56 Rajd Wisły

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Postprzez safetypoludnie » czwartek, 12 sie 2010, 09:09

A mówiłem drodzy Panowie że warto poczekać na 56 Wisełkę.
Zegar już odlicza godziny, więc bądźcie cierpliwi i ducha nie gaście.
Szirer jeszcze chwilka i dostaniecie tyle dokładnych informacji ile tylko zechcecie, włącznie z tym że obejrzycie OSy bez wstawania od kompa.
Przybywajcie więc i niech moc będzie z Wami.
Pozdrawiam i zapraszam - MarekM
Avatar użytkownika
safetypoludnie
 
Posty: 43
Dołączył(a): wtorek, 2 lut 2010, 21:04
Lokalizacja: Kraków


Postprzez Bad-i » czwartek, 12 sie 2010, 20:09

czy to prawda ze na Wisle nie bedzie mozna jechac bez pomiaru czasu?
Bad-i
N3
 
Posty: 324
Dołączył(a): poniedziałek, 5 paź 2009, 17:21

Postprzez ptakwrc » czwartek, 12 sie 2010, 21:02

tez dostalem taka odpowiedz.. ze niby jest za trudna
to tak jakby ktos powiedzial ze np Rzeszowski byl latwy...
RFRTEAM.FORA.PL
Avatar użytkownika
ptakwrc
A5
 
Posty: 572
Dołączył(a): wtorek, 9 wrz 2003, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Bad-i » piątek, 13 sie 2010, 00:34

ptakwrc napisał(a):tez dostalem taka odpowiedz.. ze niby jest za trudna
to tak jakby ktos powiedzial ze np Rzeszowski byl latwy...


To mamy podobne informacje, uzasadnienie z tylka. Rzeszow latwy nie byl a koledzy jakos dojezdzali. Szkoda bo robi sie dla RD3L kolejna bezsensowna przerwe.

Co wiecej, przeciez wiadomo ze jak wydzwonia to im cofna licencje.....
Bad-i
N3
 
Posty: 324
Dołączył(a): poniedziałek, 5 paź 2009, 17:21

Postprzez MSG Racing » piątek, 13 sie 2010, 07:03

Też słyszałem, że niby mają nie puszczać 3L bo za trudny rajd. Inna sprawa, że Pani Marcysia od zawsze była przeciwko 3L (jak z nią rozmawiałem) ale nie zmienia to faktu, że 3L powinna jechać. Jest ograniczenie do utrzymania średniej na OS na poziomie 90km/h i zagrożenie utratą licencji po dzwonie (co jest dla mnie najbardziej chore i daje dowód na to że 3L jest na siłę zrobiona).
Ostatecznie z tego co wiem jak Wisła pojedzie to 3L też ma jechać.

PS.
Osobiście się zastanawiam ile jest sensu w jechaniu na końcu stawki ze sportowego punktu widzenia i rywalizacji, bo z samej jazdy rozumiem choć to samo moge sobie zapewnić niemal codziennie.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Bad-i » piątek, 13 sie 2010, 09:49

MSG Racing napisał(a):Ostatecznie z tego co wiem jak Wisła pojedzie to 3L też ma jechać.

PS.
Osobiście się zastanawiam ile jest sensu w jechaniu na końcu stawki ze sportowego punktu widzenia i rywalizacji, bo z samej jazdy rozumiem choć to samo moge sobie zapewnić niemal codziennie.


1. Jezeli jednak pojedzie razem z RD3L to fajnie

2. Jest kilka plusow jazdy na koncu stawki. Niby srednia 90 ale jak wiadomo wiekszosc trenuje opis, sprawdza opony itd.... Dodatkowy i chyba najwazniejszy plus, to w sumie najszybsza metoda zdobycia niezbednych 21 pkt do R1. Koledzy jezdza na zmiane i dla nich kazdy rajd to przyblizenie do RPP (juz z pomiarem)
Bad-i
N3
 
Posty: 324
Dołączył(a): poniedziałek, 5 paź 2009, 17:21

Postprzez MSG Racing » piątek, 13 sie 2010, 11:43

Tak zgadzam się pod warunkiem że ktoś ma za dużo kasy i na RPP go stać. To jazda na końcu stawki ma sens jeśli chodzi o pkt do licencji. Natomiast jeśli chodzi o testy i opis to to według mnie można zrobić bez kosztów startu na końcu stawki.
Gorzej z zawodnikami co tej kasy nie mają. Amatorka praktycznie wymiera (przynajmniej na Śląsku i Podbeskidziu) a w 3L jak na razie rozegrany został tylko Joker w Będzinie.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez safetypoludnie » piątek, 13 sie 2010, 12:30

Panowie, bądźcie cierpliwi i ducha nie gaście, niedługo sami zobaczycie dlaczego 56 Wisła nie jest dobrym rozwiązaniem dla RD3L. Nie chciałbym też porównywać tego do 19 Rzeszowskiego bo to trochę inna bajka, owszem trzecioligowcy jakoś dojechali ale ogólnie było bardzo grubo (byłem, widziałem i pracowałem).
Bądźcie cierpliwi a my postaramy się bardzo zorganizować po Wisełce rajd trzecioligowy. Oprócz tego jeszcze po drodze jest Tyski z RD3L.
Pozdrawiam - MarekM
Avatar użytkownika
safetypoludnie
 
Posty: 43
Dołączył(a): wtorek, 2 lut 2010, 21:04
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Sejol » piątek, 13 sie 2010, 12:38

Co to znaczy "postaramy się"? Automobilklub Śląski zdeklarował się do organizacji rajdu w ramach RSMŚL, jest wyznaczony kalendarz http://pzm.katowice.pl/2010/lang.pl/no/pnews/37 i mam nadzieję że AŚ się wywiąże.
Sejol
N3
 
Posty: 267
Dołączył(a): niedziela, 21 mar 2010, 19:50

Postprzez MSG Racing » piątek, 13 sie 2010, 13:49

Dokładnie.
RSMŚL tak fajnie się zapowiadało przed sezonem a tymczasem TV daje ciała (motokibic szczególnie).
Ja się tylko zapytam czy to, że będzie 3L rajd poza RPP znaczy, że będzie się tam wolniej jechać, nie będzie wypadnięć, dzwonów, przygód i że trasa może być łatwiejsza? Ja myślę, że nie, że nie będzie zbytnio różnicy, a zawodnicy w 3L będą jechać równie szybko jak Ci z RPP.

Osobiście mogę nie wystartować u Was (problemy z budżetem) ale będę chciał się tam zjawić przynajmniej z aparatem.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Bad-i » niedziela, 15 sie 2010, 10:17

safetypoludnie napisał(a):Panowie, bądźcie cierpliwi i ducha nie gaście, niedługo sami zobaczycie dlaczego 56 Wisła nie jest dobrym rozwiązaniem dla RD3L. Nie chciałbym też porównywać tego do 19 Rzeszowskiego bo to trochę inna bajka, owszem trzecioligowcy jakoś dojechali ale ogólnie było bardzo grubo (byłem, widziałem i pracowałem).
Bądźcie cierpliwi a my postaramy się bardzo zorganizować po Wisełce rajd trzecioligowy. Oprócz tego jeszcze po drodze jest Tyski z RD3L.
Pozdrawiam - MarekM


Czy to oznacza ze 3ligowcy nie pojada razem z RPP ?? BO jakos tak dziwnie ta wypowiedz zabrzmiala
Bad-i
N3
 
Posty: 324
Dołączył(a): poniedziałek, 5 paź 2009, 17:21

Postprzez loocky » niedziela, 15 sie 2010, 11:19

Bad-i napisał(a):[Czy to oznacza ze 3ligowcy nie pojada razem z RPP ?? BO jakos tak dziwnie ta wypowiedz zabrzmiala


Rajd Wisły w tym roku jedzie RPP i Goście 3ligowcy będą mieli swój rajd osobno zorganizowany w listopadzie. To jest ostateczne postanowienie już od dłuższego czasu. Dlatego aby zakończyć ostatecznie dyskusje na ten temat informuję, że wisełka jest dla pucharowiczów.
Łukasz F.

W razie pytań postaram się odpowiedzieć.
loocky
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): wtorek, 23 maja 2006, 19:22
Lokalizacja: Silesia & AKŚ

Postprzez safetypoludnie » niedziela, 15 sie 2010, 11:39

Tak Panowie, jak już Łukasz potwierdził 56 Istebniański Rajd Wisły jest eliminacją RPP tym razem bez grupy RD3L. Niebawem sami zobaczycie dlaczego, więc proszę nie bądźcie "w gorącej wodzie kąpani". Nie chciałbym abyście pochopnie "kupowali kota w worku" a potem narzekali. Rajd Wisły znany jest ze skali trudności i tym razem trasa jest trudna i mocno wymagająca od zawodników ale w zamian dająca duże pole do popisu i duużą dawkę solidnej nauki techniki rajdowego rzemiosła. Niebawem sami zobaczycie trasy a ja postaram się zamieścić o nich jak najwięcej informacji włącznie z nagraniami z odcinków.
Co do eliminacji RD3L to przygotowujemy dla tych zawodników takowąż rundę 6 listopada i jeśli będziemy mieli chętnych do pomocy to może nawet uda się rozpocząć medialną promocję tych zawodników.
Na dzień dzisiejszy mamy pełne ręce roboty i serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych do pomocy przy organizacji i zabezpieczeniu Rajdu Wisły. Poprzez swoją pomoc poczujcie się choć trochę współorganizatorami tego rajdu, zasmakujcie tego od środka, "z drugiej strony taśmy" aby potem, kiedy przyjdą długie zimowe wieczory, było o czym opowiadać.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam - MarekM
Łukasz, dla Ciebie specjalne pozdrowienia i do spotkania.
Avatar użytkownika
safetypoludnie
 
Posty: 43
Dołączył(a): wtorek, 2 lut 2010, 21:04
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Bad-i » niedziela, 15 sie 2010, 20:41

safetypoludnie, wszystko rozumiem i dziekuje za odpowiedz. Niestety ale tlumaczenie ze rajd jest za ciezki lub ze w pozniejszym terminie zostanie rozegrana RD3L nic tutaj nie zmienia. Ja jade w pucharze tak czy siak ale dla kolegow z R2 jest to zla wiadomosc. I bardzo prosze nie mowic tutaj ze trasa jest zbyt ciezka lub wymagajaca bo ludzie dobrze ogarniaja i cwicza a dzieki 7 pkt (niestety nie z wisly) chca jak najszybciej pojechac w RPP. Szkoda, ale co zrobic takie zycie.

p.s. czy moglbys podac prawdziwy powod braku RD3L na Wisle (moze byc PW)
Bad-i
N3
 
Posty: 324
Dołączył(a): poniedziałek, 5 paź 2009, 17:21

Postprzez Sejol » niedziela, 15 sie 2010, 21:35

Jeśli jest zbyt trudny dla 3 ligi to ja bym się na miejscu organizatora zastanowił czy wpuszczać tam puchar. W Rzeszowie było ciężko i było sporo wypadków w pucharze (i nie tylko) ale 3 liga mogła jechać. Jeśli teraz nie może to co to będzie? Rajd na przetrwanie? Może jeszcze się zastanówcie czy to jest bezpieczne.

Inna sprawa że 3 liga jedzie bez pomiaru czasu i na Elmocie jechała nawet odcinkami RSMP.
Sejol
N3
 
Posty: 267
Dołączył(a): niedziela, 21 mar 2010, 19:50

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości