na kamienie czy cos innego polecacie? Czy to co chce zrobic jest ok? Co do wnetrza niestety narazie zostanie odelzone i zostanie seryjna kiera, siedzenia, ewentualnie hydrauliczny reczny wstawie, reszta musi poczekac, miejmy nadzieje ze nie dlugo;/ Rozpisalem sie ze masakra, sory. Mam nadzieje ze znajdzie sie ktos kto mi dobrze doradzi
